פריס הילטון הפכה לאימא בגיל 41 בעזרת פונדקאית, ותודה לקים קרדשיאן

פריס הילטון הפכה לאימא | צילום: Shutterstock
פריס הילטון הפכה לאימא | צילום: Shutterstock

אחרי ששיתפה בקושי שלה להיכנס להיריון, פריס הילטון מרגשת את הרשת עם הבשורה על כך שהפכה לאימא בגיל 41. איך קים קרדשיאן עזרה לה?

88 שיתופים | 132 צפיות

פריס הילטון מפתיעה על הבוקר עם בשורות מרגשות: בגיל 41 היא הגשימה את החלום שלה להפוך לאימא.

>> הקוסמטיקאית של גל גדות ורותם סלע כובשת את לונדון

נסיכת הריאליטי ויורשת העצר של רשת המלונות המפורסמת חשפה ברשת תמונה מרגשת במיוחד של כף יד קטנטנה אוחזת באצבעותיה, וכתבה: "You are already loved beyond words".

פריס הילטון מרגשת את הרשת | צילום: אינסטגרם parishilton@
פריס הילטון מרגשת את הרשת | צילום: אינסטגרם parishilton@

הילטון סיפרה בריאיון בלעדי למגזין "פיפל" על חלומה להיות אימא, ועל תהליך ההפריה שהיא ובן זוגה קרטר ראום עברו. "זה תמיד היה החלום שלי להיות אימא ואני כל כך שמחה שקרטר ואני מצאנו אחד את השנייה", היא אומרת, "אנחנו כל כך נרגשים להתחיל את המשפחה שלנו והלבבות שלנו מתפוצצים מאהבה לתינוק החדש שלנו".

בריאין ל"פיפל" בחודש שעבר סיפרה הילטון על תהליך ההפריה החוץ גופית שהחלה בו עם בן זוגה בזמן הקורונה לאחר שהקפיאה ביציות. "ידענו שאנחנו רוצים להקים משפחה ובדרך כלל אני נמצאת 250 ימים בשנה על מטוס, כך שזה הטיימינג המושלם. יש לי טונות של ביציות שמחכות".

אימה של הילטון סיפרה על הקושי של בתה להרות, והילטון עצמה גם שיתפה את מעריציה בקשיים. מתברר שמי שצריך להודות לה על הסיוע בתהליך היא קים קרדשיאן, חברתה הוותיקה של הילטון משכבר הימים. קים קיי הכירה להילטון את הגניקולוג שעזר לה להביא לעולם ילדיה כשהתקשתה להרות בעצמה. קים הביאה את בתה הבכורה נורת' לעולם בתהליך טבעי, אך את שלושת ילדיה הבאים הרתה בתהליך הפריה חות גופית. קים "שידכה" בין הרופא שלה גם לאחותה קלואי, שהתקשתה להרות, וכינתה אותו "קוסם IVF".

בסופו של דבר בני הזוג הביאו לעולם את בנם באמצעות פונדקאית, וקים הייתה בין הראשונים להגיב קבל עם ואינסטגרם. "אני כל כך שמחה בשבילכם!", הגיבה קרדשיאן לפוסט של הילטון, שהגיבה לה בחזרה: "תודה אהובה! כל כך מאוהבת במלאך הקטן שלי".