יובל מעתוק נגד סתיו קצין: "מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי"

סתיו קצין ויובל מעתוק | צילום: יח"צ, צילום מסך מאינסטגרם yuval_maatook
סתיו קצין ויובל מעתוק | צילום: יח"צ, צילום מסך מאינסטגרם yuval_maatook

זוכת "האח הגדול" לשנת 2023, יובל מעתוק, יצאה הלילה נגד סתיו קצין, שמאז סיום התוכנית טוענת שלא הגיע למעתוק לזכות. מה קורה ביניהן?

88 שיתופים | 132 צפיות

יובל מעתוק, הזוכה הגדולה של "האח הגדול" לשנת 2023 אולי סיימה את המשחק כמנצחת, אבל מסתבר שיש מי שלא ממש מפרגנת לניצחון שלה או נותנת לה לסיים בטעם טוב.

>> קרינג', טירוף וסתיו קצין: גמר "האח הגדול" הוכיח שלהכל יש מחיר

בסטורי שפרסמה מעתוק בחשבון האינסטגרם שלה הלילה (רביעי) היא יצאה נגד סתיו קצין, שבימים האחרונים מאז סיום התוכנית התראיינה למספר כלי תקשורת וסיפרה כי היא עשתה את העונה בעיניה. "לא אשתוק יותר", פתחה מעתוק, "אין אצלי מקום לשנאת חינם, במיוחד לא לאנשים שחלקו איתי את אותה הצלחת במשך שלושה וחצי חודשים", כתבה. "זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בדרך שלי, אבל אני לא יכולה להירדם בידיעה ש'זאת שעשתה את העונה' איכשהו מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי", יצאה כנגד קצין.

הסטורי של יובל מעתוק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuval_maatook@
הסטורי של יובל מעתוק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuval_maatook@

"הגיע לי, ואת זה אתם קבעתם", התייחסה מעתוק להצבעות הקהל. "ועל כך אוקיר לכם תמיד! רק אהבה תנצח! זכיתי בזכות ולא בחסד, ביזע, דמעות ובמלא אהבת חינם", שיתפה על הדרך שלה, "וגם בהמון שמחה. אני שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה מהמטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים", כתבה בהתייחסות למריבות הרבות והמחלוקות שעוררה קצין בבית האח. נכון לכתיבת שורות אלה, אגב, קצין עוד טרם הגיבה, אבל אם אפשר לסמוך עליה במשהו – זה שהיא לא תישאר שותקת. יאללה, עד לעונה הבאה.