היא לא בהפסקה! ג'ניפר אניסטון משיקה ליין טיפוח

ג'ניפר אניסטון | צילום: Steve Granitz/WireImage
ג'ניפר אניסטון | צילום: Steve Granitz/WireImage

בגיל 51 ג'ניפר אניסטון נראית נהדר וכעת היא חוברת לאחד ממותגי הטיפוח האהובים עליה ותעזור להם לפתח מוצרים

88 שיתופים | 132 צפיות

תקופת הקורונה גרמה לרבים מאיתנו לחשב מסלול מחדש וכנראה שגם ג'ניפר אניסטון הגיעה בתקופה הזאת למסקנות משלה. השחקנית הכריזה הלילה כי היא תשתף פעולה עם מותג הטיפוח Vital Proteins, המייצר מוצרים המבוססים על קולגן. קולגן, נזכיר, הוא חלבון מרכזי בעור הדואג למיצוקו בין היתר ועם השנים הגוף שלנו מייצר פחות ופחות ממנו.

בינואר האחרון סיפרנו לכן כי לא מעט סלבס התחילו לצרוך קולגן באבקה וכדורים. "קולגן ואלסטין הם אלו המעניקים לעור את האלסטיות שלו, אבל מפני שמגיל 20 ומעלה מתפרק לו בגוף אחוז שלם של קולגן בשנה, יש לפעול למען החזרתו ולקחת בחשבון שניאלץ אולי לעשות זאת כל החיים. האם נכון לעשות את זה או לא זו כבר שאלה אחרת שכן הגוף ממשיך לפרק קולגן ואינו מייצר חדש לבדו. הקולגן הסינתטי המוצע לבליעה או מריחה בכדור, אבקה או נוזל, מבוסס על רכיבים כמו פפטידים, חומצות אמינו שונות ועוד הוא בהחלט בשורה לגוף אך עם זאת אולי גם מעמסה לכל החיים", סיפר ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית. "הרעיון עצמו של כל טרנד הקולגן בבליעה, בכדור או באבקה די קוסם ונשמע אטרקטיבי", הוסיפה ד"ר סיון מרסר, מומחית לרפואת עור אתסטיקה ולייזר, "בנוסף גם המחקרים בינתיים די מבטיחים שכן – כל עוד מבנה מולקולת הקולגן הוקטנה וחודרת לעור, הצפי הוא שתשפר את מרקם העור ואז אכן תהיה הצלחה מסויימת. אך במבחן המציאות יש לבדוק את יעילות הדבר, האם אותו קולגן שנבלע אכן נספג היכן שאמור להיספג והאם מלכתחילה כמות המולקולות הספיקה כדי להביא לידי שינוי בעור ובאיכותו, על כן דרוש זמן רב יותר של קיום הפטנט כדי לבסס תוצאות כהוכחות".

מאז עבר זמן ועוד לא מעט כוכבות הצהירו כי הן צורכות קולגן, אחת מהן היא כמובן אניסטון שהצהירה כי תצטרף לחברת ויטל פרוטאינס כמנהלת הקריאייטיב הראשית החדשה. כחלק מהטייטל החדש היא תסייע בפיתוח מוצרים ובאסטרטגיה השיווקית הכוללת של המותג. בהחלט שינוי מרענן בקריירה שלה.

"אני כל כך מתרגשת להכריז (סוף סוף) שאני מצטרפת לחברת ויטל פרוטאינס" הצהירה אניסטון בחשבון האינסטגרם שלה. "לפני שנים התחלתי להשתמש במוצרי החברה באופן קבוע, אז כשההזדמנות להיות חלק מהמותג בצורה גדולה יותר, הגיעה קפצתי עליה. תמיד הייתי תומכת במציאת בריאות מבפנים ואני כל כך שמחה לחלוק את החשיבות של הקולגן".

ג'ניפר אניסטון | צילום: Steve Granitz/WireImage
ג'ניפר אניסטון | צילום: Steve Granitz/WireImage