נוכל הבונזו: לאמץ כלב זה המוצא האחרון שלי להכיר מישהי

חברו הטוב ביותר של הרווק הנואש לזוגיות | צילום: shutterstock
חברו הטוב ביותר של הרווק הנואש לזוגיות | צילום: shutterstock

אחרי שניסה כבר הכל, כולל יציאה למסיבות, העמדת פנים בחוף הים ותשלום לטינדר, עוז פרץ מגיע אל המוצא האחרון ומאמץ כלב. האם בזכות חיית המחמד החדשה הוא סוף סוף ינטוש את מעגל הרווקים?

88 שיתופים | 132 צפיות

על הספה. לבד. בעצם לא לבד. המנוי בנטפליקס ביחד איתי. כמה ביזיתי את עצמי בשביל לא להגיע למצב הזה של להיות לבד על הספה עם פיג׳מה שיש עליה כתם חמאה של פופקורן. חיכיתי בתור לכל המסיבות בתל אביב בשביל להכיר מישהי, זה לא עובד. הלכתי לים, ושיחקתי אותה מומו מאסקימו לימון, זה לא עובד. נרשמתי לטינדר, גם לא עובד. אני משתמש בנשק יום הדין, אין לי ברירה. אני הולך לאמץ כלב. אלוהים ישמור, מה אני הולך לאמץ בעל חיים, שצריך אהבה וחום ואנצל אותו בכלל בשביל להכיר מישהי? חד משמעית כן. אסתובב איתו בטיילת, ובטח אכיר שם את המלאכית שלי. מה הסיכוי שלא?

>> אחרי הפרידה הפכתי לסטוקר שלה. כן, אני קריפ ואני לא יכול להפסיק

"איזה כלב תרצה?" שואל המתנדב בצער בעלי חיים עם חיוך של יאנוש קורצ'אק. "את הכלב שהכי זקוק לזה" אני משקר לו לתוך השקי-קקי שבכיס שלו. המתנדב מוציא אותו אלי "זה איציק, כלב מעורב מקסים, בן חמש שזקוק לחום והאהבה". המתנדב המתוק מבולבל. זה אני שזקוק לחום והאהבה. הכלב מתחיל לנבוח עלי. הוא יודע על המזימה. מזל שבגוגל טרנסלייט אין תרגום מנביחות לעברית, כי נראה לי בחיים לא קיללו אותי ככה. אני מנסה להרגיע אותו "איציק, אם תעזור לי להכיר מישהי אני אביא לך ממתקים". הוא נובח עוד יותר חזק.

"מה חשבתי לעצמי? שאם אביא כלב פתאום מישהי תשים עלי? אני מחזיר אותו לצער בעלי חיים, אני אגיד להם שהמוצר לא עובד"

 

אני מגיע עם איציק לדירה, אני מחבר לו את הקולר והרצועה שקניתי לפני, לקח לי יותר זמן לבחור אותם מאשר את איציק. אני מדבר אליו: "איציק, הכל תלוי בך, בבקשה תעזור לי, זה אתה אימצת אותי בכלל לא אני אותך". אבל הוא עושה לי פרצוף כאילו הצעתי לו לשמוע פודקאסט של זאב רווח אומר ״מיאו חתולה״ בלופים. נפלתי על כלב מנחוס.

אני עם איציק בטיילת כבר שעתיים וחצי, הוא כבר מזמן סיים לעשות את הצרכים שלו, זה אני שעוד שנייה אצטרך לעשות אותם על המדרכה. מה חשבתי לעצמי? שאם אביא כלב פתאום מישהי תשים עלי? ועכשיו אני תקוע עם האיציק הזה, אני מחזיר אותו לצער בעלי חיים, אני אגיד להם שהמוצר לא עובד. אבל איך אעשה את זה? יחשבו שאני פסיכופת ויעשו עלי סדרה בנטפליקס "נוכל הבונזו". זהו, אני צריך להשלים עם העובדה שאני הולך להישאר לבד.

איציק מתקרב אלי, מתחכך לי ברגל, מקשקש בזנב ומלקק אותי. יש לאיציק אינטליגנציה רגשית של פרויד. מה אני צריך בכלל להכיר בחורה שיש לי את איציק? יש לי פה משהו לכל החיים כמו אלי אילדיס וערוץ הספורט. "סליחה?" אני שומע מאחורי הגב שלי קול של בחורה. לכי מפה. לא צריך את הטובות שלך, את לא רואה שאני תפוס? אני בזוגיות עם איציק. זה שבכלל המניפולציה הזאת של גבר עם כלב עובדת עלייך, מורידה לי ממך. את פתטית. אני מסובב את הראש לנואשת גברים הזאת. "זה דו"ח 730 שקל לא לאסוף לכלב את צרכים" אומרת הפקחית. איציק יא מנחוס.

> לכל הטורים של עוז פרץ