משהו טוב אחד ביום: הדולה שתלווה אותך בלידה ללא עלות

חדר לידה | צילום: יח"צ
חדר לידה | צילום: יח"צ

בן או בת הזוג שלך במילואים ואת עומדת ללדת? מתקשה להניק מרוב סטרס המלחמה? עמותת שניר פתחה קבוצת ווטסאפ חדשה, עם נשות מקצוע שישמחו לסייע לכן בהתנדבות

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ המלחמה כולנו חשופות למראות ולתכנים קשים, חלקנו איבדנו את היקרים לנו, ובעקבות כל אלה, אנו עלולות לחוות המון חרדה וסטרס מהמציאות שהכרנו והשתנתה כליל. בתוך כל זה, נשים בהיריון שעומדות ללדת כשבן או בת הזוג במילואים חוות חשש מוגבר, וגם אימהות שנאלצות לתווך לילדים וילדות את המציאות הקשה שבחוץ.

>> אוזן קשבת בימי המלחמה: הקו החם לבנות ובני הגיל שלישי

עמותת "שניר" הקימה מיזם התנדבותי חדש, "בשביל האימהות", בשיתוף פעולה עם פורטל "mamy", שיעניק לנשות העוטף מהדרום ומהצפון, למילואימניקיות ולנשות מילואימניקים אוזן קשבת וכתף תומכת בתחומי היריון, לידה והורות.

לקראת לידה | צילום: shutterstock
לקראת לידה | צילום: shutterstock

העמותה יצרה קבוצת ווטסאפ של נשות מקצוע מתנדבות, שיעניקו מענה מקצועי בנושאים אלו לאימהות שזקוקות לכך. כך למשל, אם את בהיריון לקראת לידה ובן או בת הזוג גויסו למילואים – מתנדבת מהעמותה תכיר אותך היטב, תבין את צרכייך ותתאים לך דולה שתגיע איתך לבית החולים. כמו כן, אם את מעוניינת להניק ולא מצליחה עקב סטרס – תוכלי לקבל ייעוץ אישי טלפוני או פגישה אישית עם אשת מקצוע, וביחד תנסו לפתור את הבעיה.

>> מוזיקה, נשמה: מיכל גבע פותחת סדנת מוזיקה לתושבות הדרום

אם את זקוקה לסיוע ותמיכה את יכולה ליצור קשר עם עמותת שניר בוואטסאפ במספר 058-5445681