קאם און בארבי: נועה קירל מציגה גוף חטוב בביקיני ורוד לוהט

נועה קירל | צילום: שי פרנקו
נועה קירל | צילום: שי פרנקו

עם שת"פ בינלאומי ראשון מעבר לפינה ואאוטינג רשמי לזוגיות המלבלבת עם תומר הכהן, העולם של נועה קירל נראה ורוד מתמיד. בסופ"ש היא העלתה סטורי בביקיני שתואם את האווירה ושמטה לנו את הלסת

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבוע שעבר, אחרי חצי שנה ביחד, עשתה נועה קירל אאוטינג רשמי לזוגיות שלה ושל תומר הכהן וכמעט גרמה לקריסת האינסטגרם. הזוגיות המלבלבת עושה לקירל רק טוב, כפי שמעידים הפיד והסטוריז שלה.

> נועה קירל מרגיזה את הקהילה הגאה

 

לפני כשבועיים היא הציגה בפני 1.2 מיליון עוקביה ביקיני קטנטן ותכול של פומה, ונראתה סופר-הוט וסופר-פרש. הפוסט עורר סערת רגשות נוכח הגזרה המאתגרת שלו – כאשר בים התגובות נרשמו מצד אחד התעלפויות על הלוק ומצד שני תהיות האם קירל לבשה את החזייה שלה הפוך.

בסופ"ש האחרון היא העלתה סטורי שלה בעוד ביקיני מבית פומה, המותג שכיכב בקליפ הבינלאומי שלה לריליס "Little Bad Thing". אחרי הכל היא שייכת לנבחרת השגרירים הבינלומית של פומה, בה חברים בין היתר ג'יי.זי, ניימאר וקארה דלווין.

ובחזרה לסיבה לשמה נתכנסנו, והיא ביקיני ורוד לוהט במיוחד. הגוון מחמיא לשיזוף, הגזרה מחמיאה לגוף החטוב והשילוב של הצבע הנועז יחד עם הגזרה הגבוהה מזכיר לנו את בארבי בימי האייטיז בואכה הניינטיז – אבל בקטע טוב, לגמרי טוב. יכול להיות שההשראה ללוק הגיעה מכיוון השת"פ הבינלאומי הראשון והמצופה שלה עם הראפר הבריטי סימבה? השניים צפויים להוציא יחד שיר משותף, שבו הם משלבים קטע מהפזמון של להיט הניינטיז "All 'Bout The Money" של הזמרת השוודית Meja. אנחנו מחכות לריליס של הסינגל, וגם לריליס של הביקיני הבא.

הסטורי של נועה קירל בביקיני ורוד | צילום: אינסטגרם noakirel@
הסטורי של נועה קירל בביקיני ורוד | צילום: אינסטגרם noakirel@

>> התוספת שתופסת: כל הטרנדים הכי חמים לשיער לקיץ 2022