קצת חדשות טובות: נטע אלחמיסטר בתמונה ראשונה עם בנה

החופשה הלוהטת של נטע אלחמיסטר | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם @neta_alchimister
החופשה הלוהטת של נטע אלחמיסטר | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם @neta_alchimister

בצל המלחמה הכואבת הזו, ילדה נטע אלחמיסטר את בנה הבכור. כעת היא מפרסמת את תמונת הבכורה שלו, ומפזרת קצת אור באפלה בפוסט מרגש במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

בתוך המלחמה הנוראית הזו, נדמה שהניצחון הכי גדול הוא ביצירת חיים חדשים. ביום חמישי האחרון, הגיח לעולם בנם הבכור של הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר ובן זוגה הכדורגלן רמי גרשון. היום (ראשון) אלחמיסטר פרסמה לראשונה תמונה משותפת עם בנם, ואנחנו נמסנו.

>> נטע אלחמיסטר על ההיריון: "חוויתי עייפות קיצונית ותיאבון מוגבר"

"כל כך הרבה מחשבות על החיים שלנו שהשתנו לנצח בתקופה האחרונה", כתבה אלחמיסטר בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "ובין הכל, המתנה שאנחנו קיבלנו ב-16.11.2023, בשעה 20:30".

בתמונה (בשחור-לבן), נראים השלושה אוחזים ידיים, כאשר על שורש כף ידו של גרשון מתנוסס צמיד זהוב של מגן דוד. "היום מתחיל המסע שלנו כמשפחה. לשמור על הילד הקטן שלנו, המלאך הקטן שלנו ולגדל אותו בנחת", כתבה האם הטרייה וסיכמה בהתרגשות: "תודה על מתנת חיים, תודה שהגעת".

נטע אלחמיסטר ילדה את בנה הבכור | צילום: אינסטגרם neta_alchimister@
נטע אלחמיסטר ילדה את בנה הבכור | צילום: אינסטגרם neta_alchimister@

כשרק התברר שהיא בהיריון, ראיינו את אלחמיסטר הנרגשת, שסיפרה לנו בין היתר על השינויים בגופה – וכמה שהיא מחבקת אותם. "אני מוכנה ומצפה להם", סיפרה לנו אז, "ומקבלת באהבה כל שינוי בגוף שהתהליך יביא איתו".

מברכות את אלחמיסטר וגרשון בהמון מזל טוב, ובמיוחד בימים אלה, שתגדלו את המתוק הקטן בשלווה, נחת ואהבה. שנדע רק בשורות טובות, אמן.