אני בת 56 עם עור מעט דהוי. הקרם הזה באמת ממצק את העור

אשה מורחת קרם פנים | צילום: shutterstock
אשה מורחת קרם פנים | צילום: shutterstock

הנסיינות שלנו בודקות את המוצרים הכי חדשים ומבטיחים שיש, והפעם: לק ניוד שכל אחת צריכה, בושם יוניסקס הורס חושים וקרם אנטיאייג'ינג שאשכרה עובד

88 שיתופים | 132 צפיות

בושם Un Bois של Obvious

ההבטחה: "'קולקציית בישום של עשרה ניחוחות נקיים שנרקחו בפורמולה ירוקה, נקייה וידידותית לסביבה. הניחוחות מאופיינים בריח מעודן, שלא מציף אותך, אלא מלווה אותך".
דבר הנסיינית: "אני אוהבת בשמים עם אוריינטציה בוטיקית, ייחודית. ניסיתי את ניחוח ה'או-בואה'. משפחת הריח שלו היא רענן-עצי עם תווים של ברגמוט, פלפל שחור ועץ ארז – מה שנותן לניחוח אפיל מעט גברי – ואני אוהבת את זה. הוא מובחן, מינימליסטי וחזק, והריח נשאר גם אחרי מספר שעות".
385 (במקום 485) ש"ח, ל-100 מ"ל. ניתן להשיג בבלעדיות ברשת אפריל

Un Bois של אובייס | צילום: יח"צ
Un Bois של אובייס | צילום: יח"צ

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN

ההבטחה: "בוסטר ייחודי המכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים, המרכזיים שבהם: חומצות היאלורוניות ותמצית קמבוצ'ה, המחדשות את העור ותורמות ליצירת מרקם עור גמיש וחלק. תמצית הקמבוצ'ה – פטריית תה – עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן ומכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים המרעננת את העור".
דבר הנסיינית: "אני בת 31 ובעלת עור רגיל. לבוסטר יש מרקם קליל שנספג תוך שניות. אני מניחה 4 טיפות ממנו ומעסה היטב עד ספיגה מלאה. מעל אני מניחה את קרם הלחות הרגיל שלי ומתאפרת מעט, כדי לא לעשות עיסה. העור נותר רך ומלוחח ונעים למגע".
299 ש"ח, להשיג באתר REBORN

Reborn. סרום בוסטר 299 ש"ח | צילום: סטודיו מוש
Reborn. סרום בוסטר 299 ש"ח | צילום: סטודיו מוש

קרם לחות אנטיאייג'ינג של GLO24K

ההבטחה: "קרם אנטי אייג'ינג ייחודי בעל אפקט מתיחה מיידי, הממזער סימני הזדקנות מוקדמים כמו קמטוטים עדינים. הפורמולה מכילה חלקיקי זהב המשמשים כנוגדי חמצון ומועשרת בפפטידים, חומצה היאלורונית, Hexapeptide-8 יחד עם ויטמינים נוגדי חמצון  A,C,E – הנלחמים ברדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנות מואצת של העור".
הנסיינית: "אני בת 56 עם עור מעט דהוי ורפוי. ניסיתי אותו בערב, לפני אירוע ולפני איפור. הנחתי ממש מעט מהקרם על עור נקי ומעט לח, והספגתי היטב. הקפדתי לא להזיז את הפנים במשך 5 דקות, כדי שהסרום יתקבע על העור. מפתיע אבל עובד: העור הרגיש מתוח וממוצק! המשכתי עם האיפור כרגיל והאפקט היה ממש יפה. אהבתי את אריזת המזרק שקיבל מקום של כבוד על המדף שלי. המוצר יקר, אבל מעט מאוד ממנו עושה אפקט מדהים בפנים".
499 ש"ח, להשיג בלעדית באתר OHGLOW

GLO24K. קרם אנטיאיג'ינג לאפקט הרמה מיידי 499 ש"ח | צילום: יח"צ
GLO24K. קרם אנטיאיג'ינג לאפקט הרמה מיידי 499 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום חומצה לקטית של ד"ר מוניקה אלמן

ההבטחה: "סרום חומצה לקטית, המכילה 10% חומצה אלפא הידרוקסית. הסרום עוזר להסיר שכבות של תאים חיצוניים, מסייע בטשטוש קמטוטים קלים וסימנים אחרים של הזדקנות העור. מחליק את העור, מצמצם נקבוביות ומסייע לקבלת גוון עור אחיד".
דבר הנסיינית: "המרקם של הסרום ממש קליל ונעים, והתכשיר עצמו נטול ריח. מרחתי את הסרום על עור נקי, לפני השינה, ולאחר שבוע של שימוש רצוף, העור הרגיש אחיד יותר, מלוחח ונעים למגע. הקמטוטים לא התיישרו אבל העור נראה מואר יותר. הקפדתי למרוח ביום קרם הגנה כי הסרום עושה קילוף קליל, וזה חשוב כדי למנוע כתמים".
420 ש"ח, להשיג בסניפי מכבי אסתטיקה

ד"ר אלמן למכבי אסטתיקה. 420 ש"ח | צילום: עמרי קליין
ד"ר אלמן למכבי אסטתיקה. 420 ש"ח | צילום: עמרי קליין

לק בגוון ניוד של ESSIE

ההבטחה: "לק במרקם מעולה, עמיד במיוחד, בגוון ניוד ורדרד למראה טבעי של הציפורן".
דבר הנסיינית: "אני משקמת את הציפורניים אחרי שנתיים של לק ג'ל. עפתי על הגוון הזה, הוא לא ורוד מדי ולא בז' מדי. בול הגוון המושלם! הניוד מככב עכשיו ועם שתי שכבות של not just a pretty face, קיבלתי גוון מעולה וטבעי. המברשת כרגיל מעולה והמריחה אחידה".
42 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק

ESSIE, not just a pretty face. הניוד המושלם 42 ש"ח | צילום: יח"צ
ESSIE, not just a pretty face. הניוד המושלם 42 ש"ח | צילום: יח"צ

תכשיר שיזוף עצמי ON THE GO של That'so

ההבטחה: "תכשיר שיזוף עצמי עם אפקט של נשיקת שמש אמיתית. למותג ליין שלם של מוצרים משלימים כמו ספריי פנים, איפור ומקדמי הגנה".
דבר הנסיינית, חובבת מראה שזוף: "תכשיר ספריי עם צבע במרקם קליל בריח שקדים עדין. נמרח בקלות (עם כפפה) ומתייבש מהר, ואכן מעניק מראה שזוף טבעי. אהבתי במיוחד שהספריי נספג בשניות ולא מותיר תחושה דביקה, ולמרבה הכיף, הגוון האחיד נשאר לכ-5 ימים, ואז דהה בהדרגה. מוצר נפלא".
129 ש"ח, להשיג בבלעדיות ברשת חנויות אפריל ובאתר החברה

ON THE GO DARK. תכשיר בספריי 129 ש"ח | צילום: יח"צ
ON THE GO DARK. תכשיר בספריי 129 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכה לטיהור וחידוש מראה העור מסדרת  Classic OR

ההבטחה: "מסכה המתאימה לכל סוגי העור ומכילה 95% רכיבים ממקור טבעי. המסכה מנקה את העור, מרגיעה, מעודדת את התחדשות תאי העור ומסירה בעדינות תאים מתים מהשכבות העליונות של העור".
דבר הנסיינית: "אהבתי את המרקם של המסכה כי היא לא מתקשה על העור, להבדיל ממסכות אחרות. הריח ניטרלי ונעים. מרחתי שכבה לא עבה ואחרי כ-7 דקות שטפתי. המסכה נשטפה בקלות והעור נותר רענן ורך".
149 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

דוקטור עור. מסיכה מתקנת 149 ש"ח | צילום: יח"צ
דוקטור עור. מסיכה מתקנת 149 ש"ח | צילום: יח"צ

Eau de Parfum בושם ראשון מבית SABON

ההבטחה: "הבושם הראשון מבית SABON בניחוח ארומטי ומלא חיים שנשאר לאורך זמן ומבוסס על מרכיב ייחודי ויוקרתי: תמצית יסמין אבסולוט".
דבר הנסיינית: "בושם קליל ונעים שמזכיר טיול בדרום צרפת. הברגמוט מוסיף עומק לריח הפרשי של היסמין והריח נשאר על העור כשעתיים".
209 ש"ח, להשיג ברשת SABON

SABON. בושם ממקולקציית THE WONDERS | צילום: רונן מנגן
SABON. בושם ממקולקציית THE WONDERS | צילום: רונן מנגן

קרם לחות מרגיע לפנים ולגוף של Odem

ההבטחה: "מועשר בשמנים טבעיים להפחתת סימפטומים של עור מגורה ויבש במיוחד. עקביות הטיפול מפחיתה כתמי יובש אדומים ומגרדים. הקרם מסייע לניקוי הנקבוביות וזקיקי שיער, ותורם לצמצום חיידקים העלולים להוביל לאקנה וגירויים".
דבר הנסיינית: "קרם סמיך אך עדין במרקמו, מעולה להנחה על עור פנים יבש שזקוק לבוסט רציני של לחות, אבל מרגיש קצת דחוס מדי ללא סרום שיקליל. הריח נעים, צמחי ומתקתק, מאוד פרשי. אהבתי את אריזת הפלסטיק הצנועה והפשוטה. שימוש קבוע של כחודש לא הראה שינוי ניכר בשלושה פצעוני סנטר עיקשים, אבל לא לגמרי ברור איזה תכשיר היה באמת מסייע במצב כזה".
340 ש"ח (כעת במחיר הכרות באתר 270 ש"ח), באתר ODEM

odem. קרם לחות מרגיע לפנים ולגוף 270 ש"ח | צילום: יח"צ
odem. קרם לחות מרגיע לפנים ולגוף 270 ש"ח | צילום: יח"צ

דאודורנט רול-און Hyaluronic Care 72h של גרנייה

ההבטחה: "מעניק הגנה של עד 72 שעות מפני ריחות חזקים. הדאודורנט ללא אלכוהול, אינו משאיר סימנים לבנים ומאפשר לעור לנשום".
דבר הנסיינית: "אף פעם לא הבנתי את ההבטחות האלה של דאודורנטים לעמידות של יותר מ-24 שעות. למה שמישהי תצטרך דאודורנט שאמור להגן עליה 72 שעות? כבר עברנו את הגיל של מחנה קיץ ו/או שבוע שטח בטירונות. עם זאת, הדאודורנט הזה התגלה כיעיל באופן די מפתיע (אותי). גם יש לו ריח עדין ונעים. מודה שלא היה לי אומץ לנסות אותו בזמן ריצה בחוץ בחודש אוגוסט, שם אני עדיין מעדיפה דאודורנטים של גברים, אבל ליומיום סטנדרטי הוא ממש אחלה".
17 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם

גרנייה. דאודרנט היאלרוניק קאר 17 ש"ח | צילום: יח"צ
גרנייה. דאודרנט היאלרוניק קאר 17 ש"ח | צילום: יח"צ

מסקרה Surreal של מייבלין

ההבטחה: "אפקט מקסימלי של הארכת הריסים עד 3 מ"מ לכל ריס וריס".
דבר הנסיינית: "האל הטוב זיכה אותי בהמון שיער על הראש ומעט שיער בכל שאר המקומות. לא מתלוננת חלילה, מדובר בסידור מצוין, אלא שלפעמים מתחשק לי להרגיש קצת איך זה להיות עם ריסים. אפילו לא ריסים תחתונים, עליהם ויתרתי (יש לי שלושה בגודל מיקרוסקופי בכל עין), אלא ריסים עליונים עם נוכחות, לעומת הריסים הקצרים המסכנים שלי. משום כך ממש שמחתי לקבל להתנסות מסקרה שמתיימרת להאריך את הריסים בשלושה מ"מ שלמים! לא עניין של מה בכך במקרה שלי. ואיך היא? לא באמת מדדתי, אבל היא בהחלט נותנת עבודה וגם מרגישה נעים על הריסים ולא כבדה".
45 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם

מייבלין ניו יורק. מסקרה סורייל 45 ש"ח | צילום: יח"צ
מייבלין ניו יורק. מסקרה סורייל 45 ש"ח | צילום: יח"צ

סדרת טיפוח חדשה של Kenneth Cole New York

ההבטחה: "לראשונה במשביר: סדרת הטיפוח החדשה של קנת קול לנשים ולגברים, במארז יוקרתי של ארבעה מוצרים בתיק כלי רחצה מהודר. כל התכשירים עשירים בשמנים טבעיים המרככים את העור".
דבר הנסיינית: "ניסיתי את קרם הגוף, הוא נמרח בקלי קלות ומשאיר ריח ממכר של וניל פצ'ולי. הקרם מכיל ויטמין E, מה שמרכך מאוד את העור ומגמיש אותו. ארבעת המוצרים מעוצבים להפליא ומגיעים בתיק כלי רחצה דמוי עור, שבטוח ישמש אותי בהמשך".
209 ש"ח למארז נשים הכולל קרם גוף, מים מיסלריים קרם ידיים וקרם רגליים. להשיג בסניפי המשביר ובאתר

קרם גוף של קנת קול במשביר לצרכן. 89 ש"ח | צילום: יונתן לוי
קרם גוף של קנת קול במשביר לצרכן. 89 ש"ח | צילום: יונתן לוי