האפי אנדינג: עיסוי אירוטי כבר ניסית?

עיסוי אירוטי לנשים | צילום מסך מהסרט "ג'יימס בונד - גולדנפינגר"
עיסוי אירוטי לנשים | צילום מסך מהסרט "ג'יימס בונד - גולדנפינגר"

למערכת "את" הגיעה עדות חמה מהשטח בעקבות התנסות בעיסוי ארוטי. שלחנו את כתבתנו לראיין את מי שהעניק אותו וגילינו עובדות מפתיעות

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני מצלצלת בפעמון, ובחור עם חיוך מקסים ועיניים מאירות פותח את הדלת ומוביל אותי לעולם אחר של אפלוליות נעימה ומלטפת. האווירה חלומית. תאורה מושלמת, אור נרות. הוא מציג את עצמו, רוני. כבר יש תחושה של אינטימיות, אבל כזו שלא מאיימת בשום צורה. אני מתפעלת מהעיצוב המזמין והסקסי של המקום, הכול מאוד מדויק, לא זול ולא פלצני. אנחנו יושבים לקפה ולשיחת היכרות.

רוני מספר קצת על עצמו ועל מה שעומד להתרחש. הוא מבקש לדעת למה אני מצפה, מה עושה לי טוב, מה לא. לאחר מכן אני מתקלחת כדי להכניס את עצמי למוד הנכון ונשכבת על המיטה. רוני לבוש בלבוש מינימלי – מכנסי כותנה קלים וחזה חשוף. העיסוי מתחיל. אני שכובה על הבטן ונותנת לעצמי להירגע ולהשתחרר, להתנתק מהעולם. רוני מעסה אותי בשמן משובח.

הוא מאט קצת ומבין בעצמו שזאת הזדמנות מצוינת להכניס אצבע אחת לתוכי, ואז עוד אחת או שתיים, מי סופר. הוא מוסיף נגיעה בדגדגן והשילוב הזה, של עיסוי פנימי ומגע חיצוני, לא משאיר מקום לספק

 

הידיים שלו מושלמות, כאילו יש לו חיישנים באצבעות והוא יודע לזהות את העוצמה המתאימה, את הקצב ואת האזור שצמא למגע. הגוף מתרפה ומתמסר. רוני מזמין אותי להסתובב ולשכב על הגב. הידיים שלו ממשיכות לגעת, ללטף, לעסות. הן נוגעות נגיעות מרומזות באזורים האסטרטגיים. הוא מעסה לי את הרגליים, עובר לכתפיים, לחזה, לבטן וממשיך לאט לאט דרומה. הגוף מגיב בהתאם, ועכשיו רוני כבר נוגע ממש במרכז האידאולוגי שלי ומתחיל לעסות אותו בקצב קבוע. אני מזיזה לו טיפה את האצבעות למקום מדויק יותר, והוא מבין מיד. הקצב הולך וגובר ואז, כדי להאריך את החוויה, הוא מאט קצת ומבין בעצמו שזאת הזדמנות מצוינת להכניס אצבע אחת לתוכי, ואז עוד אחת או שתיים, מי סופר. אצבע אלוהים עורכת סיור מקדים ומזהה את נקודת האל חזור. המגע של רוני מדויק ומגיב לכל שינוי קל בגוף שלי, בתנוחה ובמידת הרטיבות. הוא מוסיף נגיעה בדגדגן והשילוב הזה, של עיסוי פנימי ומגע חיצוני, לא משאיר מקום לספק. הקצב גובר, התחושה היא של שחרור מוחלט ולגוף שלי יש חיים משלו. כמה שניות או כמה שעות אחר כך, אין לי מושג, אני משפריצה כמו ברז שמישהו שכח לסגור. רוני ממשיך להיות קשוב בגוף ובנפש, נסוג מאזור הלחימה אבל ממשיך ללטף אותי ולעסות קלות את שאר הגוף עד לנחיתה המושלמת. תודה שטסתי".

"לא כולם פתוחים לרעיון של עיסוי ארוטי, יש המון דעות קדומות ושיפוטיות מסביב" | באדיבות המרואיין והמצולם
"לא כולם פתוחים לרעיון של עיסוי ארוטי, יש המון דעות קדומות ושיפוטיות מסביב" | באדיבות המרואיין והמצולם

הצד שלו

אחרי ששמענו את סיפורה של ס', הסתקרנו ופנינו אל רוני, שמעדיף להזדהות רק בשמו הפרטי. "לא כולם פתוחים לרעיון של עיסוי ארוטי", הוא מנמק, "יש המון דעות קדומות ושיפוטיות מסביב. אני משתדל להתרחק מתשומת לב לא רצויה אבל הכי גלוי עם מי שראויים לכך". רוני, גבר בשנות ה־40 לחייו, החל לעסוק בעיסוי ארוטי לפני כשנתיים, לדבריו, אחרי שהבין שיש לו הבשלות והיכולת הטיפולית הדרושה לכך לצד הכלה בחיים האישיים. "אני נשוי", הוא מספר, "והיה חשוב לי לדעת שאשתי מבינה ומפרגנת ולכן, רק כשבאמת הרגשתי שזה משהו שלא יהווה מכשול בזוגיות, ביקשתי וקיבלתי את ברכתה לפנייה לתחום הזה".

מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך

מה הביא אותך לעסוק בזה? מהי בעצם היכולת הטיפולית הנדרשת ואיך הבנת שיש לך אותה?
"זה לא שהולכים לווינגייט ונרשמים ל'בית הספר הגבוה לעיסוי ארוטי'. אין הכשרה פורמלית בתחום הזה. המסע שלי עבר דרך מורים מגוונים בארץ ובחו"ל מתחום הטנטרה והמגע, בנוסף להסמכה בעיסוי קונבנציונלי. לפני כן עסקתי בצילום עירום. במשך שנים הגיעו אלי אנשים רגילים, כמוני וכמוך, לבד או בזוג, והצטלמו באופן שנע בין עירום מרומז לבין סקס נועז. הכול נעשה בפרטיות, לעצמם, למגירה או לקיר בחדר השינה. בזמן הזה צללתי עמוק יותר לתוך המשמעות של אינטימיות ושל הליבה האנושית שנחשפת מתחת לשכבות. בתוך התהליך הבשלתי להבין שהצילום הוא בסך הכול עוד כלי עבורי אבל לא באמת הייעוד והמהות שלי. כל השנים הללו של אינטימיות שכללו ליווי, הכוונה ושיחות אישיות ציידו אותי בהמון ניסיון של אחד על אחד. זה כמו לקחת את כל מה שעברתי ולנקז את זה לרמות הכי עדינות של תקשורת בין אישית, וכשזה מתחבר לעונג, לאנרגיה מינית – זה קסם".

עד כמה העיסוק הזה שכיח בארץ, כמה גברים עוסקים בכך?
"יש לא מעט מטפלים, אבל אין אחידות או הגדרה ברורה למהו עיסוי ארוטי. חשוב לקרוא באתר, לעשות שיחה מקדימה, לשאול שאלות ולהפעיל אינטואיציה. כמו שבעולם העיסוי הרגיל יש מטפלים מקצועיים ולצידם 'מכונים' שעוסקים בשירותי ליווי, גם העיסוי הארוטי מתאפיין בהבדל משמעותי בין טיפול איכותי לבין סקס במסווה של טיפול".

יש שיגידו שמדובר בשירותי מין בתשלום. אתה רואה בכך טיפול רגשי?
"עיסוי ארוטי אינו בהכרח 'טיפול' במובן הקליני, אך כשהוא מתבצע על ידי מטפל רגיש ומנוסה מדובר בחוויה שיש בה לא פעם משהו משמעותי יותר מעונג נטו, יותר מפורקן. המטרה היא לא להגיע לשיא כמה שיותר מהר אלא לחקור את העונג ולהשתחרר מחסמים".

"אני יודע להישאר עם הרגליים על הקרקע גם כשהמטופלת בעננים. אני מתורגל בלהיות בתוך המקום המרוגש והמתענג ובו בזמן לשמור על הגבולות ועל מרחב בטוח ומכבד"

 

רוני מציע שני טיפולים, סשן קצר שנמשך בין שעה לשעה וחצי למי שבעיקר חפצה בחוויה (400 ש"ח) וסשן ארוך שנמשך בין שעתיים לשעתיים וחצי למי שרוצה לחקור את עצמה יותר לעומק (700 ש"ח).

"נשים רבות חוזרות למפגשים נוספים, הן צמאות למגע מפנק" | צילום באדיבות המרואיין והמצולמת
"נשים רבות חוזרות למפגשים נוספים, הן צמאות למגע מפנק" | צילום באדיבות המרואיין והמצולמת

איך שומרים על גבולות? איך אפשר להישאר מקצועי בסיטואציה כה אינטימית?
"אני יודע להישאר עם הרגליים על הקרקע גם כשהמטופלת בעננים. אני מתורגל בלהיות בתוך המקום המרוגש והמתענג ובו בזמן לשמור על הגבולות ועל מרחב בטוח ומכבד. חשוב שהמעסה יחוש את המטופלת. לעיתים יש צורך במגע רך ומרגיע, לעיתים הצורך הוא במגע עמוק או אינטנסיבי יותר. בתוך המרחב הבטוח שנוצר ובמסגרת הגבולות שהוגדרו, יש מקום גם למגע מפתיע. בכל פעם שאני משנה את סוג המגע אני קשוב לאיך הגוף מגיב, האם הוא מתכווץ או נרפה, האם האזור שאני נוגע בו מתחמם יותר מהאזור הסמוך לו והאם השרירים מזמינים עוד מהמגע הנוכחי או מתנגדים".

זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר

מדובר בחוויה חד־פעמית או בסדרת מפגשים?
"נשים רבות חוזרות למפגשים נוספים. על פי רוב זה לא בכוונה תחילה, אלא פשוט כי היה להן טוב והן מגיעות פעם בחודש־חודשיים 'לתדלק' עונג. יש גם נשים שמגיעות מתוך צורך טיפולי ממש, להתגבר על טראומה. הייתה לי מטופלת שעברה לפני שנים רבות אונס שהותיר אותה פגועה והטמיע בה דפוסי ניצול וחוסר סיפוק שליוו אותה בכל השנים שחלפו מאז, בחוויה האישית והזוגית שלה. היא באה למפגש בודד כדי לראות אם היא בכלל מסוגלת להתמודד עם הסיטואציה הזו. בעקבות הצלחת הסשן הראשון התחלנו בסדרה של סשנים שבמהלכם היא עשתה התקדמות עצומה וממקום של חוסר, מעצורים וכאב, עברה לתודעה של שפע, הערכה עצמית ושחרור. זה אחד התהליכים היותר מופלאים שהיו לי עם מטופלת".

מה מאפיין את הנשים שמגיעות לעיסוי?
"חלקן נשואות שנים, ואחרות לא נמצאות בזוגיות. חלקן בנות 40־50 ואחרות בשנות ה־20 לחייהן. חלקן באות לבד ואחרות מגיעות עם בן הזוג. המכנה המשותף להן הוא שכולן רוצות לחוות עונג ולהשתחרר. מאפיין נוסף שחוזר אצל הרבה נשים הוא הרצון להרגיש טוב בגופן. אולי משום שחסרה להן גם תחושה שהן מוערכות, שבן הזוג שנוגע בהן הוא נטול שיפוטיות. הן צמאות למגע מפנק שמתרכז בהן באמת ולא בדפוסי תן וקח".