מזל טוב! אריאנה גרנדה התחתנה בסתר

אריאנה גרנדה בגראמי 2020 צילום kevin mazur gettyimages
אריאנה גרנדה בגראמי 2020 צילום kevin mazur gettyimages

בזמן שאנחנו מג'נגלים בין הסלון לממ"ד או לחדר המדרגות, אריאנה גרנדה התחתנה בחתונה קטנה ואינטימית עם בן הזוג דלטון גומז

88 שיתופים | 132 צפיות

הימים האחרונים היו קשים מאוד למי שגר כאן: כאילו לא הספיקו לנו האזעקות, הטילים, המהומות והנפגעים כדי להוריד את המורל מתחת למקלט – גם דניס והדר נפרדו! אז בשביל זה אנחנו כאן, כדי לאזן את המצב: אריאנה גרנדה, אחת הזמרות האהובות בעולם וגם כאן בארץ, התחתנה בסופ"ש האחרון עם בחיר ליבה, איש הנדל"ן בן ה-25 דלטון גומז.

בינואר האחרון כולנו התרגשנו כשבישרה גרנדה על הנישואים לגומז, טבעת האירוסין, כטבען של טבעות אירוסין לגמרי גנבה את הפוקוס. הפנינה בטבעת נלקחה מטבעת ישנה שסבתה של גרנדה נתנה לה, ולצידו שובץ יהלום אימתני והשווי שלה מוערך יותר מ- 150 אלף דולר. לעומת הטבעת הגרנדיוזית, האירוע עצמו היה דווקא מאוד קטן ואינטימי, כך מדווח מגזין PEPOLE, אולי בהשפעת הקורונה, שעדיין מאיימת על תושבי ארצות הברית, או אולי פשוט כי התחשק להם לנצור את הרגע הזה לעצמם ולא לחלוק אותו עם שאר העולם. "זה היה קטנטנן ואינטימי, פחות מ-20 איש, החדר היה מלא אהבה, הזוג ובני המשפה היו מאושרים" כך דיווח מקורב לגרנה למגזין.

צילום מסך מהאינסטגרם של אריאנה גרנדה
צילום מסך מהאינסטגרם של אריאנה גרנדה

החתונה על פי הדיווחים נערכה במונתסיטו שבקליפורניה בבית בו מתגורר הזוג, "גם ארי וגם דלטון אוהבים את מונתסיטו, הם מבלים שם הרבה, נראה טבעי שהם יתחתנו שם" הוסיף מקורב אחר של הזוג למגזין TMZ. נאחל לזוג הצעיר המון הצלחה, נישואים ארוכים ויציבים, ותודה שסיפקתם לנו בשורות משמחות בסופ"ש שבו התבשרנו שדניס והדר נפרדו ועזרתם לנו לשמור על קארמה רומנטית טובה בין האזעקות.