"ניצלתי מזה בנס": מה קרה לגל רובין?

גל רובין | צילום: אינסטגרם gal_rubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם gal_rubinn@

גל רובין העלתה סטורי מבהיל ביותר, בו היא משתפת כי ניצלה מאירוע מפחיד וכעת היא מתאוששת ממה שקרה לה. מה הלך שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

יממה לא פשוטה, ויש לומר מפחידה, עברה אתמול (רביעי) על כוכבת "הישרדות" ואושיית הרשת גל רובין.

>> גל רובין מתקשה לעכל את רצח חברתה: "היא הייתה פשוט נשמה"

בסטורי מבהיל שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, העלתה תיעוד של רכב הרוס, שכל צידו הימני פגוע ומעוך. למראה הזכוכיות השבורות וכרית האוויר, ניתן להבין כי הכוכבת עברה תאונה, כמו גם הכיתוב שהוסיפה לסטורי: "ניצלתי מזה בנס, אתאושש מעט ואשתף מה קרה שם". נכון לכתיבת שורות אלה, רובין עדיין לא שיתפה, ואנחנו ממש מקוות שהכל בסדר.

רובין סיפרה לנו על התאונה בריאיון קצר: "נכנסתי לכיכר ובעודי באמצעו, הגיע אוטובוס מימיני ומתנגש בי בכל העוצמה, לא ראיתי את זה בא, לא הבנתי מה קורה. הזכוכיות של החלונות התפוצצו, היה עשן, כריות האוויר נפתחו, הייתי בשוק והתחלתי לצרוח. האוטו שלי הוא מחברת buy & drive, אפילו לא שלי, דאגתי מה יקרה לי. פינו אותי במד"א, כל הגוף שלי כואב ויש לי שריטות מזכוכיות, הכל מכות יבשות ותודה לאל הכל בסדר".

גל רובין | צילום: אינסטגרם gal_rubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם gal_rubinn@

כמו כולנו, גם על רובין עוברת תקופה לא פשוטה מאז השבעה באוקטובר, ואין ספק שזה לא מוסיף. בתחילת המלחמה התבשרה רובין כי חברתה רומי אלי ברנט, נרצחה במסיבה ברעים. בתחילת המלחמה ערכנו ריאיון עם רובין, ובו היא סיפרה לנו מעט עליה ועל הקשר המיוחד שלהן שנולד באינסטגרם. "שתינו חוזרות בשאלה, מגדלות ילדים לבד וגרושות – היה לנו המון במשותף", סיפרה לנו רובין. "היא עקבה אחריי והייתה שולחת לי מפעם לפעם הודעות, ומהר מאוד התחלנו לדבר. סיפרתי לה שאני הולכת לעבור ניתוח למתיחת הבטן, ניתוח שהיא עברה גם, והיא ממש ליוותה אותי לפניו ואחריו".

"היא נתנה לי כל הזמן הרגשה שאני הכי טובה שיש, גם כשאני הרגשתי הכי קטנה", רובין המשיכה וסיפרה על חברתה. "היא הייתה בנאדם פשוט טוב. בנאדם שמח. זו אחת שכל הזמן המציאה את עצמה מחדש, יצירתית".

גל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@

אנחנו מקוות שלמרות רצף האירועים המאתגרים והקשים שרובין עוברת בחודשים האחרונים, היא מצליחה לשמור על אופטימיות, תקווה ואנרגיות חיוביות. רק בריאות.