החברה הגאונה? זה הסוד של ג'ניפר אניסטון לעור מתוח

ג'ניפר אניסטון (צילום: GettyImages / Greg DeGuire)
ג'ניפר אניסטון (צילום: GettyImages / Greg DeGuire)

וגם הרגלי ההיגיינה האמיתיים של האנושות נחשפים, והשלום, מתברר, מתחיל בפנים. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

המתיחה הגדולה

גם לנו קשה להאמין שג'ניפר אניסטון כבר בת 51, ויתרה מזאת, נראית כה מעולה. לאחרונה אניסטון חשפה בפני מגזין InStyle את הסוד שלה: אולתרפי (Ultherapy) – טיפול אולטרסאונד המותח את עור הפנים והצוואר, ממצק אותו ומייצר קולגן ללא ניתוח או טיפול פולשני אחר. לדבריה, התוצאות נשמרות כשנתיים לאחר מכן. במגזין הטיפוח New Beauty אפילו הכתירו את המכשיר שבאמצעותו מבצעים את הטיפול בתור "המכשיר הלא פולשני הטוב ביותר למתיחת העור לשנת 2020". חברת אלפאמדיקס העלתה לארץ את מכשיר האולטרסאונד החדשני, ואפשר למצוא אותו בקרב רופאים נבחרים. מדובר בטיפול חד־פעמי וקצר (20 דקות עד שעה) המלווה באלחוש, אך אינו מלווה בתופעות לוואי משמעותיות למעט אדמומיות חולפת.

מוצרי הטיפול של מלון בוטיק The Vera | צילום: גיל אבירם
מוצרי הטיפול של מלון בוטיק The Vera | צילום: גיל אבירם

חצי פנסיון

פעם – בעבר הרחוק – היה נהוג לצאת לחופשה בבית מלון, להתפנק בספא, לבקר בסאונה ולחזור להתקלח בחדר, תוך חשק עז לפלח דוגמיות של תכשירי הטיפוח הנהדרים שלמלון יש להציע. אנשי מלון הבוטיק התל אביבי "דה ורה" החליטו להפוך את הפנטזיה למציאות, בערך. החנות הווירטואלית החדשה של המלון (theverahotel.com/shop-heb) מאפשרת להזמין הביתה מגוון מזכרות ופינוקים, בהם מוצרי טיפוח איכותיים של מותג הקוסמטיקה "ערוגות", שבימים כתיקונם ממתינים לאורחים בחדרים ובספא המפנק שעל גג המלון. תמורת 50 ש"ח תוכלו לרכוש, למשל, שמפו טבעי בניחוח ברגמוט, מרכך אורגני על בסיס תה ירוק, קרם גוף עשיר המכיל שמנים אורגניים בכבישה קרה ותמציות אתרוג ושמני גוף ארומתרפיים על בסיס צמחי בשלל ניחוחות.

פני הדור

ניקוי הפנים הוא חלק חיוני מאוד בשגרת הטיפוח, אבל מתברר שרובנו לא עושות ועושים זאת נכון. חברת הדרמו־קוסמטיקה האמריקאית Cerave ערכה סקר עולמי בקרב 5,500 נשים וגברים מ־11 מדינות בנוגע לתפיסות מוטעות, הרגלים מגונים וטעויות נפוצות בכל הקשור לניקוי פנים. מהסקר עלה גם כי אף שרוב האנשים (70 אחוזים) חושבים שהם יודעים באיזו תדירות יש לשטוף פנים (פעמיים ביום, בוקר וערב), רק פחות ממחצית עושים זאת נכון. כמו כן, רוב האנשים (76 אחוזים) אינם שוטפים פנים לפני השינה, כאשר מחציתם נמנעים מכך אף שהם מרגישים מלוכלכים ומוזנחים. נתון מטריד נוסף: רק שלושה מתוך עשרה אנשים מנקים פנים בהתאמה לסוג עורם, ועוד פרט מפתיע – יותר ממחצית הנשים אינן מסירות איפור לפני השינה. ומה קורה בעולם? לפי הפילוח התאילנדים שוטפים פנים יותר מדי, האמריקאים והאוסטרלים פחות מדי ורק הצרפתים והספרדים מוצאים את האיזון.

תרחיץ פנים של Cerave
תרחיץ פנים של Cerave

שפה משותפת

עמותת בוגרי 8200 ומשרד הכלכלה יזמו תוכנית מיוחדת בשם "הייבריד" במטרה לסייע להייטקיסטים מהחברה הערבית להקים סטארטאפים משלב הרעיון הראשוני ועד להפיכתם לחברות הייטק בינלאומיות. אחד הסטארטאפים שתפס את עינינו מובל על ידי נשים מהחברה הערבית: מדובר באפליקציה בשם Mirrori, המזהה את תווי הפנים של המשתמשת בעזרת צילום סלפי פשוט ומעניקה ייעוץ אישי מפורט על סוגי האיפור השונים וטכניקות לניצול מלוא הפוטנציאל ממוצרי האיפור הקיימים של המשתמשת.

רוברטו קוואלי Paradiso Found
רוברטו קוואלי Paradiso Found

קצרים

 

  • שתי חברות קוסמטיקה בינלאומיות עושות עלייה: Callys השווייצרית עם סדרת מזרקי הסרום הביתיים וחברת הדרמו־אסתטיקה Lierac Paris, המתמחה במוצרים עם חומרים פעילים.
  • רוברטו קוואלי משחרר בושם חדש בשם Paradiso Found, למקרה שאתן בחיפושים אחר גן העדן האבוד.
  • אתר הביוטי Guilty מציע בבלעדיות את סדרת מוצרי ניקוי החדשה לפנים של המותג Mikaella Beauty.
  • ג'ורג'יו ארמני מציג את המייקאפ Luminous Silk Founadtion, שנוצר במיוחד לפגישות זום.