"הלב שלי נקרע מבפנים": עינב בובליל בהתמודדות קשה

עינב בובליל בהשקת החנות aloyoga בקניון TLV | צילום: אור גפן
עינב בובליל בהשקת החנות aloyoga בקניון TLV | צילום: אור גפן

עינב בובליל שיתפה בסטורי את ההתמודדות הקשה שלה היום. כל אימא טרייה תזדהה עמוקות

88 שיתופים | 132 צפיות

משפיענית הרשת עינב בובליל שיתפה היום (רביעי) את מאות אלפי העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם שהיא חוזרת לעבודה שלה כמאפרת כלות. כזכור, בובליל ילדה לפני כשלושה חודשים את בתה החמישית, ריף, וכעת היא צריכה להתמודד עם סיום חופשת הלידה והחזרה לעבודה.

ערב לפני החזרה לשגרה כמאפרת, חשפה בובליל את הקושי שכל אימא טרייה תוכל להזדהות איתו, הכרוך בחזרה לשגרה לאחר חופשת הלידה הקצרה: "זה באמת לא קל ולא פשוט והלב שלי נקרע מבפנים, אני אוהבת אותה וקשורה אליה בנימים שלי", כתבה בסטורי שלה בסשן שאלות ותשובות והוסיפה: "אבל אימא יוצאת לעבודה כדי לדאוג לעתיד שלה ושל הילדים האחרים, ואימא תחזור הביתה כל יום אליה ותיתן לה את כל מה שהיא זקוקה לו".

ובנוגע לשאלה מי ידאג לריף הקטנה כשהאם תעדר למען עבודתה, כמו אימהות רבות בובליל נעזרת באימה, ורד, ואחרי שביקשה מהעוקבות לאחל לה בהצלחה היא הוסיפה: "בהצלחה גם לסבתא ורד".


חוזרת לשגרה | צילום מסך מתוך אינסטגרם @einavbooblil_benisti

כאמא מנוסה לחמישה ילדים, בובליל חולקת מהידע שלה כדי לסייע לאימהות אחרות. בסשן השאלות והתשובות כתבה לה אחת העקובות: "אני רואה אותך ולא מבינה למה אני לא מצליחה לעשות הכל באהבה כזו. בית, עבודה, ילדים, הכל הפך למשימות שצריך להשלים מאשר שגרה מהנה".
בובליל השיבה לה: "גם אני הייתי שם וגם אני הרגשתי משימתית כל היום סביב הילדים והבית. אבל זו תקופה שעוברת מהר והם גדלים, ואנחנו גדלות איתם בהבנה, בסבלנות ובחמלה ולומדות לתמרן בין עצמנו לבין הילדים והבית. את אימא מושלמת לילדים שלה שקצת קשה לה וזה בסדר. תנסי להנות מהדרך, לשחרר ולזרום ואת תיראי שזה הופך ליותר קל", כתבה בובליל בתשובה מדויקת.

>>> עינב בובליל חושפת וחוטפת: "נשמות, בלי מתיחת בטן אי אפשר להיראות ככה אחרי לידה"

בלילה שלפני חזרתה לעבודה, בובליל העלתה סטורי בו אמרה שהיא מצטערת שלא האריכה את חופשת הלידה: "בדיעבד הייתי צריכה לקחת שלושה חודשים להיות איתה. לא יודעת מה מיהר לי לחזור ככה מהר לעבודה. לא חשבתי שאני ככה אתמכר אליה ברמות כאלה קשות, ויהיה לי כל כך קשה", אמרה. "שכחתי מה זה פשוט. לא חשבתי שככה זה יהיה, ועכשיו נורא נורא קשה לי", היא סיכמה באמירה שתעורר הזדהות אצל נשים רבות בסוף חופשת הלידה, אבל הרגיעה את הכלות שהזמינו אותה כמאפרת לחתונתם: "שהכלות לא יתבאסו, כן? אני שמחה מאוד לחזור ולאפר כי זו אחת האהבות הגדולות שלי בחיים, אבל קשה לי להיפרד מהתינוקת שלי", אנחנו מבינות לחלוטין. שיהיה בהצלחה ובקלות!