פרסי האופנה 2018: המועמדים בקטגוריית סטייל אייקון

טקס פרסי האופנה של מגזין "את"
טקס פרסי האופנה של מגזין "את"

מה הופך מתלבשת טובה לפאשניסטה מצטיינת? תשכחו מהתשובות הקלאסיות. ב-2018 את רשימת המתלבשים של הביצה כבשו שלל שמות חדשים, שלא מפחדים לשלב בין גבוה לנמוך ומנסים לשבור את הסטורי יותר מלקלוע לטעם המבקרים. מי מהם יזכה בתואר הסטייל אייקון של השנה? הצביעו עכשיו

88 שיתופים | 132 צפיות

 בחסות פיאט 500

 

 

אניה בוקשטיין

בת 36, שחקנית, זמרת ופרזנטורית המותג דניאלה להבי. בוקשטיין מועמדת שנה שלישית ברציפות בקטגוריה זו. בוקשטיין בעלת חוש סטייל מפותח, מרבה לשלב בין לוקים רכים למראות אדג'יים יותר מעולמות הרוקנרול. השנה הוכיחה שגם בהיריון היא שומרת על השיק, תוך שהיא מקפידה לשלב בהופעותיה פריטים של מותגי על לצד מעצבים ישראלים, כמו למשל עידן לרוס החביב עליה מאוד.

אניה בוקשטיין | צילום: דודי חסון
אניה בוקשטיין | צילום: דודי חסון

 

חן אמסלם זגורי

בת 28, שחקנית. השנה כבשה את המסך עם הסדרות "הרמון" ו"שלטון הצללים". אמסלם נוהגת ללבוש לא מעט פריטים של מעצבים ישראלים, והיא ידועה כחובבת גדולה של הסגנון הבוהמייני של צמד המעצבות חזן צוקרמן. מתבלטת באירועים ובהשקות בזכות לוקים המשלבים בין הטרנדים החמים לבין טאץ' אלגנטי המעידים על טעם אישי משובח.

חן אמסלם | צילום: עידו לביא
חן אמסלם | צילום: עידו לביא

 

לירון ויצמן

בת 34, מגישת טלוויזיה ופרזנטורית של המעצבת חגית טסה. השנה החלה ויצמן להנחות את תוכנית הריאליטי "האח הגדול" וכבשה בקלילות את תקן הפאשניסטה של הפריים טיים, עם מראות מוקפדים שזוכים לתגובות נלהבות גם ברשת. על הלוקים של ויצמן אמונה הסטייליסטית סיון חימי, שגם מועמדת בקטגוריית סטייליסט/ית השנה, שמשלבת בין מותגי על כמו ז'יבנשי וסטלה מקרטני לבין מעצבים מקומיים כמו אלון ליבנה ו-Tres, המועמדים בקטגוריית מעצב/ת אופנת הנשים של השנה.

לירון ויצמן | צילום: דניאל קמינסקי
לירון ויצמן | צילום: דניאל קמינסקי

נטע ברזילי

בת 25, זמרת. כבשה השנה בסערה את ליבם של הישראלים ובהמשך את ליבה של אירופה כולה, עם זכייתה באירוויזיון. ברזילי הוכיחה שלא צריך להיות במידה מסוימת בשביל לאמץ סגנון נועז. האאוטפיטים שלה משקפים את אופייה הייחודי כזמרת והיא מרבה ללבוש חצאיות טול בנפח גבוה, לשלב בין פרינטים ומשחקי שקיפויות וכן שמלות בגזרות קימונו. זכורים במיוחד שמלת הקימונו שלבשה על הבמה בליסבון בעיצובו של מאור צבר, הקימונו הצבעוני שככב בקליפ 'Toy' בעיצובה של שחר אבנט, המועמדת בקטגוריית המעצב המבטיח של השנה, וכן קימונו הזהב של רתם לויתן מ-Retema שלבשה ב"הכוכב הבא". מי שעומד מאחורי הלוקים הוא הסטייליסט הקבוע שלה איתי בצלאלי, שגם מועמד בקטגוריית סטייליסט השנה. לאחרונה נבחרה ברזילי לככב בקמפיין של פרטנר TV.

נטע ברזילי | צילום: דניאל קמינסקי
נטע ברזילי | צילום: דניאל קמינסקי

 

סטפן לגר

בן 20, זמר ורקדן. סטפן החל את דרכו כרקדן הליווי של סטטיק ובן אל ומהר מאוד פרץ בזכות עצמו, עם להיטים כמו "MAMAN" עם איתי לוי ו- "Comme Ci Comme Ça" עבור פרסומת ל-Yes, בנוסף כיכב השנה בקמפיין של רשת האופנה גליתה לצידה של קורל סימנוביץ'. לגר הוא נציג מובהק של ז'אנר אופנת הרחוב ומרבה לשלב בהופעותיו פריטים מעולם הספורט. מכנסי כדורסל מחויטים, ז'קטים תואמים עם רוח אייטיז מובהקת וכמובן צבעי שיער נועזים הופכים אותו לאחד המתלבשים המסקרנים של הזמן האחרון בישראל.

סטפן לגר | צילום: גלעד בר שליו
סטפן לגר | צילום: גלעד בר שליו

 

עדן פינס

בת 21, דוגמנית. מככבת בעונה הנוכחית של הסדרה "איט גירלז" ומדגמנת עבור המותגים תמנון ו-FIX. עדן פינס פרצה השנה לתודעה בזכות סגנון אישי ששואב השראה מעולמות הסטריט והמוזיקה, ומתכתב עם מציאות אופנתית שנשלטת על ידי הרשתות החברתיות, ובראשן האינסטגרם. היא מערבבת בין גבוה לנמוך ובין ספורטיבי לסקסי ואת ארונה מרכיבים לוקים כמו מכנסי טרנינג רפויים בגזרה גבוהה בשילוב טופ צמוד, אוברלים מבד לורקס מנצנץ וחולצות קצרצרות עמוסות הדפסים.

עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM
עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM