"מגיע להם חיבוק": סתיו קצין חוגגת יום הולדת עם ילדי העוטף

סתיו קצין | צילום: אינסטגרם stav__katzin@
סתיו קצין | צילום: אינסטגרם stav__katzin@

בלי סלבס ובלי בלינג, ועם המון המון אהבה: סתיו קצין מציינת את יום הולדתה ה-34 באירוע מרגש במיוחד, בהשתתפות ילדות וילדי העוטף המתוקים

88 שיתופים | 132 צפיות

פעם, ביקום מקביל, לפני השבעה באוקטובר, המלחמות שהעסיקו את עם ישראל הן אלו שניהלו דיירי "האח הגדול" בינם לבין עצמם. עכשיו, כשהמציאות מתעלה על כל תוכנית ריאליטי, זה נראה כמו חלום רחוק ואסקפיסטי. סתיו קצין, פיינליסטית העונה האחרונה, הפכה לדיירת הכי מדוברת בבית ולאחד השמות הבולטים בוויכוחים בבית המפורסם במדינה.

>> היא משלנו: קים קרדשיאן משתפת את השיר הישראלי שהפך להמנון המלחמה

היום, 13 בנובמבר, חל יום הולדתה של קצין, שמציינת את גיל 34. כנראה שבאותו יקום מקביל שחדל להתקיים לפני קצת יותר מחמישה שבועות, היא הייתה חוגגת במסיבת ענק ורודה עם המוני סלבס. במציאות של היום, החגיגות שלה נראות אחרת לגמרי – והן מרגשות במיוחד. את יום ההולדת שלה החליטה קצין לחגוג עם ילדות וילדי העוטף במלון כפר המכביה.

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, פרסמה תמונה שלה עם עשרות ילדות וילדים מתוקים, וכתבה: "היום יש לי יום הולדת. לפני המלחמה היו לי המון תוכניות – חשבתי על חגיגה גדולה במסיבה, לטוס לחופשה עם הילדים, לעשות ארוחה באחת המסעדות שאני אוהבת… אבל אז הכול השתנה".

>> התשובה שלה לזארה? קיילי ג'נר מרגשת את העוקבות בישראל

"החלטתי שהשנה אחגוג בדרך שתעשה לי ולאחרים נעים על הלב בימים האלה", המשיכה קצין, ושיתפה: "הגעתי לחגוג עם הילדים המרגשים של המדינה! הילדים המפונים מעוטף עזה שברגע אחד איבדו את הבית שלהם, ואת הביטחון שלהם! אלו שבאמת צריכים עכשיו את החיבוק וקצת תחושה של שפיות בתוך התקופה שהם עוברים".

האחות הגדולה. סתיו קצין חוגגת יום הולדת עם ילדות וילדי העוטף | צילום: אינסטגרם stav__katzin@
האחות הגדולה. סתיו קצין חוגגת יום הולדת עם ילדות וילדי העוטף | צילום: אינסטגרם stav__katzin@

"תודה על חגיגה שלא אשכח לעולם ותודה לכל העוקבים היקרים שלי שעזרו לי לגרום לזה לקרות", הודתה קצין לכל המעורבות והמעורבים בעניין, "גרמתם לי להרגיש ילדת יומולדת אמיתית – עם בלונים, עוגה, מתנות והרבה אהבה. מקווה שהצלחתי לתת לכם קצת תחושה של בית. באתי לחזק, יצאתי מחוזקת".

את משאלת יום ההולדת שלה לשנה הבאה, הקדישה קצין גם לחטופות ולחטופים, וכתבה: "מאחלת לשנה הבאה שאגיע לחגוג יחד עם כולם – הפעם בבתים בעוטף ועם כל החטופים בחיים. אמן".

בשבוע שעבר תועדה קצין בכיכר החטופים ברחבת מוזיאון תל אביב, שם פגשה את סבתו של אוהד מונדר זכרי בן ה-9, אשר נחטף לעזה עם בני משפחה נוספים, בהם אמו, סבתו השנייה וסבו.

>> עצוב כל כך: אוהד מונדר זכרי חגג יום הולדת 9 בשבי בעזה

סתיו קצין בכיכר החטופים בתל אביב | צילום: אינסטגרם stav__katzin@
סתיו קצין בכיכר החטופים בתל אביב | צילום: אינסטגרם stav__katzin@

>> "נמאס לי!": ליהיא לפיד בפוסט אמיץ נגד מכונת הרעל

מצטרפות להבעת המשאלה של קצין ומאחלות מזל טוב, ובעיקר שהסיוט הזה כבר יגמר וכל החטופות והחטופים ישובו הביתה בשלום.