גברים, תלמדו ממנו: עפר שכטר בחליפת קטיפה הורסת

עופר שכטר ומירי בוהדנה פרימיירה שנות ה-90 | צילום: אור גפן
עופר שכטר ומירי בוהדנה פרימיירה שנות ה-90 | צילום: אור גפן

הסדרה "שנות ה-90", שתעלה הערב (17.2) ברשת 13, הושקה בפרימיירה חגיגית וצוהלת בכיכובם של שלום אסייג, מירי בוהדנה, אוולין הגואל ועוד. אבל עם כל הכבוד, מי שגנב את ההצגה הוא עפר שכטר

88 שיתופים | 132 צפיות

הערב (17.2) תעלה ברשת 13 הסדרה החדשה "שנות ה-90", המשך ישיר ל-"שנות ה80" הפופולרית. רגע לפני, משתתפי הסדרה התאספו בשביל להשיק, לחגוג, להתמנגל ולצפות בפרק הבכורה הכפול. היו שם שלום אסייג ובנו דניאל אסייג שמגלם אותו בצעירותו, שלומי קוריאט, אריאל צברי, וגם מירי בוהדנה ואוולין הגואל (שנראו נפלא!), אבל הייתה שם מישהי אחת שקברה לכולם, וזוהי חליפת הקטיפה של עפר שכטר.

>> צפו: התצוגה של מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק

ההופעה של שכטר הייתה מלאת סטייל, והבחירה בחליפת קטיפה כחולה ומהממת מעידה על טעם משובח במיוחד. זה כל כך לא מובן מאליו בעינינו, כך שהיינו חייבות להחמיא לו על הבחירה, ולבדוק לאן בדיוק צריך לשלוח את הגברים בישראל לשופינג זריז.

עפר שכטר בפרימיירה של "שנות ה-90" | צילום: אור גפן
עפר שכטר בפרימיירה של "שנות ה-90" | צילום: אור גפן

עפר, לא יכולנו לא לפרגן לך. חייבות לדעת, מאיפה החליפה?
"תודה! החליפה היא של המותג פיגל".

מה פשר הקטיפה והצבע?
"אני משתדל להוסיף קצת צבע והנאה לחיים בכל הזדמנות חגיגית".

וחוץ מההאוטפיט, מה מצפה לנו העונה?
"הסדרה עוברת לסקור את שנות ה-90 המופלאות של מדינת ישראל, עם סיפורים על מלחמת המפרץ ואביב גפן. אותן הדמויות האהובות מתפתחות ועוברות שינוי, וכל העונה סובבת סביב החתונה וההיריון של שלום ובת זוגו – אז העונה תהיה מרגשת יותר. יש גם דמויות חדשות ומצחיקות".

>> המנצח האמיתי של "אקס פקטור" הוא בכלל רן דנקר