טרנד החוטיני ממשיך והפעם: סופיה ורגרה מנומרת ולוהטת

סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם
סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם

החוטיני ממשיך לתפוס עוד ועוד נתחים מהפיד שלנו, והפעם: הכוכבת הלטינית האהובה עלינו מכניסה אותנו לאווירת קיץ עם בגד ים שלם של דולצ'ה וגבאנה

88 שיתופים | 132 צפיות

ימים טובים עוברים על המותג האיטלקי דולצ'ה וגבאנה בפיד האינסטגרם שלנו: מאז אתמול בערב נשטף הפיד בתמונות החתונה של קורטני קרדשיאן עם טראוויס ברקר, שכללו עסקת ענק עם המותג, במסגרתו כל נשות המשפחה לבשו את בגדי מותג העל לחתונה המדוברת. עכשיו גילינו כי בשבת האחרון עוד כוכבת אהובה במיוחד הצטלמה בבגד של דולצ'ה,  אך הפעם לא מדובר בשמלות ערב מליין הקוטור אלא בבגד ים שלם, עם גב חשוף וגזרת חוטיני בישבן, שנראה פשוט נפלא על מי שזכתה בעבר בטייטל האישה הסקסית בעולם, ומבחינתנו היא מחזיקה בו לנצח.

השחקנית סופיה ורגרה (49), כוכבת "משפחה מודרנית" לשעבר ושופטת בתוכנית America's Got Talent לצד סיימון קאוול, שמתברגת בשנים האחרונות בעקביות בצמרת השחקניות הרווחיות (לפי דירוג של מגזין פורבס בשנת 2020 היא הרוויחה 43 מיליון דולר, יותר מאנג'לינה ג'ולי) פרסמה ביום שבת בחשבון האינסטגרם שלה את התמונות הלוהטות בבגד הים והוסיפה כיתוב סתמי אך מעורר הזדהות תמיד: ״סוף סוף הגיע הסופ״ש״. משקפי השמש הסופר-סטייל שלה מהמותג פוסטר גרנט.

סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם
סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם
סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם
סופיה ורגריה | צילום: אינסטגרם

הכוכבת הוסיפה האשטאג "#GettingReadyForSummer״ שגרמה לנו לתגובה פולנית: סופיה מותק אין ספק שאת נולדת מוכנה אבל נסי לקפוץ פעם אחת למידל-איסט באוגוסט ותגלי שיש דברים שאי אפשר להתכונן אליהם.

זה לא חדש שהכוכבות מצטלמות בחוטיני ומשוויצות בישבן המפואר שאלוהימה והפלסטיקאים נתנו להם, ע"ע קים קרדישאן בסופ"ש האחרון, אבל אין ספק שהחוטיני במגמת התחזקות ניכרת בחודשים האחרונים וזה נכון גם למי שלא מעוניינת לחשוף את הישבן לכל רחבי הפיד, לכבודן תעשיית האופנה מיישרת קו ואפילו מייצרת מכנסים מיוחדים שמייצרים אשליה של חוטיני מבצבץ, כפי שדיווחנו לכן לאחרונה.