כבר הזרקת חומצה היאלורונית לשפתי הפות שלך?

מוצרי VIVED, להשיג באתר ד"ר פאני בר לוי | צילום: יח"צ
מוצרי VIVED, להשיג באתר ד"ר פאני בר לוי | צילום: יח"צ

הגניקולוגית ד"ר פאני בר לוי משיקה ליין מוצרי טיפוח וגינליים אשר משלים את טיפולי הקליניקה שלה, ביניהם הזרקת חומצה היאלורונית לשפתי הפות. יצאנו לבדוק במה מדובר

88 שיתופים | 132 צפיות

לטענתה של ד"ר פאני בר לוי, החברות שלה כבר לא סובלות אותה. "הן אומרות שאני כל הזמן חופרת על הווגינה, וזה מביך אותן. אז נכון, אני כבר בת 66, לא צעירונת, אבל אני מאמינה שלפות שלי ושל כולנו מגיע להרגיש ולהיראות הכי טוב. עד לפני כמה שנים ווגינה הייתה מילה גסה, לא הייתה אופציה לנשים לדבר עליה, הבושה הייתה עמוקה. אבל לא עוד, ואני מאמינה שיש לי תרומה שהיא חלק בלתי נפרד מהשיח הנשי".

>> ליהיא גרינר: "התחלתי עם בוטוקס בגיל 30. אנשים עושים טעות שהם מחכים" 

אכן ניכר שעבור ד"ר פאני בר לוי, גניקולוגית המתמחה באסתטיקה וגינלית, כל הקשור ליופי הפנימי והחיצוני של הווגינה – הוא תשוקה אמיתית. "האסתטיקה של הווגינה זה הפאשן שלי בחיים", היא מספרת, "הגיעה אליי לאחרונה אישה בת 78. גם בגילה היא רוצה ששפתי הפות שלה ייראו יפה ולא להרגיש את היובש שם. היא החלה מערכת יחסים חדשה ואחרי הטיפול במרפאה שלי, היא חזרה מתמוגגת שהכול בפנים רטוב. קודם היא לא הייתה יכולה לקיים יחסים עם חדירה ועכשיו היא סגרה עם האהוב החדש וויקנד במלון וכבר לא מפחדת מזיון, להפך – כי עם האוכל בא התיאבון ונרתיק בריא ויפה עושה לנשים חשק ומשאיר אותן רלוונטיות. למרות שאף אחד לא אומר את זה, הליבידו מתחיל מהראש. אימא שלי מתה בת 98 והייתה לה אהבה לגבר צעיר ממנה ב-22 שנה והיא נהנתה מאד מהחיים הזוגיים. אבל הטיפולים בווגינה הם לא בהכרח רק לקשישות. ישנן צעירות שמגיעות אלי לשחזור קרום הבתולים וגם לטיפולים אחרים".

ד"ר פאני בר לוי, כשמה, היא אישה מצחיקה ומלאת חיים. אך לצד הצחוק, מדובר ברופאה מומחית אשר סיימה את לימודיה בטכניון כמצטיינת דיקן ונחשבת כיום לחלוצת האסתטיקה הווגינלית בארץ. בר לוי הייתה הראשונה שהנגישה בישראל את תחום בריאות ויופי הווגינה, וכעת היא משיקה סדרת תכשירי פרימיום לטיפוח האזור האינטימי בשם "VIVED", שלדבריה הם ממש ה'כריסטיאן דיור' של הווגינה.

קסניה טרנטול וטיטי איינהו באירוע ההשקה של VIVED | צילום: אור גפן
קסניה טרנטול וטיטי איינהו באירוע ההשקה של VIVED | צילום: אור גפן

איך הגעת לתחום האסתטיקה הווגינלית? מה החשיבות שלה עבור נשים?
"ככל שחלף הזמן בעבודתי כגניקולוגית, הבנתי שנשים צריכות לא רק מענה רפואי, אלא גם אסתטי – בעקבות השינויים שחלים אצל האישה בווגינה. הדרך שבה אנחנו חוות את הגוף שלנו משפיעה על האושר שלנו בכל היבטי החיים. אני מסתכלת על המטופלות שלי גם כבנות זוג, ורואה שהרבה מהן לא מקיימות יחסי מין כי יבש להן בנרתיק. שפתי הפות נראות מדולדלות בגלל היובש ויש גם בעיות פיגמנטציה והמראה נוראי, וחבל. כי מה יותר טוב מסקס טוב? מילוי של חומצה היאלורונית לשפתי הווגינה משווה להן מראה צעיר ובריא יותר. הרי במהלך השנים נשים חוות הריונות, ואחרי האימהות יש את גיל המעבר והבלות ועדיין – כולנו רוצות להיראות ולהרגיש במיטבנו. האסתטיקה הווגינלית מטפלת באמצעים לא פולשניים, עם מכשור בטכנולוגיות לייזר וגלי רדיו. אלה פתרונות לא ניתוחיים, בלי כאבים ושלא מחייבים חריגה מהשגרה. אפשר לפתור, למשל, בעיות בריאותיות של בריחת שתן או דלקות חוזרות בדרכי השתן שעלולות לפגוע בכליות, ואצל נשים מבוגרות – הטיפולים האלה הם ממש מצילי חיים. פתרון נוסף אצלי הוא פלט הורמונלי שהוא בעצם איזון הורמונלי מתקדם לגיל המעבר ומתאים גם לנשים וגם לגברים. הוא מטפל בגלי חום, עליה הורמונלית במשקל, עייפות ועוד ומתבצע על ידי החדרת כמוסות תת עוריות לרקמות השומן. היום כבר ידוע שהשינויים שחלים בווגינה אינם גזירה משמים. הידוק פנימי ונינוחות מינית הם חלק בלתי נפרד מה-wellbeing שלנו. מתקשרות אלי נשים שעברו אצלי טיפולים ומודות ששיניתי להן את החיים והן חוות היום אורגזמות נפלאות."

ועכשיו השקת גם סדרת מוצרי טיפוח לווגינה. מה המטרה שלהם?
"הטיפולים בקליניקה משקמים את הנרתיק מבחינה בריאותית ואסתטית, וסדרת המוצרים החדשה בעצם משלימה את התהליך. המוצרים נועדו לטפח את האזור האינטימי ואני מאד מאמינה בתועלת שלהם. הם עשירים בפרוביוטיקה, באצות, באלוורה, בוויטמינים ובאנטי אוקסידנטים. יש בהם חומצה הילארונית וקלמין שהוא חומר עם תכונות ריפוי. הם מעניקים רכות ולחות והם גם 100% טבעוניים. עבדתי שנה שלמה עם כימאית מובילה והתוצאה היא ששה מוצרים לאזור הנרתיקי (המחירים נעים מ-160 ₪ עד 280 ₪) שבעתיד ימכרו גם בחו"ל כי אין סדרה כזאת מקיפה בעולם."

VIVED. להשיג באתר של ד"ר פאני בר לוי | צילום: יח"צ
VIVED. להשיג באתר של ד"ר פאני בר לוי | צילום: יח"צ

האם את חוששת לעיתים שהצעת הטיפולים והמוצרים הללו עלולה לנטוע חוסר ביטחון בקרב נשים שלא חשבו מעולם שמשהו לא בסדר בווגינה שלהן?
"שאלה מצוינת. הטיפולים האלה וגם התכשירים מעצימים נשים כי הם נותנים להן פתרונות. נשים הרגישו חוסר בטחון דווקא בגלל שלא היו להן אופציות, הן התביישו לדבר על זה וזה היה מבחינתן טאבו. אבל ברגע שמנגישים להן, יש להן הקלה גדולה. ועדיין, הבחירה היא של הנשים, הרי לא כל הנשים מזריקות חומצה הילארונית בפנים ויש כאלה שקרם הבהרה מעניין להן את התחת, ואם מישהי אוהבת את הפות שלה שטוח ומדולדל – אני איתה. אבל למי שלא נוח עם המראה – יש היום אופציות לבחירתה."