נטלי דדון מתחננת בפני העוקבים "תפסיקו, פשוט די!"

נטלי דדון | צילום: אלכס ליפקין
נטלי דדון | צילום: אלכס ליפקין

שבוע עבר מאז שיתפה נטלי דדון שהיא מסרבת לעלות על מוניות עם נהג ערבי והתגובות לא מפסיקות להגיע. העקיצה של ולארי חמתי לא הייתה הבעיה הגדולה של הדוגמנית, שכעת סובלת מאיומים

88 שיתופים | 132 צפיות

נטלי דדון לא ציפתה שהסרטון שהעלתה בשבוע שעבר יעשה כל כך הרבה כותרות. על רקע גל הטרור המטריד של התקופה האחרונה, סיפרה לעוקביה שסירבה לעלות למונית שלוש פעמים, וזאת מאחר ושמותיהם של הנהגים היה ערבי. "חברה שלמה נפגעת כי זה קומץ של פסיכים, ואין לי משהו נגד ערבים. אבל אני פשוט מפחדת, אני מחכה למונית במדינה שלי בפחד" היו מילותיה.

>> שירי מימון: "הייתי ממש באבל, במקום נמוך. היינו נפגשים ובוכים"

האמירה עוררה גל תגובות שמאשימות את דדון בגזענות ופוגענות כלפי הציבור הערבי, לגמרי בצדק יש לומר, בינהן גם של  ואלרי חמאתי, יוצאת "הכוכב הבא" וזמרת מבטיחה, ערביה נוצריה ישראלית שעושה לנו הרבה כבוד. הזמרת הגיבה בעקיצה בסרטון משל עצמה בו היא נוסעת במונית, וכתבה: "הנה אני, נוסעת עם נהג מונית ערבי. וואלה לא תאמיני נטלי – מתוק אמיתי, ומה זה לא קשור לפיגועים. סתם ככה להזכיר. ולא, הוא לא מכיר אותי ולא יודע שאני ערבייה, למען הסר ספק".

אבל התגובה של חמאתי ממש לא הייתה זו שסיימה את הסאגה והאירוע המשיך להתדרדר לפסים אלימים. נטלי דדון כבר הודתה שהייתה פזיזה מידי כשבחרה לשתף את התוכן ההוא, אבל משתפת שהדברים הרחיקו לכת. בסטורי שהעלתה אתמול, התחננה הדוגמנית לעוקביה ולכולם להפסיק להתסיס. "אני אולי לא חשבתי פעמיים, אבל אשמח אם אתם תעשו זאת בעקבות האיומים שאני מקבלת על חיי ועל חיי בני. זה לגמרי יצא מפרופורציות!", כתבה, "כבר התנצלתי אם דברי פגעו במישהו, והדגשתי שוב ושוב ששיתפתי בתחושות שלצערי פוגעות בציבור שלם שלא אשם ומעוניין להתפרנס בכבוד", ואת מילותיה חתמה: "שנתאחד יחד נגד הטרור והמחבלים הארורים, מתפללת לימים טובים יותר".

נטלי דדון | צילום מסך אינסטגרם
נטלי דדון | צילום מסך אינסטגרם

אבל נראה שבקשתה לא החזירה עבורה את העניינים לסדרם, ויקח זמן עד שהיא תוכל לחזור לשגרה שלה: הבוקר שיתפה דדון בסטורי שלה הקלטה קולית שנשלחה אליה, ובה נשמע קול גבר צועק "אללה אכבר". יחד עם שיתוף ההודעה כתבה "התעוררת בבוקר ולא קיבלת הודעות כאלה? כל השאר בונוס". עוד הוסיפה הדוגמנית "לא מאחלת לשונאים שלי את הימים שעוברת ומודה לאל על הניסיון. אף אחד לא יפחיד אותנו! עם ישראל חי". נקווה שהאיומים הקשים כלפי דדון יפסקו במהרה ולא ישובו וגם שכל סלבסי ארצנו יפנימו טוב יותר את האחריות המונחת לפתחם ולא יזדרזו להכתים ציבור שלם גם בימים קשים וסוערים רגשית.

נטלי דדון | צילום מסך אינסטגרם
נטלי דדון | צילום מסך אינסטגרם