ברבי מנומרת: אנחנו אשכרה רוצות את החצאית של סתיו קצין

סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@
סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@

יוצאת "האח הגדול" לא התרגשה ממזג האוויר החורפי ויצאה מהבית בלוק שלא בדיוק הולך עם גשם, כי היי, לסתיו קצין יש חוקים משלה. אנחנו רוצות את החצאית המנומרת שלה, תודה

88 שיתופים | 132 צפיות

סתיו קצין היא אדם שנוי במחלוקת. היא הייתה כזו מרגע שכף רגלה דרכה בבית "האח הגדול", והרגשות הסוערים שהיא מעוררת ברשת חלים גם על הסטייל האישי שלה. כך מצאנו את עצמנו כאן במערכת "את" בשני מחנות מנוגדים. הטריגר: חצאית מנומרת אחת.

>> "תגידו, זה אמיתי?": סתיו קצין בפוסט שהולך לעצבן הרבה מאוד אנשים

יוצאת הריאליטי לא ממש התרגשה ממזג האוויר שבחוץ, והתחילה את היום שלה עם לוק שלא ממש הולך עם גשם, אבל היי, לסתיו קצין יש חוקים משלה. קצין לבשה חולצת בטן שחורה קצרצרה עם שרוולים ארוכים (בכל זאת היא צריכה להתאים את עצמה למזג האוויר החורפי, ולו במעט), יחד עם חצאית מקסי מנומרת עם אלמנט כיווצים וקשירה בצד. בעוד שלמשקפי השמש הגדולים והחלליים פחות התחברנו, חובבות המנומר שבמערכת דווקא היו שמחות לאמץ את החצאית לארון הפרטי, ולשלב אותה, למשל, עם טי שירט לבנה וכפכפים שטוחים או סניקרס.

>> הגשם הרס לשירי מימון את ההופעה, אבל לא את השמלה המדהימה

מתוך הסטורי של סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@
מתוך הסטורי של סתיו קצין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם stav_katzin_barbie@

מאז סיום התוכנית קצין לא ממש יורדת מהכותרות, בין אם זה הפוסט שכתבה לפני כמה ימים, בו סיכמה את התקופה שלה בבית האח; הדיווחים על תוכנית ריאליטי חדשה בכיכובה – במסגרתה גברים רווקים יתחרו על ליבה; או התעקשותה החוזרת ונשנית בתקשורת כי היא זו שעשתה את התוכנית ולא יובל מעתוק, זוכת העונה. אתמול (ראשון) אף התבשרנו בחדשות הסופר טריות, וגילינו שקצין הוחתמה בסוכנות יולי, כך שכנראה נראה אותה בפרויקטים שונים בקרוב. יאללה, אנחנו כבר סקרניות.