"תגידו, זה אמיתי?": סתיו קצין בפוסט שהולך לעצבן הרבה מאוד אנשים

סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@
סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@

שבועיים אחרי גמר "האח הגדול", המתמודדת הכי שנויה במחלוקת מסכמת את השהות בבית המפורסם במדינה ואת הנחיתה חזרה למציאות. יש לנו תחושה שהפוסט של סתיו קצין הולך לעצבן לא מעט אנשים בקהל

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת יותר משבועיים חלפו מאז נסגרה הדלת בבית "האח הגדול" ויובל מעתוק הוכרזה כזוכה הגדולה באחת העונות הדרמטיות והשנויות במחלוקת שידע הריאליטי, אך מי שחשב שנאמרה המילה האחרונה עד לעונה הבאה נוכח לגלות כי האקשן האמיתי עוד לפנינו. או בשתי מילים: סתיו קצין.

>> יובל מעתוק נגד סתיו קצין: "מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי"

קצין, שכידוע הגיעה למקום השני, בחרה אמש (שלישי) לשתף את מאות אלפי העוקבות והעוקבים שמלווים אותה מתחילת דרכה, בתחושותיה בשבועות שלאחר היציאה מהבית והחזרה לחיים האמיתיים. כמו תמיד, קצין נותרה נאמנה לאמת הפנימית שלה בדרכה הייחודית. קצין הכריזה בלי לנסות לייפות או לחרטט, שלמרות כל הביקורות שחטפה היא שלמה לחלוטין עם הדרך שלה ואין בה טיפה של חרטה על דבר.

"אהובות ואהובים שלי", כתבה בפתח דבריה בפוסט ששיתפה ברשת. "ימים של מחשבות שלא נגמרות על איך מסכמים את החודשים המטורפים האלה. הלוואי והייתה לי תשובה לענות לכם כשאתם שואלים אותי 'איך היה לך בבית הכי מצולם במדינה?'. האמת שלפעמים אני בכלל לא בטוחה האם זה אמיתי, או שאני סתם בעוד סרט מושלם על ברבי", כתבה קצין והודתה שהיא עדיין מנסה לנחות חזרה לקרקע של המציאות מחוץ לבית.

"כל רגע מחדש שובר את השיא של הרגע הקודם – היציאה מהבית, הפגישה עם הקהל, המפגש עם הילדים, הראיונות, מכתבי האהבה, הסלפיז, התגובות הטובות והפחות, עוד ראיונות", כתבה קצין. "אני פשוט מוקסמת מכם. אתם מדהימים אחת אחת, אחד אחד. זה כל כך לא מובן מאליו איך שאתם אוהבים אותי, דואגים לי, שואלים לשלומי, תומכים ברשתות, עושים עליי טיקטוק, עושים לייקים, מגיבים לי לסטוריז, שולחים לי הביתה מתנות בלונים ומכתבי אהבה", שיתפה בחיבוק העוטף שהיא מקבלת מצבא העוקבות והעוקבים הנאמן שלה, שמקיף אותה כמו חיץ אנושי בתוך הכאוס המתלהם שהיא חווה מהצד השני של מי שיוצא נגדה במתקפות קשות.

"תגידו זה אמיתי? כמה אהבה יש בכם? מרגישה ממש בחלום ורוד", המשיכה וכתבה, וביקשה שוב להביע את ההערכה העצומה שהיא חשה לכל מי שתומך בה. "רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שנתן לי את הקול שלו והצביע בשבילי. תודה לכל מי שצחק איתי, בכה איתי, התרגש איתי, צעק לי, הרים לי מסוקים ובלונים והשאיר אותי בלי מילים. אתם הניצחון שלי", הכריזה.

>> גם לסתיו קצין מגיעה אהבה, אבל פליז לא על המסך שלנו

"ובקשר לאלו מכם ששואלים אותי אם אני שלמה עם הדרך שלי? אז לגמרי כן!", כתבה בנחרצות כשהיא מבקשת להבהיר באופן חד משמעי שלמרות הביקורת הקשה שהוטחה בה על ההתנהלות בתוך בית האח, וגם את זו שהגיעה לאחר הזכייה של יובל מעתוק – אין בה אפילו רגע של היסוס או חרטה.

"אין שלמות גדולה יותר מלהיות אתה עצמך, כמו שהייתי אני – סתיו ברבי קצין. אני אוהבת להקצין וורוד, אוהבת לצחוק ולהצחיק, וכמובן שתמיד אעמוד על העקרונות שלי למענכם ולמעני, בדיוק כמו שעשיתי בבית האח", חזרה והדגישה שמתחת לוורוד המתקתק הרך, יש נחישות ועקשנות של ברזל שאף אחד לא יצליח לשייף.

במסגרת השנה החדשה, רגע אחרי יום כיפור, כתבה: "תומכים מדהימים שלי, עם ישראל היקר… אני פותחת שנה חדשה עם דף חדש, נקי ורוד".

"תודה רבה לכם. אני זכיתי בכם ועוד מעט יהיו הפתעות. טו טו טו טו…", ביקשה קצין לסכם בהבטחה לכך שעוד לא נשמעה המילה האחרונה מכיוונה, כי מבחינתה היא כאן כדי להישאר הרבה מעבר ל-15 דקות.