בגיל 51: בת בכורה לדוגמנית העל נעמי קמפבל

נעמי קמפבל | צילום: Gettyimages
נעמי קמפבל | צילום: Gettyimages

נעמי קמפבל הכריזה בחשבון האינסטגרם שלה כי הפכה לאימא לראשונה בחייה "כבוד גדול שיש לי את הנשמה העדינה הזאת בחיים"

88 שיתופים | 132 צפיות

דוגמנית העל נעמי קמפבל חשפה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה כי הפכה לראשונה לאימא. קמפבל בת ה-50 העלתה תמונה סופר מתוקה לחשבון האינסטגרם שלה בה ידה אוחזת רגליים קטנטנות והיא כתבה: ״ברכה קטנה ויפה בחרה בי להיות האימא שלה, כבוד גדול שיש לי את הנשמה העדינה הזאת בחיים, אין לי מילים לתאר את החיבור הזה שלי איתך, מלאכית שלי. אין אהבה גדולה יותר מזו".

קמפבל, מהדוגמניות העסוקות והנחשבות בעולם, שבשבת הקרובה תחגוג יום הולדת 51, סיפרה לא פעם על הרצון להיות אימא אך תמיד הוסיפה כי זה עדיין לא הזמן שלה, בשנת 2017 אמרה קמפבל למגזין "Evening Standard" כי חשבה להיות אמא אך לא מיהרה לגרום לזה לקרות. "אני חושבת להביא ילדים לעולם כל הזמן, אבל עכשיו עם התפתחות המדע אני חושבת שאני יכולה לעשות מתי שארצה". למגזין וול סטריט אמרה בשנת 2019 אמרה: "זה עוד לא הזמן, אני אראה מה היקום מזמן לי".

מעבר לשמחה הרבה שהשיתוף שלה עורר בקרב חבריה מתעשיית האופנה, עלו גם לא מעט סימני שאלה סביב הדרך בה הגיעה הילדה לעולם. קמפבל מעולם לא אישרה באופן רשמי כי הייתה בהיריון וגם לא חשפה כי מדובר בהליך פונדקאי או אימוץ, נכון לעכשיו אין מידע רשמי על כך. אימה של קמפבל כתבה בפוסט שהעלתה: "מזל טוב לבתי נעמי על הולדת בתה, אני מתרגשת כי חיכיתי זמן רב להיות סבתא". וגם מהפוסט שלה לא ניתן להצביע בבירור על הדרך בה הגיעה הילדה לעולם או על מי האבא. נחכה בסבלנות להודעה רשמית של קמפבל, אם תחליט שהיא רוצה לשתף, אך יותר מזה לראות את הילדה המתוקה.

>> אריאנה גרנדה התחתנה בסתר