בגיל 57 סינדי קרופורד מככבת

סינדי קרופורד | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Albie Awards
סינדי קרופורד | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Albie Awards

השבוע סינדי קרופרד חוגגת יום הולדת 57. לאחרונה הסופרמודל המיתולוגית מהניינטיז הצטלמה לשער "ווג" פולין ושמטה לנו את הלסת וגם סיפרה על השינוי שהחליטה לעשות בחייה

88 שיתופים | 132 צפיות

האם סינדי קרופורד סובלת ממשבר אמצע החיים? לטענתה, יכול מאוד להיות שזוהי הסיבה שהיא התחילה ללכת למאמנת שמלמדת אותה להתמודד עם סטרס.

>> נקודת הג'יילו: המומחים מגלים את סודות האנטי אייג'ינג של ג'ניפר לופז

קרופורד, הסופרמודל המיתולוגית מהניינטיז שחוגגת השבוע 57, כיכבה על שער גיליון נובמבר של "ווג" פולין תחת הכותרת "אייקון" – ומצדיקה את הטייטל בכל פריים ופריים שפורסם במגזין. קרופורד מתנוססת על שני שערים שונים, האחד עוצר נשימה בשחור-לבן, בו היא מציגה רגליים שלא נגמרות מבעד לשמלת-מעיל עם השסע הכי עמוק שראינו ונעלי סטילטו שקופות עם עקבים שחורים דקיקים.

בצילום השער השני לובשת קרופורד שמלת מקסי שחורה עם קפוצ'ון מתחת לכובע רחב שוליים אוונגרדי, והטוטאל לוק השחור ממשיך ליתר הצילומים בהפקה, בין אם מדובר באוברול גלאמי עם פרנזים מנצנצים ומחשוף סטרפלס בצורת לב, ובין אם מדובר בעוד שמלת משי עם שסע עמוק או בלוק האהוב עלינו בהפקה – ז'קט קרופ שחור עם כתפיים מודגשות ומכנסיים שחורים מחויטים א-סימטריים עם ביריות.

במקביל הצטלמה והתראיינה קרופורד למגזין "Haute Living", שם היא סיפרה על שגרת האימונים החדשה להתמודדות עם העומס והלחצים בחייה, וכיצד היא לומדת לפנות זמן לעצמה בין כל המחויבויות המשפחתיות לבן זוגה, איש העסקים רנדי גרבר, ושני ילדיהם – הדוגמנית המצליחה קאיה גרבר (21), ואחיה הבכור פרסלי גרבר (23), דוגמן אף הוא, שהסתבכך בעבר עם החוק כשנתפס נוהג תחת שכרות ונשלח לאחר מכן למכון גמילה. "אולי אני סובלת ממשבר אמצע החיים", צחקה קרופורד והוסיפה כי במסגרת ההחלטה להתמודד עם הסטרס, היא החליטה לפנות לעצמה זמן בלו"ז לטבילה בג'קוזי בשביל להקדיש זמן לעצמה ואפילה לקחה ברייק מהחיים ללילה אחד לטובת גיחה עם בתה קאיה לפסטיבל ברנינג מן. יאללה, אנחנו בעד.

>> שרון חזיז: "אני לא הולכת בכלל לטיפולים קוסמטיים"