מט גאלה 2022: מה עובר על קארה דלווין?

קארה דלווין במט גאלה 2022 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
קארה דלווין במט גאלה 2022 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic

וגם השמלה שכל העולם מדבר עליה, הכוכבת שמיחזרה את שמלת הכלה שלה על השטיח האדום והכוכבת שניסתה לחקות את זנדאיה ולא הלך לה. המתלבשות המצטיינות והגרועות במט גאלה 2022

88 שיתופים | 132 צפיות

אוסקר זה נייס טו האב, אבל המאורע האופנתי האמיתי שאנחנו מחכות לו מדי שנה הוא ללא ספק המט גאלה והשנה זכינו בשניים כאלה. אחרי שהתבטל בגלל הקורונה ב-2020, הוחלט לפצל את האירוע המצופה ולקיים אותו בשני סבבים, סוג של. בספטמבר האחרון התקיים החלק הראשון של המט גאלה בסימן "אמריקה: לקסיקון של אופנה", והלילה התקיים החלק השני בסימן "אמריקה: אנתולוגיה של אופנה". אז מי שיחקה אותה ומי ביאסה על השטיח האדום?

המתלבשות המצטיינות

קייט ולילה מוס במט גאלה 2022 | צילום: Jamie McCarthy/Getty Images
קייט ולילה מוס במט גאלה 2022 | צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

קייט ולילה מוס

התפוח לא נפל רחוק מהעץ במקרה של קייט מוס ובתה לילה מוס. הסופרמודל הנצחית ובתה בת ה-19 הציגו גנטיקה משובחת על השטיח האדום והוכיחו שסטייל וקוליות זה משהו שאכן עובר בגנים. האם והבת לבשו שתיהן ברברי, כשקייט לקחה את זה לכיוון "הקלאסי עם הטוויסט" של שמלת טוקסידו שחורה שנופלת מהכתף באגביות וחושפת באלגנטיות את הרגליים מבעד לשסע המשתרך עד הרצפה. לילה לבשה בגד גוף בגזרת סטרפלס ובגוון ניוד ומעליו שמלה שקופה לחלוטין המעוטרת בהדפסים וברקמות קריסטלים היוצרים את לוגו ואת שם בית האופנה הבריטי.

ליזו

הזמרת הכי מרימה של ימינו נראתה כמו מלכה אמיתית בשמלה שחורה ושכמייה שחורה רקומה בזהב של תום בראון. בפינת האקססוריז: שרשרת זהב אפריקאית מלכותית, הציפורניים הכי ארוכות שראינו אי פעם וחליל צד(!). צפו בסרטון שהעלו לאינסטה של מגזין ווג בשביל לשמוע אותה מחללת בלייב על השטיח האדום.

בלייק לייבלי

סילואט מפוסל, דוגמת אר דקו מנצנצת וחצאית נחושת עתירת בד שנקשרת סביב המותן כמו סרט של בונבוניירה יוקרתית: בלייק לייבלי נראתה כמו יצירת אמנות, בשמלה שנתפרה במיוחד עבורה באטלייה של ורסצ'ה. בשביל לחשוף את אלמנט ההפתעה נדרשו שלושה עוזרים שסייעו להסיר את חצאית המעטפת ולגלות לנו שובל טורקיז מרהיב במחווה לפסל החירות.

קים קרדשיאן

משהו טוב ממש עובר על קימי מבחינה אופנתית לייטלי. קים קיי לבשה על השטיח האדום את השמלה האייקונית של ז'אן לואי שלבשה מרילין מונרו בעת ששרה "יום הולדת שמח מיסטר פרזדינט" לנשיא ארה"ב ג'ון פ. קנדי במדיסון סקוור מדיסון גארדן ב-1962, חודשים ספורים לפני מותה הפתאומי. בחוכמתה, קימי העניקה לשמלה האגדתית את הכבוד הראוי לה, ואיבזרה אותה במינימום ההכרחי אבל לא ויתרה על טוויסט – היא צבעה את שיערה לבלונדיני. אהבנו את הבחירה למשוח את השיער לאחור, ולא ללכת על המחווה המתבקשת מדי ולעשות קופי-פייסט לשיער של מרילין. שאפו קימי.

אמה סטון

השחקנית האהובה הוכיחה שוב למה היא כזאת הערב – סטון החליטה ללבוש לאירוע את אחת משמלות הכלה שלבשה לחתונה שלה ב-2020 (לחלק של המסיבה אם אתן ממש רוצות לדעת). מעבר לכך שמדובר בשמלת פלאפר קלילה, צחורה ויפה עם שלל אלמנטים מוצלחים (הגזרה, הכתפיות השקופות, הנוצות) מבית לואי ויטון, סטון עשתה באותה הזדמנות קצת טוב לעולם כשהעדיפה ללבוש יד שנייה.

דקוטה ג'ונסון

אחת הפייבוריטיות הקבועות שלנו על השטיח האדום לא אכזבה גם הפעם באוברול תחרה שקוף עם גדילים ארוכים ומנצנצים ושכמיית קטיפה בצבע ורוד עתיק מבית גוצ'י.

גלן קלוז

השחקנית האלמותית בת ה-75 נראתה יפה ומלאת שמחת חיים בטוטאל לוק וורוד של ולנטינו.

ג'נל מונה

הזמרת שנוהגת להפגיז בתלבושות עם פרופורציות מוגזמות וכובעים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם, הלכה על לוק מאופק יחסית אך סופר-שיקי – בשמלה יפהפיה של המעצב הכל-אמריקאי ראלף לורן.

סימון אשלי

כוכבת ברידג'רטון נראתה כמו החלום האמריקאי גרסת 2022 בחצאית סאטן שחורה בגזרה גבוהה המשתלשלת עד הרצפה עם פפיון ענק בגב, שאל שחור תואם ובוסטייה זהוב מבית מוסקינו בניצוחו של המעצב ג'רמי סקוט. אהבנו גם את האיבזור המדויק ואת האיפור והשיער המושלמים.

טסה תומפסון

כוכבת סרטי מארוול לבשה את אחת השמלות היפות שראינו – שמלת מחוך בגוון ורוד בלרינה עם תועפות של טול ושובל באורך 200 מטר מבית קרולינה הררה.

 

המתלבשות הגרועות

בילי אייליש

בילי, בילי, בילי. אנחנו מטורפות עלייך אבל משהו רע עובר עלייך מבחינה אופנתית, נשמה. הפרשנות הקאמפית להיסטוריה האמריקאית פשוט יצאה מכלל שליטה, הגזרה חוטאת לך, הצבעוניות מרפררת לחולי, הפרח המטופש שתקוע לך באמצע המחשוף והכפפות הירוקות מזכירות לנו את קרמיט. חבל.

קייטי פרי

לא הבנו.

קורטני קרדשיאן

האחות הבכורה לבית קרדשיאן ניסתה לעשות מעשה זנדאיה באוסקר ולשלב חולצה לבנה מכופתרת וקז'ואלית עם חצאית מקסי, אבל הלוק שיצא נראה כאילו היא התלבשה בהשפעת כדורי שינה.

קלואי ביילי

הזמרת הצעירה שהתחילה את דרכה בצמד מוזיקלי עם אחותה היילי בלוק מבהיל שנראה כמו תגובה אלרגית קשה במיוחד לעקיצת דבורה.

קמילה קביו

הגזרה לא מחמיאה, מחשוף האנדר-בוב לא יושב כמו שצריך, התוספת הפרחונית בצד מיותרת לחלוטין ובגדול כל העסק מזכיר לנו קופסת טישו.

אמילי רטאייטקאוסקי

תמונה אחת שווה אלף מילים.

ניקי מינאז'

מלכת המחשופים המוגזמים נראית כמו בובת פיניאטה שהתפוצצה על רחבת מועדון הדאנג'ן.

איימי שומר

אנחנו כבר יודעות שהיטב שקו דק עובר בין דרמה לקומדיה, אבל הלוק של איימי שומר הוא בגדר טרגדיה. אחת הנשים המצחיקות בעולם התלבשה לאחד מאירועי האופנה הגדולים בעולם כאילו היא בדרך להלוויה. בכל איוונט אחר היינו דווקא אוהבות את שמלת המעיל השחורה הזאת, אבל בהתחשב בזמן ובמקום – זה פשוט עצוב נורא.

קארה דלווין במט גאלה 2022 | צילום: Taylor Hill/Getty Images
קארה דלווין במט גאלה 2022 | צילום: Taylor Hill/Getty Images

קארה דלווין

ספריי הגוף הזהוב שכאילו נקנה בכפר גלעדי, מדבקות הפטמה הצ'יפיות, המכנסיים לא מחמיאים וההבעה של קארה דלווין שאומרת הכל.

>> עונת המחשופים הביזאריים יוצאת לדרך