פאולה רוזנברג המומה: "המטרה העליונה היא להרוג ערבים"

פאולה רוזנברג | צילום: אינסטגרם paularosenberg@
פאולה רוזנברג | צילום: אינסטגרם paularosenberg@

פאולה רוזנברג משתפת סרטון מעברה של חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), בו היא מנהלת דיאלוג מצמרר עם בנה. נחרדנו יחד איתה

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני אפילו לא יודעת מה לכתוב על זה", כך פתחה פאולה רוזנברג את פוסט הפייסבוק שלה שמסעיר את הרשת, ואנחנו המומות בדיוק כמוה.

>> פאולה רוזנברג: "אחנך את בנותיי לא להתחתן בשום סוג של נישואין"

מגישת הטלוויזיה שיתפה סרטון ישן, בו נראית חברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית בצעירותה, שם היא מנהלת דיאלוג תמים לכאורה עם בנה הפעוט. "מה תהיה כשתהיה גדול?", היא שואלת אותו. "חייל", הוא משיב. "ומה תעשה?", היא ממשיכה. "אני אסע בג'יפ", הוא עונה בתמימות ומוסיף: "ואני אהרוג את הערבים". "מצוין", היא אומרת לבנה הקטן בתגובה ומחבקת אותו.

"לפחות זה פתר לי איזה חוסר שקט שבער בי, על כך שאני לא מצליחה למצוא נקודת חיבור כלשהי עם האישה הזו ועם מה שהיא מייצגת", כותבת רוזנברג ההמומה בתגובה לסרטון שרץ ברשת. "כעסתי על עצמי, על שאני לא מסוגלת להיכנס אפילו לרגע לנעליה ולו לשם הדיון, לגלות אמפתיה לנקודת מבטה ולהבין למה היא מקריבה נשים כדי לקדם חוקים גזעניים ולאומניים".

"עכשיו אני מבינה למה לא הצלחתי", ממשיכה רוזנברג, "כי חיי אדם, אפילו של ילדיה אינם קדושים בעיניה. המטרה העליונה היא להרוג ערבים, והיא מקדשת את כל האמצעים. אין לי איך להתחבר לגישה הזו, חבל על המאמץ שלי, אבל אני יודעת מי כן יזדהו איתה ויתחברו אליה: האימהות של השהידים של החמאס".

אני אפילו לא יודעת מה לכתוב על זה.לפחות זה פתר לי איזה חוסר שקט שבער בי, על כך שאני לא מצליחה למצוא נקודת חיבור כלשהי…

Posted by Paula Rosenberg on Sunday, August 6, 2023

רוזנברג משתפת את הפוסט הזה אחרי סוף שבוע קשה וכואב. אתמול (שבת) נרצח חן אמיר, סייר הביטחון של עיריית תל אביב, בפיגוע ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, והותיר אחריו אישה ושלוש בנות שבורות לב. זה קרה זמן קצר לאחר שנער פלסטיני בן 19 נרצח על ידי ישראלי, שירה בו למוות בשיאו של עימות בין תושבי מאחז בלתי חוקי שהגיעו לכפר פלסטיני בשביל לפתוח באותו עימות. המילים של רוזנברג, על רקע הסרטון ה"תמים" לכאורה, מצמררות אותנו.