פעם שלישית גלידה: קורטני וטראוויס התחתנו, שוב

קורטני וטראוויס בחתונה | צילום: אינסטגרם kourtneykardash@
קורטני וטראוויס בחתונה | צילום: אינסטגרם kourtneykardash@

האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן התחתנה אמש עם טראוויס בארקר בטקס מפואר. האחיות התייצבו כולן בלוקים מבית אופנה נחשב שנתן חסות. מי לא הגיע ולמה הלוק של קורטני נראה לנו מוכר

88 שיתופים | 132 צפיות

לאחר שהתחתנו בלאס וגאס במרץ באופן לא רשמי (חסרו להם אישורים נדרשים), ובשבוע שעבר נישאו באופן חוקי בבית המשפט בסנטה ברברה, קליפורניה – אתמול בערב (ראשון) התחתנו קורטני קרדשיאן (43) וטראוויס בארקר (46) בנוכחות בני משפחתם וחברים, בטירה מפוארת בכפר הקטן פורטופינו באיטליה. בארקר, שהיה נשוי בעבר לשאנה מואקלר, מיס ארצות הברית ולמליסה קנדי, זכה להתחתן בנישואיו השלישיים עם קורטני (43), כוכבת הריאליטי והאחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן. גם אם ניסיתם להתחמק מהידיעה המרעישה, שלוש החתונות של הזוג מדובר תפסו הרבה כותרות בתקופה האחרונה.

קורטני וטראוויס נופשים באיטליה לפני החתונה | NINO/Contributor/GettyImages
קורטני וטראוויס נופשים באיטליה לפני החתונה | NINO/Contributor/GettyImages

שעות ספורות לפני החתונה, קורטני העלתה תמונות עם לוק שאולי זיהיתם. הכוכבת לבשה שמלת מיני ללא שרוולים עם סמל מריה הבתולה בחלק הקדמי, לוק שמזכיר לנו את מה שלבשה אחותה קים, בשנת 2017. 

 

הכלה הטרייה העלתה תמונות מהחתונה אמש לחשבון האינסטגרם שלה המונה 178 מיליון עוקבים וכתבה "עד שהמוות יפריד בינינו". לאחר שעתיים היא פינקה אותנו בפוסט נוסף בו היא "מציגה את מר וגברת בארקר". בנו של בארקר, לנדון, היה השושבין, והשושבינות פנלופה (9) בתה של קורטני ואלבמה (16) בתו של בארקר, ליוו את הכלה שצעדה אל עבר החתן המיוחל כשברקע שרה זמרת את Ave Maria.

קורטני ואלבמה | צילום: אינסטגרם alabamaluellabrker@
קורטני ואלבמה | צילום: אינסטגרם alabamaluellabrker@

לא במקרה בנות המשפחה צולמו במהלך סוף השבוע באיטליה כשהן לבושות בבגדי מעצבים של דולצ'ה וגבאנה. שעות ספורות לפני החתונה המפוארת האתר "דיילי מייל" פירסם שמותג העל נתן חסות מלאה לאירוע היוקרתי של המשפחה הכי מפורסמת בעולם. על פי הדיווחים, העסקה שחתמו הזוג עם המותג האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, נועדה להעניק פרסום בשווי של מיליוני דולרים לבית האופנה.

כפי הנראה גם הלוקיישן היה חלק מהדיל: החתונה התרחשה באחוזה של דולצ'ה וגבאנה בפורטופינו שבאיטליה, "ל'אוליבטה", וקבלת הפנים התקיימה בטירה מהמאה ה-16 בשם "קסטלו בראון".

קריס ג'נר מטיילת באיטליה לפני החתונה | צילום: NINO/Contributor/GettyImages
קריס ג'נר מטיילת באיטליה לפני החתונה | צילום: NINO/Contributor/GettyImages

בניגוד לשתי החתונות הקודמות, לחתונה השלישית הגיעו בנות משפחת קרדישאן-ג'נר בהרכב כמעט מלא. האחיות קים (שנשארה עם הבלונד שאימצה לקראת המט גאלה ולבישת שמלת מרילין מונרו שהרעידה את ביצת האופנה), קלואי, קנדל וקיילי הגיעו לחגוג, יחד עם ראשת השבט קריס. האח רוב קרדשיאן לא הגיע – כרגיל, טראוויס סקוט, אבי ילדיה של קיילי לא הגיע גם הוא, והאקס המיתולוגי (אביה ילדיה של קורטני) סקוט דיסיק לא נכח אף הוא, ולא נראה לנו שהעדרו הפתיע מישהו. גם המוזיקאי והקומיקאי פיט דיווידסון, החבר של קימי, הבריז מהאירוע כדי לצלם את התוכנית האחרונה בהשתתפותו של "סאטרדיי נייט לייב".

קים בלוק חתונה גותי שאהבנו | צילום: NINO/Contributor/GettyImages
קים בלוק חתונה גותי שאהבנו | צילום: NINO/Contributor/GettyImages

יאללה שיהיה במזל טוב! חייבות להודות בכנות שאנחנו קצת חצויות בין הרצון שהזוגיות הזו תישמר לנצח לבין הידיעה הפנימית שאצל הקרדשיאנס, כמו אצל הקרדשיאנס, כל חתונה היא פוטנציאל לפרידה עסיסית ורווית בגידות והשמצות, אולי הפעם זה יעבוד? מחזיקות להם אצבעות.

קים קרדשיאן בחוטיני שלא משאיר מקום לדימיון