סרום עם ויטמין C: זה הזמן לשלב אותו בשגרת הטיפוח שלך

זה הזמן לסרום ויטמין C | צילום: Shutterstock
זה הזמן לסרום ויטמין C | צילום: Shutterstock

הוא שומר על רמת הלחות, מעודד יצירת קולגן, מאחד את גוון העור ולוחם נמרץ ברדיקלים חופשיים. סרום עם ויטמין C הוא מוצר יעיל ורב חשיבות בשגרת הטיפוח שלנו. 8 סרומים שאהבנו

88 שיתופים | 132 צפיות

סרום הוויטמין C כבש מקום של כבוד בשגרת הטיפוח של כולנו ולא בכדי. הוא יודע לעשות יופי לעור: מחליק, מבהיר ומאיר אותו. לוויטמין C יש יתרונות טיפוליים ומשקמים, הוא מגן על העור מנזקי שמש וזיהום אויר וכשמשתמשים בו בערב הוא מסייע בבניית קולגן ומשמר לחות. בנוסף יש משהו בידיעה שהוא עשוי מתמצית פרי הדר שעושה אותו נחשק.

>> אני בת 56 עם עור מעט דהוי. הקרם הזה באמת ממצק את העור

מתי שמות אותו? בואו נעשה סדר אחת ולתמיד: אנחנו מניחות את סרום הוויטמין C ראשון, לפני הכל. כלומר: שוטפות פנים, מייבשות, מורחות את סרום הווימין C וממשיכות הלאה בשגרת הטיפוח שלנו: קרם לחות, קרם הגנה ומעליו מייקאפ. רובנו יראו תוצאות כבר לאחר שבוע, זה תלוי בסוג העור ובריכוז החומר הפעיל. ועכשיו, המוצרים החדשים שדגמנו ואהבנו:

ביולומין סי סרום של דרמלוג'יקה

ההבטחה: "סרום ויטמין C למראה זוהר ובריא. הסרום עוצמתי ויציב במיוחד לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור להבהרה, מיצוק והפחתה דרמטית של קמטוטים בעור. מכיל קוקטייל פעיל של ויטמין C לחדירה עמוקה לתוך שכבות העור בשילוב פפטיד חדשני וחומצות לשיפור סימני הזדקנות ולמראה בריא של עור הפנים".
דבר הנסיינית, בת 36 עם עור רגיל ושאריות של פיגמנטציה קלה אחרי ההיריון: "בשבועיים האחרונים מרחתי את המוצר פעמיים ביום – בוקר וערב – על עור פנים נקי. הסרום מעניק תחושת מיצוק ולוק זוהר ובריא, המלווים בעקצוצים קלים על העור כפי שקורה בשימוש של תכשירים עם ויטמין C.  לא הבחנתי עדיין בהבהרה של האזורים המועדים וגם לא בהפחתה דרמטית של קמטוטים בעור, אבל אני ממשיכה להשתמש וסקרנית לראות איך זה ישפיע על העור בהמשך".
439 ש"ח ל-30 מ"ל. ניתן להשיג באתר החברה ובנקודות המכירה של דרמלוג'יקה

BioLumin-C Serum של דרמלוג'יקה 439 ש'ח | צילום: יח'צ
BioLumin-C Serum של דרמלוג'יקה 439 ש'ח | צילום: יח'צ

בוסטר ויטמין C של SeboCalm

ההבטחה: "בוסטר בעל נוסחה ייחודית מרוכזת, עם יכולת ספיגה יעילה וגבוהה, המתאים לעור יבש ובוגר הדורש שיקום. הוא מכיל 10% ויטמין C טהור, מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה, מעודד ייצור קולגן ואלסטין, לעור חלק, בעל גוון אחיד, גמיש, זוהר וקורן יותר".
דבר הנסיינית, בת 50, בעלת עור רגיל: "הבוסטר – תמצית מרוכזת, נעימה, אך מעט שמנונית לטעמי לעור הפנים העדין – נמרח בקלות על הפנים ואכן מעניק להן בוסט: מראה זוהר, קורן, גמיש וחיוני ולאורך זמן, כזה שמתקבל לאחר טיפול יופי. לא נראה שיפור משמעותי בפגמנטציה, אך בהחלט נהנתי מתחושת טיפוח כללית שהתקבלה בזכותו".
ש"ח ל-30 מ"ל. להשיג בסופר פארם

בוסטר C של סבוקלם 199.90 ש"ח | צילום יח"צ
בוסטר C של סבוקלם 199.90 ש"ח | צילום יח"צ

קפסולות ויטמין C וסרמידים לחידוש הזוהר של אליזבת ארדן

ההבטחה: "קפסולות סרום המכיל שמן יבש ומשלב שני רכיבים רבי עוצמה בקפסולה אחת: ויטמין C להבהרה ו-Ceramides להענקת זוהר ומראה בריא וצעיר לעור הפנים. מעניקות מרקם בהיר יותר, מצמצמות כהות ומשפרות את הזוהר, מגנות מפני רדיקלים חופשיים, מחזקות את הקולגן והאלסטין הטבעי של העור. מתאימות לשימוש בבוקר ו/או בערב".
דבר הנסיינית, בת 46, בעלת עור רגיל שנראה עייף עם הרבה כתמי שמש וכהות מתחת לעיניים: "המוצר מגיע בקפסולות בעטיפת ברונזה מהודרת, וזה לבדו כבר נותנת תחושה של הביוקר. המגע של הסרום בפנים ממשיך את התחושה הזו באופן מיידי: הסרום נעים מאוד, מיימי, נספג בקלות ומרגיש מיד כמו מוצר איכותי על העור. אפקט עדין של זוהר מתקבל מיד, כאילו העור 'התעורר' והתאושש קצת מהמראה העייף. אחרי שבועיים של שימוש הורגש שיפור קל במראה הכהויות על הפנים והן אכן נראו בהירות ואחידות יותר. בשימוש עם קרם לילה לאחר הסרום, חלק מהקרמים יצרו תחושת עקצוץ שלא אהבתי ולכן הייתי צריכה לנסות מספר קרמים למריחה אחרי הסרום עד שמצאתי את זה שלא מעקצץ בשילוב בין הסרום לקרם הפנים".
589 ש"ח ל-60 יחידות, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ

קפסולות מרוכזות של ויטמין C. אליזבת ארדן 589 ש"ל | צילום : יח'צ חו'ל
קפסולות מרוכזות של ויטמין C. אליזבת ארדן 589 ש"ל | צילום : יח'צ חו'ל

פיור ויטמין c של GIGI

ההבטחה: "פורמולה ירוקה ואורגנית באריזת פטנט אטומה המפרידה בין בקבוקון אבקת הוויטמין הטהורה לבין נוזל סרום הנשא, מבטיחה את טריות הוויטמין עד לרגע השימוש ואת פעילותו האפקטיבית".
דבר הנסייינית, בת 55 עם עור מעורב: "אהבתי מאוד את הרעיון של האריזה! הרגיש לי טרי וטהור. הכמות שמתקבלת מספיקה ל 14 יום וזו גם המלצת החברה  לתוצאות אופטימליות, עקב הריכוז הגבוה וטריות המוצר. הנחתי על פנים נקיות בערב לפני השינה ושילבתי עם קרם לילה. בימים הראשונים הרגשתי עקצוץ שנחלש בהדרגה. לאחר כשבוע של שימוש יומיומי כבר ראיתי הבדל בעור והוא הרגיש חלק ובהיר יותר" .
499 ש"ח להשיג באתר החברה ואצל הקוסמטיקאיות המובחרות

אריזת פטנט חדשנית. pure vitamin C של GIGI .צילום סשה דובינס
אריזת פטנט חדשנית. pure vitamin C של GIGI .צילום סשה דובינס

 

סרום EXTRA C של חווה זינגבוים

ההבטחה: "הסרום עשיר במרכיבים הנלחמים בנזקים סביבתיים, מעלה את רמת הלחות בעור, מחזק את סיבי הקולגן והאלסטין ומסייע בהבהרת העור. מתאים לעור רגיל עד שמן, צעיר או מבוגר"
דבר הנסיינית, בת 46, בעלת עור רגיל: "הסרום קצת שומני, נספג במהירות בעור. הוא השתלב היטב בתוך שגרת הטיפוח שלי והקרם שמרחתי מעליו גם נספג היטב. מהשימוש הראשון העור הרגיש יותר מלוחח ונעים ולאחר שימוש קצר הרגשתי שהוא גם מבהיר את העור ועוזר לשפר את האחידות שלו. אהבתי מאוד".
378 ש"ח, ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

אקסטרה C ,חווה זיגבויים. צילום: יח"צ
אקסטרה C ,חווה זיגבויים. צילום: יח"צ

Active C Serum של קרן ברטוב

ההבטחה: "הדור החדש והמתקדם של ויטמין C עם הפעולה הכפולה: אנטי אוקסידנט, מנטרל רדיקלים חופשיים ומגביר התחדשות על ידי ויטמין E, ונלחם ביעילות בהזדקנות העור, מקדם ייצור פרו קולגן וקולגן, נלחם ביעילות בפיגמנטציה ומשפר גוון עור, ומספק הזנה ולחות מקסימלית לעור".
דבר הנסיינית, בת 31 בעלת עור בהיר ורגיל: "אוהבת את התכשירים של קרן! הנחתי את הסרום בלילה לפני השינה כשמעליו קרם לילה, לאחר כשבוע ראיתי שיפור ברמת הלחות וגם בגמישות. הסרום נספג מהר ובעל ריח עדין. תחושת עקצוץ קלה בהתחלה אבל זה היה נסבל".
480 ש"ח ל- 30 מ"ל להשיג באתר של קרן ברטוב

סרום ויטמין C עוצמי של קרן ברטוב. 480 ש"ח | צילום אודי דגן
סרום ויטמין C עוצמי של קרן ברטוב. 480 ש"ח | צילום אודי דגן

סרום אנטי-אייג'ינג  של KIEHL'S

ההבטחה: "סרום אנטי-אייג'ינג עוצמתי שהוכח מחקרית כמסייע למראה עור קורן ואחיד, ולהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, בעל פורמולה חדשנית הכוללת ריכוז גבוה יותר של ויטמין C וחומצה היאלורונית".
דבר הנסיינית, בת 43, בעלת עור רגיל: "הסרום קליל ונספג מהר. לאחר השימוש העור נראה זוהר יותר ומרקם העור נעים".
285 ש״ח ל-50 מ״ל או 385 ש״ח ל-75 מ״ל. להשיג בסניפי הרשת

 סרום C+ של MANUKA

ההבטחה: "סרום להפחתת קמטים, מכיל ויטמין C מחוזק, דבש מנוקה ו-14 רכיבים עוצמתיים נוספים, ביניהם: שמן חוחובה, חומצה הילארונית, סקוולאן, ויטמין E, ויטמין A. מסייע למראה עור אחיד".
דבר הנסיינית, בת 46 בעלת עור מעורב: "סרום קליל ונעים למגע, נספג מהר ובעל מרקם קליל ונעים. השתמשתי בו בערב על פנים נקיות ומעליו הנחתי קרם לחות ובבוקר הרגיש עור חלק למגע ובהיר יותר. לא לוותר על קרם לחות לאחר השימוש כדי להמנע מיובש בעור".
359 שח ל- 30 מ"ל, להשיג באתר החברה

359 ש"ח,  סרום C+ של MANUKA | צילום: יח"צ
359 ש"ח,  סרום C+ של MANUKA | צילום: יח"צ

בוסטר BRIGHT של ד"ר עור

ההבטחה: "סרום בוסטר יעיל ועוצמתי, המסייע בהבהרה וטשטוש של כתמי עור כהים ופיגמנטציה, ע"י עיכוב היווצרות המלנין. הבוסטר מכיל 83% רכיבים ממקור טבעי".
דבר הנסיינית, בת 51 עם עור רגיל: "מצאתי שהמוצר מאוד נעים למגע, נספג במהירות ומשאיר את העור נעים למגע ומוכן לקרם הלחות".
229 ש"ח ל- 30 מ"ל. להשיג בסופר פארם ובאתר ד"ר עור  

בוסטר של ד'ר עור. צילום יח'צ
בוסטר של ד'ר עור. צילום יח'צ