הנציגה הישראלית לאירוויזיון שאתם חייבים להכיר

עמית בן דוד | צילום: אהוד שגב, סטיילינג: שקד דרעי, איפור: תום-לב שוורץ, שיער: חן נוח
עמית בן דוד | צילום: אהוד שגב, סטיילינג: שקד דרעי, איפור: תום-לב שוורץ, שיער: חן נוח

עמית בן דוד נבחרה על ידי טיקטוק לסקר את האיריווזיון עבור הקהל הישראלי. עם 250 אלף עוקבים, היא מתכננת לחזור לאירוויזיון גם בתור זמרת. תזכרו את השם

88 שיתופים | 132 צפיות

בגיל 27, עמית בן דוד מרמת גן, כבר אוחזת בכמה טייטלים מרשימים: היא זמרת ויוצרת, משפיענית עם כ- 250 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, והיום היא יכולה להוסיף לרזומה גם את התואר המכובד: נציגת ישראל באירוויזיון מטעם טיקטוק ישראל. ״לשיר תמיד אהבתי", היא מספרת, "זה היה חלק ממני בגיל ממש צעיר. החלום היה להיות באירוויזיון ותמיד רציתי להצליח בתחום״.

ההצלחה הקלאסית בתחום המוזיקה – להוציא סינגלים ולקוות להשמעות רבות – לא קרתה לה, או במילותיה שלה: ״בואי נודה באמת, זה נכשל, זה לא הצליח. הוצאתי עד השקל האחרון שלי וסחטתי כל טיפת אנרגיה אפשרית שנגמרה״. הזמן עבר והגיעה תקופת הקורונה, בה עמית הבינה שלמרות הסינגלים ששחררה, הכסף והמאמץ הרב- הפריצה הגדולה לא מגיעה. ממש אז, גילתה בן דוד את הטיקטוק שאותו היא מגדירה כ"סביבה אותנטית ואמיתית". בעיניה, מה שעובד בפלטפורמה החברתית הזו, זו הפשטות. ״הגיעה תקופת הקורונה, הכול נעצר והייתי צריכה לחשוב מסלול מחדש. לא הייתה לי ברירה, החיים שמו אותי בנקודה שבה הייתי צריכה לשבת בבית, בלי איפור ובלי מניירות מוגזמות, בלי שיער ובגדים צבעוניים ורועשים- להיות אני ולשיר".

@therealamitmusic

הלוואי שהמסר הזה יגיע לכל אחת ואחד שצריכים לשמוע אותו ????????❤️ תודה ל@omer biller על האיפור ו @davidbendavid__ על ההפקה המוזיקלית ???? #foru #viral #foru

♬ צליל מקורי – Amitmusicofficial

 

הטיקטוק קיבל אותה בזרועות פתוחות, העוקבים הלכו ועלו, ובעונה האחרונה של "אקס פקטור לאירוויזיון" של רשת 13 צורפה לצוות התוכנית בתפקיד מנחת הטיקטוק ואחראית סושיאל. שם היא התחברה למשתתפים האחרים, במיוחד למיכאל בן דוד שייצג את ישראל באירוויזיון השבוע. "מיכאל היה בטוח שהוא לא ינצח, היינו מדברים הרבה על מה יקרה ביום שאחרי" היא מספרת. אחרי שהתוכנית הסתיימה היא קיבלה טלפון מפתיע מטיקטוק ישראל, "הם שאלו אותי אם אני יושבת ואמרו שהם נמצאים יחד כל המשרד של טיקטוק ישראל. הם רצו לספר לי שנבחרתי לטוס לאירוויזיון מטעמם".

>> ללהק זמרת סטרייטית לשיר הגאווה זה כמו לתת לגבר להרצות ביום האישה

השנה טיקטוק נותנים חסות לאירוויזיון. במסגרתה הם שולחים נציג מכל מדינה המשתתפת בתחרות, שיסקר אותה מטעם טיקטוק. בן דוד תצטרף לשורת המשפיענים הגדולים באירופה: "אני מרגישה שם כמו בוטן קטן, אבל זו גאווה", היא מוסיפה, "אנחנו הולכים לעשות שם המון תכנים משותפים. אני הולכת להיות מאחורי הקלעים, בגרין רום, בשטיחים האדומים ובמסיבות העיתונאים".

עמית בן דוד | צילום: אהוד שגב, סטיילינג: שקד דרעי, איפור: תום-לב שוורץ, שיער: חן נוח
עמית בן דוד | צילום: אהוד שגב, סטיילינג: שקד דרעי, איפור: תום-לב שוורץ, שיער: חן נוח

נשמע מרגש ממש, ומה החלום הבא?
"לסגור את המעגל הזה סופית. הכול בסופו של דבר התחיל בשביל המוזיקה. אני מאמינה שעכשיו, כשיש לי את הבמה והפלטפורמה בטיקטוק, יהיה לי קל יותר להצליח וליצור קהל שיאזין ויצרוך את המוזיקה שלה. אני רוצה שכל ילדה בעולם תדע שלא צריך לוותר על החלומות. צריך לשמור את החלומות שלנו כי אי אפשר לדעת מאיפה זה יבוא, מאיפה החלום יתגשם".

> בגיל 55 היא יצאה לפנסיה, בגיל 74 היא מדריכת כושר ושיאנית מרתון