נשים תומכות בנשים: האתגר שכבש את גל גדות וג'ניפר אניסטון

גל גדות | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images
גל גדות | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

אתגר רשת חדש מעודד נשים לתמוך בנשים, מאות כבר נענו לו ביניהן גל גדות וג'ניפר לופז. אז למה הגולשים לא מרוצים?

88 שיתופים | 132 צפיות

אם גם אתן תהיתן למה הסלבס מעלות עכשיו תמונות מהממות בשחור לבן, אז אנחנו כאן כדי להסביר. מדובר באתגר שהתחיל בארצות הברית ומטרתו להציג סולידריות נשית והבעת תמיכה של נשים בנשים. לצד התמונות בשחור לבן כותבות הכוכבות את ההאשטג womensupportingwomen# (נשים תומכות בנשים). יש גם כוכבות שמצרפות טקסט קצר על כמה חשוב זה חשוב שנתמוך אחת בשניה ונעריך אחת את השנייה."תודה לכל הנשים המבריקות והיפות בחיי" כתבה ג'ניפר אניסטון. "לא בדיוק הבנתי את האתגר, אבל מי לא אוהבת סיבות לפרגן לנשים" היא הוסיפה ואיתגרה בין היתר את גל גדות. "נשים חזקות ומעוררות השראה הן המתנה הכי גדולה בחיי" כתבה הוונדר וומן שלנו, גל גדות. עוד ועוד כוכבות וגם לא כוכבות הצטרפו ומצטרפות לאתגר.
למרות שמדובר באתגר יפה בסך הכול, גם הפעם יש לחלק מהגולשים ביקורת. לא מעט קולות ברשת טענו כי לאתגר הזה אין כל משמעות וכי עדיף היה להשקיע את האנרגיות באתגר שיעסוק באלימות נגד נשים, אפליה מגדרית ועוד אי אלו עניינים אחרים מהם סובלות נשים ברחבי העולם מעצם היותן נשים.

וגם על נשות הביצה המקומית האתגר לא פסח, סלבס כמו יובל שרף, יעל גולדמן ומעצבות אופנה כמו מאיה נגרי ודורין פרנקפורט החליטו להצטרף.

View this post on Instagram

Challenge accepted ???? I ❤️ Women

A post shared by Yael Goldman ????יעל גולדמן (@yaelgoldmanpfeffer) on