עדי לאון ממשיך להרעיל לנו את העולם. זה חייב להיפסק

עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

"במה אתן חזקות בדיוק כשאתן מתפשטות ברשת?", שואל עדי לאון, בזמן שבנו שר "זיינתי בת 9 בגן". נטלי דדון החליטה לענות לו והויכוח בין השניים צריך להדליק לכולנו נורה אדומה

88 שיתופים | 132 צפיות

הרשת סערה אתמול סביב ויכוח נוסף בין נטלי דדון ועדי לאון, השניים שהו יחד בבית "האח הגדול" וכבר אז זכינו מלאון לאמירות מחפיצות, שובינסטיות וביקרותיות, שסימן את עצמו כמטיף שוביניסטי מהסוג הגרוע ביותר. השיא היה כשהחליט לאון להעיר לדדון על כך שיש לה גוף פצצה והיא "רק צריכה לעשות חזה". שנתיים עברו מאז וההטפות של לאון לא יודעות מנוח, פעם בכמה זמן, כולל כמובן פוסטים מלקקים ל"זמר הלאומי" אייל גולן, העומד כעת בפני משפט אזרחי בשל טענות לניצול מיני לכאורה של נשים צעירות, ופנינות טיפשות על כך שהעולם יהיה טוב יותר עם נשים יפסיקו להצטלם חשוף או בבגד ים. אמש זה שוב קרה. לאון העלה פוסט בו כתב: "כל מיני אושיות אינסטגרם, דוגמניות, יוצאות תוכניות ריאליטי מצטלמות בחצי עירום, שוכבות על מיטה, מרימות את הישבן ועוד כל מיני פוזות 'צנועות' ומספרות לכן נשים יקרות שזאת 'העצמה נשית' אישה לאישה 'כוח נשי', 'אתן חזקות' וכו. במה אתן חזקות בדיוק כשאתן מתפשטות ברשת? ספרו לי מה אתן מנסות להעביר כשהישבן מורם בכוונה? או כשהגוף שלכן ככה חשוף לעולם, אישה חזקה ומועצמת היא אישה שבטוח בעצמה שיודעת להעביר מסרים חזקים מבלי להיות חצי עירומה".

דדון שהרגישה ובצדק שחלק מהמילים מופנות כלפיה, היות והיא עומדת מאחורי הסיסמה "אישה לאישה מלכה", החליטה לשתף את המילים של שיר ששר בנו של לאון, איתי, בו תוכלו למצוא את המשפט המצמרר "זיינתי בת 9 בגן". וכתבה: "מר עדי לאון היקר, אתה לא תלמד אותי מהם חינוך וערכים בזמן שהבן שלך כותב שיר עם המשפט: 'זיי..תי בת 9 בגן'. התפוח לא נפל רחוק מהעץ! מישהו פה שכח את האמירה השוביניסטית של עדי מול כל עם ישראל בבית האח הגדול, שאמר שאני פצצה אבל הייתי יכולה להיות מושלמת אם רק הייתי עושה ציצי?? המבט המחפיץ שלו אליי שבחן כל מילימיטר בגופי, בעודו נשוי, זה מוסרי??
תגידו לי החפצת נשים זה גנטי? שוביניזם עובר בירושה? העולם השתגע? הפרימיטיבי הראשי שלא היה מוכן להרים מטאטא בבית האח והתרברב שאשתו עושה הכל בבית, בא לדבר איתי על העצמה נשית?
אין לי בעיה עם ביקורת, אבל לא ככה. לא מאנשים כאלה, ולא מסולם ערכים כזה. הלוואי שיבוא יום והשמיים לא יפלו מתמונה בבגד ים של בחורה ודגלי הפרובוקציה לא יונפו ישר. אישה היא מכלול, היא גוף, היא אישיות, והיא שכל. מותר לה להראות כל חלק כזה בנפרד, ומותר לה גם להראות ביחד. כן, אין שום סתירה בין בגד ים להעצמה נשית. יודעים איפה כן יש סתירה? בין מוסריות לשוביניזם". אתרי הרכילות לצערנו הציגו את זה כעוד ויכוח צהוב ורדוד שמטרתו להביא כמה לייקים ועוקבים. אך למעשה מדובר בוויכוח שצריך להדליק נורות אדומות לכל מי שרוצה להלחם בשובינזם, החפצה והקטנת נשים.

>> שגרת הטיפוח המפתיעה של נטלי דדון

השיר ששמו בישראל נקרא "דג מדגדג דגדגן", עלה ליוטיוב בשנת 2018 ומאז נמצא שם לעיני כל עם מעל 50 אלף צפיות וכן, הוא אמיתי, המילים שהעלתה דדון אכן נאמרות בשיר. בריאיון שנערך עם לאון ג'וניור בתוכנית "הצינור" בשנת 2019, שמשום מה היה אפילו קצת מחמיא, היה אז לאון בן 17 וסיפר שהכל בצחוק וכך אנשים בגילו מדברים, שזה לא אמיתי זה פשוט השפה שלהם.
המראיינת שי-לי שינדלר ציינה שאנשים משווים אותו לדודו פארוק אך ההבדל ביניהם הוא שהדמות של דודו פארוק היא פרודיה ובמקרה של לאון אלו הטקסטים: "אלה הטקסטים שלי, אני פונה לקהל בשפה שלנו". בהמשך אמר גם: "אני לא מתייחס לפידבקים הרעים, זה רק קנאים או אנשים שאוהבים לחשוב, זאת רק השפה שלנו הכל באמת בצחוקים. אני לא רוצה שישוו אותי לדודו פארוק זאת פרודיה ואני זה אני".

"אני לא מבינה איך טקסט כזה יוצא לאוויר העולם" מצהירה דדון בשיחה עם מגזין "את", "אנשים אמרו שניסיתי לפגוע בלאון דרך הבן שלו, אבל בסך הכל לקחתי טקסט שקיים ברשת שכל אחד יכול להגיע אליו, זה לא סוד מדינה, רציתי להראות שאם מדברים על חינוך הדור הבא, שכל אחד יסתכל קודם אצלו בבית. קודם שידאג לבן שלו ורק אז לבנות שמצטלמות בבגד ים. זו נורה אדומה שצריכה להידלק", היא מוסיפה. ואכן טקסטים כאלה שמתפרסמים ונגישים לכולם צריכים בהחלט להוות תמרור אזהרה גדול במיוחד. "אם זאת השפה של הנוער, בתור אימא לילד מפחיד אותי לגדל אותו פה", מוסיפה דדון, כולנו זוכרות איך סיפורו של ירין שרף שהתחיל בסרטונים "מצחיקים" מהסוג הזה בטיקטוק ואיך הוא נגמר: אונס בת 13 במלונית קורונה. בתגובה לפוסט שפרסמה דדון, לאון ג'וניור שיתף את הפוסט תייג את חברו ששותף ל"יצירת המופת" וכתב בהתלהבות: "אחי אנחנו מפורסמים". השיר מצורף כאן למי שמתקשה להאמין שהדבר אמיתי, אך לא מומלץ להאזנה בכלל.

הסיפור לצערנו לא נגמר כאן, לאון האב החליט להגיב לזוועות שפרסמה דדון בזוועות חדשות ופרסם תמונה שלה בבגד ים, עם החטא הקשה מכולם, ישבן מורם למעלה וכתב: "על ראש המתפשטת בוער הכובע? כתבתי פוסט כללי על המצב העגום שאושיות אינסטגרם מצטלמות חצי עירומות ומנסות להעביר מסר של העצמה נשית (מגוחך). לא כתבתי שמות ולא כלום, כתבתי כללית. גברת נטלי חולת הצומי לקחה טקסט שהבן שלי אגב לא כתב אותו" – מאוד מרגיע שהוא לא כתב ורק שר אותו – "ובחרה לנסות לפגוע בי דרכו בפוסט. אז נטלי אני לא אהיה כמוך אני אני רק אאחל לך בריאות הנפש ושבאמת תמצאי עבודה והתעסקות אמיתית שלא תלויה בהלראות כל היום את גופך בשביל 'העצמה נשית'", הוא הוסיף. "המסר העיקרי מבחינתי שלפני שמפילים את האחריות של חינוך הדור הבא בישראל על נשים שמצטלמות בבגד ים כל אחד צריך להסתכל קודם כל על עצמו, ההטפה הזאת מביכה אותי ברמה האישית". ואכן אין מילה טובה יותר לתאר את זה ממביך, ואפשר להוסיף גם את המילים, חשוך, גם מפחיד ובעיקר אם מדברים על חינוך הדור הבא, אז חובתנו היא לחסום ולדווח על כל מי שמטיף לנשים איך לנהוג עם גופן ועד כמה עליהן לחשוף אותו, או מאשים את חוסר הצניעות בהשחתת הדור, וכמובן את זה ששר "זיינתי ילדה בת 9 בגן".

>> האם השר החדש לשירותי דת באמת תומך בייצוג נשי במועצות דתיות או שזה פייק ניוז?