שאלו אותך כמה פרטנרים היו לך? כך תדעי מה לענות

מריה קארי | צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images
מריה קארי | צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images

למרות שכל עורך דין מתחיל יאמר לך "אל תנקבי במספר", מסתבר שיש סלבס ששוכבים ורצים לספר ומתגאים במספר פרטנרים בעל ארבע ספרות. מקמו את עצמכן על המנעד שבין פליאה לגועל

88 שיתופים | 132 צפיות

במסגרת השינויים שחלו בעולם ובדרך שבה אנחנו תופסים נשים ומיניות בשנים האחרונות (ותודה למחאת Me Too), כבר לא לגיטימי לשאול נשים עם כמה בני זוג הן היו. אם שואלים אסור לצפות לתשובה, ואם מקבלים תשובה אסור להסגיר רגשות מכל סוג למשמעה. פעם נשים ידעו היטב שאסור להן להגיד את הכמות האמיתית של גברים שאיתם שכבו, בגלל הדרך בה החברה הישראלית השמרנית והמסורתית מסתכלת על נשים מרובות פרטנרים מיניים. לכן, מיד עם הלידה, הותקן באחורי ראשה של כל אישה, ממש מאחורי הקורטקס, מחשבון בני זוג המשקלל את נתוני האישה מבחינת גיל, מקום מגורים, משלח יד ונטייה פוליטית, ותוך שתי שניות מוציא פלט ("תשובה") פוליטיקלי קורקטית. למשל: עבור אישה בת 22 המתגוררת באופקים או קצרין ועובדת כסייעת לגננת התשובה תהיה "כשלושה". עבור אותה אישה בת 22 העובדת כסייעת לגננת בגן אנתרופוסופי בתל אביב התשובה תהיה "כ-11".

>> חתרני: הכי כיף לאונן

אך לאחרונה, עם ההבנה שמספר בני זוג אינה תכונת אופי ואינה מעידה על הגבר או האישה שלפנינו, החלו מספר סלבס לשתף אותנו במספר הפרטנרים עימם בילו. עדיין אפשר לראות את ההבדל בי נשים וגברים, שכן מעט הנשים שבאייטם ציינו מספר חד-ספרתי עד דו-ספרתי במספרים הנמוכים, והגברים הפליגו למחוזות האלפים הרבים. ניתן רק לשער מה הייתה התגובה אם אישה כלשהי הייתה מעידה כי שכבה עם אלף גברים. היום בו נשים יודו במספר הגברים האמיתי איתם שכבו עדיין רחוק למדי.

>> חמש תנוחות סקס לוהטות שכדאי לך לנסות

מריה קארי: 5

View this post on Instagram

????

A post shared by Mariah Carey (@mariahcarey) on

"לא הייתי עם הרבה, אבל הם היו מגוונים", מוסרת המריה הקדושה, " בכל חיי הייתי רק עם חמישה, אני די חסודה יחסית לאחרים". חסודה, שלא לומר… גרועה בחשבון?

איימי שומר: 28

"עד היום שכבתי עם 28 אנשים", כתבה שומר בביוגרפיה שלה ("נערה עם קעקוע גב תחתון") שיצאה לאור בשנת 2016. "אני לא יכולה לומר בוודאות שאני זוכרת את השמות של כולם, אבל אני זוכרת בהחלט את הכינויים שהענקתי להם. 'אשך שלישי', 'בחור עם פיטבול' ו'האחיין שלי סטיב'". מאז התחתנה שומר כך שהמספר תפח לפחות ל-29, אבל זה נשמע כאילו היא מוסרת את האמת. אם כי גם המספר בחזקת שתיים היה נשמע לנו הגיוני.

לאמאר אודום: מעל 2,000

למי מאיתנו שלא יודעת, אודום הוא האקס של קלואי קרדשיאן . קלואי נפרדה ממנו בגלל שנתפס בוגד בה, ועכשיו מסתבר שזה היה בבחינת המעט שחשף את המרובה. "אני מכור לסקס, היו איתי יותר חשפניות משאוכל לספור", כתב אודום בממואר שלו "מחושך לאור". "זה לא היה עניין גדול ולפעמים הייתי משלם להן", הוסיף. איזה צ'ארמר.

ראסל ברנד: כ-1,000

View this post on Instagram

IMDb russel

A post shared by Russelbrand (@russelbrandfam) on

חמודון כזה ראסל, בטוחות שנתן לכל אחת מהאלף את התחושה שהיא האחת והיחידה שהוא מריץ איתה שורת קוק בשירותים בעודו מזיין אחרת. בכל מקרה סיפר ממתק העיניים הדהוי הזה ל"מירור" הבריטי ש"עשיתי סקס עם שלוש-ארבע נשים בכל יום. זה היה ממש בכחנלי (מהמילה בכחוס, אל היין הרומי. במיתולוגיה הרומית מתוארים משתאות של שלושה ימים בהם שתו יין ועשו הרבה סקס ונקראו "בכחונטה"). באירלנד פעם אחת שכבתי עם תשע נשים שונות בערב".

צ'ארלי שין: 5,000

"אם אתם רוצים שאנחש, אגיד 5,000", אמר שין. הנתון לא מפתיע אותנו, שכן שין אמר בעבר שיש לו "דם של נמרים", שמר על נוכחות קבועה של חשפניות בחייו ובשלב מסוים אפילו הפך נשא של HIV.

דניס רודמן: 2,000

View this post on Instagram

#denisrodman

A post shared by young (@lostcollectionn) on

"שכבתי עם 2,000 נשים", אמר הכדורסלן הצבעוני ל"סטאר טריביון", "500 מתוכן היו גולד דיגריות". כמו כן ידוע כי שבר את עצמות האגן לפחות שלוש פעמים, לא ברור אם במהלך משחק כדורסל או במהלך משגל, אבל נקטלג את זה תחת "הסכנות שבקיום יחסי מין עם מספר מוגזם של אנשים".

ג'ק ניקולסון: אולי 2,000

ישנה שמועה עיקשת שניקולסון שכב עם כ-2,000 נשים. למרבה הצער, איננו חלק מהנתון הזה. במהלך ריאיון נשאל ניקולסון האם שכב עם המספר הזה של נשים. על כך ענה הג'נטלמן: "מאיפה אני יודע, אני לא סופר", וזו גבירותיי היא התשובה הנכונה תמיד לסוג כזה של שאלות. גם משדרת קוליות וגם גורמת לשואל להתבייש בעצמו, קרתנותו וחטטתניותו.

אז הנה שיטת המספור: כך תדעי עם כמה גברים עלייך להודות ששכבת:

שאלון "מספר בני זוג לכאורה אידיאלי לכל גיל"

עני על כל שאלה וסכמי את המספר הסופי של התשובות:

בת 30-20: 4

בת 40-30: 5

בת 50-40 (וגרושה לפרק זמן שאינו עולה על חמש שנים): 11

בת 50 פלוס: 4

בת 60 פלוס: 2

מתגוררת בפריפריה: 1

מתגוררת במרכז: 7

מתגוררת בתל אביב: 20

מתגוררת במושב בשרון: 21

מכירה אישית את גילי מוסינזון: 2

עובדת במשרד ממשלתי: 2

עובדת בתקשורת: 17

עובדת בתחום חיי הלילה: 15

עובדת בתחום החינוך: 3

עובדת בהייטק: 5

בעלת כרטיס "תן ביס": 2

תוכנית טלוויזיה אהובה "חברים": 2

בעלת כלב: 1

בעלת חתול: 2

בעלת דג/סמור: 0

תוכנית טלוויזיה אהובה "חתונה ממבט ראשון": 3

תוכנית טלוויזיה אהובה "בנות גילמור": הורידי לעצמך שתי נקודות.

שומרת כשרות: 1

לא שומרת כשרות: 4

נו, כמה יצא לך? זה קרוב למספר האמיתי? ספרי לנו בתגובות. שימי לב: בכל זמן נתון את יכולה להפחית את מספר בני הזוג או להעלות למספר הייצוגי שהיית רוצה שזה יהיה, ממילא בחלק מהמקרים היית שיכורה והזיכרון שלך מהאירוע לא קביל בבית משפט. אז שיהיה על הזין שלך.

>> הפודקאסטים האירוטיים שיעזרו לך להירדם, ווינק ווינק