לא יודעת למה להתחפש בפורים? לעינב מ"חתונמי" יש כמה רעיונות בשבילך

עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@

בדרך למסיבת אייטיז מטורפת או חתולה לוהטת? עינב כפיר מ"חתונה ממבט ראשון" מתכוננת לפורים, ולכן יש הזדמנות ללבוש את התחפושות היפות מהארון הפרטי שלה. איך? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו יודעות שקשה להאמין, אבל חג פורים ממש מעבר לפינה, כפי שמעידות שלל אוזני המן שכבר שוטפות את המאפיות. ושאלת השאלות – למה נתחפש השנה? אם גם לכן אין כח או מצב רוח להשקיע יותר מדי (כמונו), לעינב כפיר, משתתפת העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" – שהתגלתה כפאשניסטה לא קטנה בכלל – יש כמה רעיונות מלאי שיק וקלים לביצוע עבורכן.

>> עינב כפיר מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת באומץ את הבעיה הבריאותית שהתגלתה אצלה

כפיר כבר החלה להתכונן לחג וסיפרה לעוקבות באינסטגרם שבמשך השנים היא ואחותה אספו תחפושות רבות לפורים וכעת הן משכירות אותן. אז לידיעת המעוניינות: אתן מוזמנות לפנות אליה ישירות באינסטגרם ולשכור את התחפושת שאהבתן.

משתתפת "חתונמי" העלתה את התחפושות לסטורי, ולפני כן הוסיפה דיסקליימר רגיש ברוח התקופה. "חשוב לי לומר שזו תקופה רגישה, קשה ומורכבת, וזה ממש בסדר אם נרגיש שבא לנו לציין את החג וגם ממש בסדר אם נרגיש שלא", היא כתבה בעדינות. "אם להיות כנה, גם הנפש שלי עוד לא החליטה אם בא לה, אבל מי שיודעת שזה יהיה לה כיף, טוב ומשחרר, מוזמנת להעביר לסטוריז הבאים".

עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@

בהמשך פרסמה תמונות מהממות שלה מחופשת לשלל דמויות: נערת מסיבות משנות ה-80 בדרכה למסיבת אייטיז לוהטת באוברול צבעוני שישב עליה פשוט מדהים; נערת דיסקו עם שמלה כסופה מנצנצת כמו כדור דיסקו מהסבנטיז, שאף מחזיקה כדור דיסקו בידה; חתולה לוהטת ואפילו מכשפה עם ימבה שיק בלוק שחור משחור.

עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב כפיר | צילום: אינסטגרם einav.kfir@

מוקדם יותר החודש שיתפה כפיר, יחד עם בן זוגה רז איתן שהכירה בתוכנית, בקשיים שהם מתמודדים עמם בימים אלה. כפיר ורז התארחו בפודקאסט של TMI, ובו דיברו בשיא הפתיחות בכל הקשור להבאת ילדים: "לא אכפת לי שנביא קודם ילדים ואחר כך נתחתן, כל ההיכרות שלנו היא לא שגרתית", אמרה כפיר. באותה הזדמנות חשפה בשורה בריאותית שקיבלה: "לאחרונה קיבלנו בשורה מהרופא שלי – בגלל שיש לי אנדומטריוזיס ולאור הגיל שלי, יש לי סוג של דדליין עם ילדים – להביא עכשיו או לא להביא בכלל".

"זה די נפוץ, יש את זה להרבה בנות", השיבה כפיר כשנשאלה על מחלת האנדומטריוזיס, שהתגלתה אצלה לפני קצת יותר משנה. מדובר בתסמונת גניקולוגית שמתבטאת במגוון תסמינים. החל מדימום מחזור ממושך, הפרעות עיכול, דחיפות במתן שתן בזמן הווסת, עייפות, קושי להרות ומעל הכל – כאבים חריפים בזמן הביוץ והמחזור, כאבים בזמן קיום יחסי מין ואחריהם, כאבי גב תחתון, תנועת מעיים כואבת ורגישות וכאב עמום באגן. ההערכה היא ש-10% מהנשים בכלל האוכלוסיה סובלות מאנדומטריוזיס.

>> כל מה שרצית לדעת על אנדומטריוזיס ולא העזת לשאול

כשכפיר נשאלה איך גילתה על כך, סיפרה שלפני צילומי "חתונמי" הלכה לסבב ראשון של שימור ביציות. "אחרי הסבב הלכתי לבדיקה שגרתית ואז גילו לי ציסטות. זה משהו שלא ידעתי שיש לי לפני, ולאחרונה הלכתי לרופא במטרה לעשות סבב נוסף של שימור ביציות – וגם קיבלתי את הבשורה שאם אני רוצה ילדים – זה עכשיו".

אנחנו בהחלט מקוות שהיא פועלת לטובת מה שהיא רוצה, ובינתיים מקוות שהתחפושות שלה ימצאו בית חם לפורים הקרוב. קשה מאוד לחגוג בתקופה שכזו, אבל לנסות לעשות לעצמנו טוב על הלב ושמח תמיד אפשר.