תשעה חודשי סטייל: סיכום ההיריון של ריהאנה בתמונות

ריהאנה בהיריון | צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Fenty Beauty by Rihanna
ריהאנה בהיריון | צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Fenty Beauty by Rihanna

השמועות מעבר לים מרמזות שריהאנה ילדה את הבייבי הבכור/ה שלה ושל אייסאפ רוקי. עד שנוכל רשמית לאחל בשעה טובה, נדפדף להנאתנו באלבום ההיריון שהכנו. סיכום הלוקים של ההריונית הכי הורסת

88 שיתופים | 132 צפיות

לפי השמועות בסופ"ש האחרון ריהאנה אהובתנו ילדה בשעה טובה את הבייבי הבכור/ה שלה ושל בן זוגה הראפר אייסאפ רוקי, חדשות משמחות וקלוז'ר מרגש לתהליך שלם של סערת רגשות, פחדים, חששות, חרדות וציפייה. כל מי שהייתה בהיריון מכירה את התחושות האלה מקרוב, וזה עוד רק מה שמתחולל בפנים. הגוף המשתנה ושלל התופעות הפיזיות הקסומות שמביא איתו ההיריון – מפס היריון לאורך הבטן וסימני המתיחה עד הפיגמנטציה והבצקות – גורמים לרובנו לרצות להסתתר עד יעבור זעם, או לפחות עד שמישהו יסמם אותנו עם אפידורל.

לכן, ההיריון של ריהאנה הוא יותר מעוד היריון אינסטגרמי של כוכבת, הריאיון של ריהאנה הוא לא פחות מבשורה בכל מובן שהוא – חברתי, תרבותי, פמיניסטי, וכמובן, סופר-אופנתי. במקום לטשטש את הסממנים הפיזיים הפחות פוטוגניים, ריהאנה חושפת ומבליטה אותם בגאווה. במקום להסתיר את הקימורים מתחת לשמלות אוברסייז ולהתחפש לאימא אדמה, היא מעדיפה להשאיר אדמה חרוכה מרוב אאוטפיטים לוהטים. קבלו את המיטב:

>> המלהק הישראלי ירד על הירכיים שלה וגרם לה לבכות. היום היא מדגמנת לקים קרדשיאן

ינואר: המעיל הוורוד ששבר את הרשת

צלם האופנה מיילס דיגס תיעד את ההיריונית הלוהטת בעולם בתמונה פומבית ראשונה עם הבייבי באמפ ועם האב לעתיד, הראפר אייסאפ רוקי. כי אם לעשות אאוטינג רשמי לבטן, אז ברור שלחשוף אותה לאור העולם מבעד למעיל פוך ורוד של שאנל. רירי השכילה לשלב "גבוה" ו"נמוך" ולאזן את השאנליות עם ג'ינס באגי בגזרה נמוכה עם קרעים ושוליים ארוכים שמטאטאים את הרצפה. השיער הגלי והארוך משדר את אותה תחושת שחרור, שרשראות הגוף שהפכו לטרנד מטורף מוסיפות בלינג ומסמנות וי על סעיף הטרנדיות, והחיוך השליו אך קורן אומר הכל.

פברואר

רירי חורכת את הרשת בטוטאל לוק שחור שהפך לאייקוני בין לילה, ואפילו זכה למחווה אופנתית על ידי הפאשניסטה הישראלית ומשפיענית הרשת ספיר אביסרור.

עוד לוק מהסוג שרק ריהאנה יכולה טו פול אוף: ג'ינס בגזרה סופר נמוכה (בהתאם לבטן התופחת ובהמשך לטרנד המתקאמבק מתחילת שנות האלפיים), טופ בצבע גוף עם מחשוף נדיב הנקשר אי שם בין הקעקוע שמתחת לחזה לבטן ההיריונית ומעיל פרווה מנומר עם טלאי ג'ינס ונוצות. בפינת האקססוריז: תיק אוכף של דיור בצבע ג'ינס, כובע מצחיה בהדפס קמופלאז' צבאי, ערמה של גורמטים וסנדלי עור נחש המתלפפים על הג'ינס.

רירי ממשיכה להפגין רמות גבוהות של סטייל ואוקסיטוצין עם אייסאפ רוקי באירוע של מותג הטיפוח שלה, פנטי ביוטי. הפעם הבטן שלה הסתתרה (הכל יחסי) מאחורי טופ קולר ירקרק המכוסה בעשרות רבות של שרשראות. לכך התאימה מכנסיים מטאליים שעשויים משרשראות בלבד – שניהם מבית המותג האיטלקי The Attico.

ריהאנה ההיריונית ואייסאפ רוקי | צילום: Rich Fury/Getty Images for Fenty Beauty & Fenty Skin
ריהאנה ההיריונית ואייסאפ רוקי | צילום: Rich Fury/Getty Images for Fenty Beauty & Fenty Skin

רירי חותמת את החודש הקר בשנה בלוק רותח בתצוגה של גוצ'י בשבוע האופנה במילאנו.

היריון בסטייל. ריהאנה חושפת בטן בתצוגה של גוצ'י בשבוע האופנה במילאנו | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Gucci
היריון בסטייל. ריהאנה חושפת בטן בתצוגה של גוצ'י בשבוע האופנה במילאנו | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Gucci

מרץ

וממילאנו היישר לשבוע האופנה בפריז: ריהאנה נוטפת סקס-אפיל גותי בשמלת לנז'רי שחורה ושקופה לחלוטין.

ריהאנה ההיריונית בשבוע האופנה בפריז | צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images
ריהאנה ההיריונית בשבוע האופנה בפריז | צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images

בדרך למסיבה אקסקלוסיבית בשבוע האופנה בפריז עוצרים לדפוק סלפי באוברול טורקיז א-סימטרי של סטלה מקרטני, נעלי שפיץ בגוון תואם ומשקפי שמש, מעיל צבאי וסווטשירט חום זרוק שמבצבץ שם באמצע בנונשלנטיות.

ועוד במצעד הלוקים שרק ריהאנה יכולה לצלוח בשלום מבלי להיעצר על ידי משטרת האופנה

ערב טוב לך, את מושלמת. רירי מציגה את המדריך לפאשניסטה ההריונית שעושה את דרכה למסיבת האוסקר – שמלה שחורה קטנה ועירומה למחצה מבית ולנטינו.

אפריל

רירי שוב יפה בוורוד, הפעם בג'ינס קרעים וטופ קטנטן בוורוד בייבי, פלאס מעיל טייסים חום עם פרווה ורודה.

רירי והבטן באוברול תחרה כתום וכפפות תואמות של אלאיה על שער מאי של ווג האמריקאי. על הצילום העוצמתי, כמו הפקת האופנה המרהיבה, אחראית אנני ליבוביץ'.

מאי

אם רירי לא מגיעה למט גאלה, המט גאלה מגיע לרירי. הסלב שפוקדת את אירוע האופנה הכי אופנתי מדי שנה, נאלצה להיעדר השנה מפאת ה-due date הצמוד. אבל אפילו צירים לא יעצרו את אנה וינטור, עורכת ווג והרוח החיה שמאחורי מסורת המט גאלה, מלהביא את הפאשניסטה האם לאירוע שלה – גם אם באמצעות סרטון באינסטגרם.

>> קאם און בארבי: נועה קירל מציגה גוף חטוב בביקיני ורוד לוהט