הטיפים של עינב בובליל לניקיון לקראת פסח

עינב בובליל | צילום: אינסטגרם 
einavbooblil_benisti@
עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@

לנקות בלילה ובשלבים - ליל הסדר מתקרב ואיתו טירוף האקונומיקה, עינב בובליל משתפת בטיפים המנצחים שלה לניקיון לפסח

88 שיתופים | 132 צפיות

חג הפסח הולך ומתקרב, קצת בזכות מזג האוויר האביבי שהגיע אלינו, אבל בעיקר בגלל ריח האקונומיקה, כיאה לחג האהוב על חולות הניקיון. מי שידועה כחולת ניקיון וכחובבת אקונומיקה, היא לא אחרת מאשר עינב בובליל, ששיתפה את העוקבות והעוקבים הסקרנים שלה בטיפים מנצחים לניקיון לקראת חג הפסח.

>> לא רק עינב בובליל: הסלבס שמכורות לניקיון

כזכור, בובליל היא גם אמא טרייה, שסיימה לאחרונה את חופשת הלידה וחזרה לעבודה, ואף שיתפה בקושי הנלווה לכך. לכן, נשאלה על ידי אחת העקובות "איך עושים פסח עם תינוקת בבית? תני טיפים", ובתגובה בובליל השיבה: "עם כל הילדים שלי, ובכל גיל, עשיתי פסח. צריך לנצל כל דקה שהוא ישן, לנקות בלילה כשהוא ישן. ולחלק את העבודה, כל פעם קצת".

פסח עם תינוק בבית- לא סיפור גדול | צילום מסך מתוך אינסטגרם: @einavbooblil_benisti
פסח עם תינוק בבית- לא סיפור גדול | צילום מסך מתוך אינסטגרם: @einavbooblil_benisti

>> עוד טיפים מועילים לניקיון הבית לקראת פסח ובכלל

לאחר מכן נשאלה על ידי עוקבת נוספת "עכשיו אחרי שנגמר פורים, איך מחלקים ניקיונות לפסח? ממה מתחילים?", ובתגובה פירטה בובליל את סדר הניקיונים שלה: "אני מתחילה קודם כל בפנים, זאת אומרת ארונות בגדים", והמשיכה: "מתחילה ארון ארון, מיון סדר וניקיון". לאחר מכן כתבה שהיא עוברת לניקיון המחסן, ורק אז לחדרים: "אחר כך אני עוברת חדר חדר, שידות, וילונות, קירות, חלונות".

בובליל גם ממליצה להגיע רק לקראת הסוף לחלק של המטבח, פינת האוכל ולסלון. וכמובן, לבצע את הניקיון בשלבים, "לאט לאט לקראת פסח הבית יהיה מבריק ומצוצח, אין כיף כזה!" שיתפה.