רק 19 ש"ח: השפתון של נטלי דדון הפתיע אותנו

נטלי דדון | צילום: אלכס ליפקין
נטלי דדון | צילום: אלכס ליפקין

יש לה קעקוע של פיגמנט בשפתיים ותוספות שיער, היא לא מהססת להזריק כשצריך ועכשיו היא גם מגלה איך היא הורידה 38 קילוגרמים אחרי הלידה. סודות הטיפוח של נטלי דדון

88 שיתופים | 132 צפיות

נטלי דדון, 38, דוגמנית, אשת עסקים, לאחרונה השיקה את הבושם לשיער MY Q בשיתוף עם חברת הפארם B מבית שופרסל

שגרת טיפוח
"אם אני צריכה להגדיר את העור שלי, אז הוא בעיקר מעצבן. לפעמים הוא מושלם, לפעמים אני סובלת מאקנה כאילו אני טינאייג'רית, בחילופי עונות הוא מתייבש ומה שבטוח – הוא דורש כל הזמן תחזוקה. אני מנקה את העור עם רפידות Bio White Peeling Pads על בסיס חומצות של קרן בר טוב, שהן מתנה נהדרת לעור. התחברתי מאוד גם למוצרים הנהדרים של Ahava, ואני משתמשת בסרום Pretinol של החברה ובקרם היום הקליל Apple Of Sodom. פינוק הטיפוח שלי הוא מסכת הזהב Karat Gold 24 של Ahava. כשהעור שלי יבש מאוד, אני מורחת את הקרם העשיר Vitamin Enriched של בובי בראון. אני משתמשת גם במכשיר לחיטוב הפנים בשם 21 KOY, שהוא מין חדר כושר לפנים – הוא פועל על ידי כיווץ ושחרור בלי לשעבד אותי יותר מדי לחומרי מילוי. לגוף אני קונה חמאת שיאה טהורה בחנויות טבע".

קרם לחות ופריימר Vitamine enrich של בובי בראון, 270 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות ופריימר Vitamine enrich של בובי בראון, 270 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום פרטינול של AHAVA, מחיר 289 ש"ח | צילום: טל אזולאי
סרום פרטינול של AHAVA, מחיר 289 ש"ח | צילום: טל אזולאי
רפידות ביו ווייט 3 חומצות של קרן ברטוב, מחיר 430 ש"ח |צילום: עדי גלעד
רפידות ביו ווייט 3 חומצות של קרן ברטוב, מחיר 430 ש"ח |צילום: עדי גלעד

קוסמטיקאית
"אני מטופלת בקביעות אצל קרן בר טוב, שמתאימה את סוג הטיפול למצב העור שלי בזמן הנתון".

אנטי אייג'ינג
"לעתים אני מזריקה בוטוקס וחומצה היאלורונית אצל ד"ר אמיר זרח ואצל ד"ר להבית אקרמן, אבל אני מקפידה על מראה טבעי. ד"ר אופיר ארצי מטפל בצלקות שנותרו לי בבטן בעקבות ניתוח שעברתי".

איפור
"לכיסוי והסתרה אני משתמשת בקונסילר Camouflage, שאותו אני מזמינה מאתר Malu Wilz, ובמייקאפ All Hours של איב סן לורן. מעל אני מניחה את הפודרה השקופה Invisible של MAC. יש לי פיגמנט קעקוע בשפתיים שעשיתי אצל ג'ואנה שרפמן, מה שחוסך לי את השימוש בשפתונים, ואני רק מוסיפה שפתון לחות של בליסטקס או של ד"ר עור. אני משתמשת במסקרה השחורה Smokey של בובי בראון וגם בצלליות בגון ורוד קרמי 01 של החברה".

פודרה של מאק | צילום: יח"צ
פודרה של מאק | צילום: יח"צ
שפתון Blistex LipBrilliance, מחיר 19 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון Blistex LipBrilliance, מחיר 19 ש"ח | צילום: יח"צ
SMOKEY EYE MASCARA של בובי בראון
SMOKEY EYE MASCARA של בובי בראון

שיער
"השיער שלי די דליל ודק, ויש לי תוספות שיער שאותן אני עושה אצל לילי הינדי מפסקינו. אחת לשלושה־ארבעה חודשים, כשהשיער שלי גדל, אני מגיעה אליה והיא מרימה את התוספת. יש סטיגמה שתוספות מחלישות את השיער, אבל בטיפול נכון זה לא קורה. בימים אלה אני מפתחת מוצרי שיער חדשים משלי ובינתיים אני מנסה אותם על עצמי".

נטלי דדון | צילום: אלעד אדמוני
נטלי דדון | צילום: אלעד אדמוני

בושם
"אני משתמשת בבושם לשיער MY Q, שאותו פיתחתי בעצמי. יש לו ארומה ייחודית, המבוססת על תווי ניחוח עציים בשילוב ורדים, וניל ופצ'ולי, והוא מתאים לכל סוגי השיער – גם שיער צבוע ושיער שעבר החלקה. למרות שהוא ייעודי לשיער ומשתלב עם ריחות של בשמים אחרים, מצאתי שרבות, כמוני, משתמשות בו גם לגוף. הבושם תמיד אצלי בתיק וכשאני נמצאת בסביבת מעשנים וריח העשן נדבק לשיער, אני עושה איתו ריפרש".

מני פדי
"אני מחדשת את הלק ג'ל בידיים וברגליים אחת לשלושה שבועות. אני מעדיפה תמיד מראה ניוד בגלל שאני לא יודעת מה צפוי לי, ולכן אני בוחרת בגון בייסיק שלא צועק".

>> כורכום וברוקולי: זהו טרנד הביוטי החם של קיץ 2021

כושר
"יש לי יחסי אהבה־שנאה עם התחום ולא תמיד יש לי מוטיבציה, אבל אני מבינה את החשיבות ומשתדלת להקדיש בבקרים שעה לריצה של עשרה קילומטרים. לתחום החיטוב נשאבתי בעקבות לידת בני ריף, אחרי שעליתי במשקל 38 קילוגרם ולא זיהיתי את עצמי. נכנסתי לשותפות עם חברתי עדי, יבאנו לארץ מכשור מאיטליה וגיליתי עולם מטורף. מאז, מדי בוקר וככל שמתאפשר בערב, אני עולה למשך חמש דקות על מכשיר רטט שעובד על מיצוק וחיטוב הגוף וגם עוזר לחילוף החומרים. בנוסף, אני משתמשת במכשיר גאוני בשם 'פלים רולר', שיש לו גלגל עץ שמפרק את השומן התת־עורי בגוף".

תזונה
"אני אוהבת אוכל ולרוב אוכלת מה שבא לי, אבל אם יש בפניי אתגר של צילומים – אני שומרת לפני. אני הכי אוהבת מאכלים מרוקאיים, כמו קוסקוס ודגים מרוקאיים שטובלים בהם את החלה. אני לא נוגעת בפירות ים מטעמי כשרות".

הטיפ שלי
"חוץ מזה שלמדתי להקיף את עצמי בנשים, שנותנות לי מוטיבציה ומדברות בשפה של אהבה עצמית, יש לי גם טיפ פרקטי: נשים רבות מחפשות קרמים לגוף והולכות הכי רחוק כדי למצוא אותם, אבל הטבע נתן לנו דברים זמינים, כמו שמן קיק ושמן קוקוס. הם נהדרים גם לגוף וגם כמסכה לשיער".