יחסים

נטלי דדון מחפשת אהבה: "בסוף היום אני רוצה כתף רחבה יותר משל ילד בן 3"

נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק
נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק

היא לא הטיפוס של האישה המוחזקת שאולי הייתם מצפים ממנה, אבל לאחרונה נטלי דדון רוצה שיהיה מי שיחכה לה בבית שהוא לא בנה ריף

88 שיתופים | 132 צפיות

נטלי דדון היא שום דבר שציפינו שתהיה, אולי גם שום דבר שהיא עצמה ציפתה לו לפני עשור או שניים.

לכאורה החיים של היפהפייה השאפתנית והנבונה מהקריות יכולים היו להיראות אחרת לגמרי בגיל 36 – היריון שלישי לפחות, בית בהרצליה פיתוח, חשבון אינסטגרם מעורר קנאה שיציג בילויים פוטוגניים מכל העולם ואי אלו הופעות פומביות, תלויה על זרועו של איש העסקים בר המזל שנשא אותה לאישה. ובכן, על פניו השורה התחתונה דומה מאוד אבל גם שונה מהותית.

נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק
נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק

.

בימים אלו היא בדיוק פורקת את הארגזים בבית שאליו עברה, בהרצליה פיתוח. בבית גרים היא וריף, בנה בן השלוש. היא מתחזקת כמובן חשבון אינסטגרם מעורר קנאה שמציג בילויים פוטוגניים ברחבי העולם, בילויים שלא רק הרוויחה ביושר אלא גם הרוויחה על השתתפותה בהם, ביושר. היא מתוגמלת כספית, והיטב, על כל חיוך, ביקיני, חוף, חופשת סקי או שמלה שהיא מעלה – בין אם באופן ישיר ממפרסמים ושיתופי פעולה שונים, כמו קניון הדר בירושלים שהיא הפרזנטורית שלו, ובין אם כתוצאה מקידום עסקיה שלה. 

על זרועה לא תלוי, נכון לרגע זה, שום איש עסקים. 

>> נטלי דדון: "אני עדיין נאיבית"
>> איך להיות משפיענית עם מאות אלפי עוקבים

לפני שש שנים וחצי ראיינתי אותה, היא בדיוק נפרדה מבן זוגה דאז, והודתה שהיא עצמה ציפתה בגיל 30 להיות כבר נשואה פלוס, ועבורה הרווקות בגיל 30 היא כמעט כישלון. הריאיון ההוא היכה אותי בתדהמה מסוימת, לא ציפיתי אז מהבובה המטופחת שאפילו במרחק 20 ס״מ נראית כאילו עברה פוטושופ, לפגיעות שכזו, לחשיפה כנה. 

מאז עברו הרבה מאוד פוסטים באינסטגרם, שאז עוד היה בחיתוליו, בדגש על חשיפה כנה: היריון לא מתוכנן והחלטה אמיצה ללדת ללא תמיכת האב, השתתפות בועטת באח הגדול ואימפריית עסקים משל עצמה. נראה שסוד ההצלחה של דדון הוא הבחירה שלה לתקשר עם עוקביה באמצעות תמונות מושלמות וטקסטים שלא באים למכור את מה שבהכרח נרצה לקנות בז׳אנר – טקסטים פגיעים עד נשכניים ורק לא אימוג׳יז פוליטיים שלא אומרים שום דבר. היום כבר ברור, נטלי דדון היא לא הגביע של אף אחד והיא לא תהיה האישה המוחזקת שאולי היה נוח לצפות ממנה שתהיה, בעיקר כי יש לה יותר מדי מה להגיד. 

בעצם, אולי כן יכולנו לצפות לזה ממנה. כבר במפגש הראשון שלה עם המצלמה ועם הציבור, בריאליטי ״הדוגמניות״, היא עשתה בלגן. הייתה לה ביקורת על התספורת שלה, היא רבה עם ההפקה, אמרו עליה, לרקורד, ״דוגמנית שמתנהגת ככה לא נשארת על סטים״.

נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק
נטלי דדון לקניון הדר ירושלים | צילום: תום מרשק

מה יש לך להגיד להפקה ההיא היום, כשאת מנהלת בעצמך לא מעט סטים וצילומים ויוצרת תוכן אופנה?
"אמרו לי את המשפט 'אם את רוצה להיות דוגמנית אמיתית אנחנו צריכים שתיראי כמו דוגמנית אמיתית'. היום הייתי מגחכת, אבל אז הייתה בי כניעה. מה שלא יהיה, מה שלא צריך לעשות אני אעשה. ההתמסרות של להיכנס לשם, לקבל את החותמת של דוגמנית מצליחה. לא הרגשתי יפה, הייתי מוכנה לעשות הכול. אני שמחה על השינוי העצום בכל העולם הזה. שיש כל כך הרבה סוגים של דוגמניות, ואף אחד כבר לא אומר לך 'בואי תיראי דוגמנית אמיתית'. היום אומרים 'בואי תהיי את!'. נכנסנו לעולם כזה שכדי להצליח בו את חייבת להיצמד למה שמייחד אותך, את לא יכולה לחקות משהו אחר, את לא יכולה לזייף".

וכשאת מגיעה לסט כזה, עם צלם וצוות הפקה וכו׳, הצילומים המקצועיים של הקמפיין בסוף הם בכל זאת יצירה של צלם וסטייליסט וארט דירקטור. את מייצגת עכשיו את קניון הדר ואת הוויז׳ן של הצוות שעובד איתך, ולא את נטלי.
"קודם כל זה מהמם, זה מקצועי, זה צוות קריאטיבי של אנשים שאני מעריכה וזה יצא מהמם. ואם יש לי משהו להגיד או להציע ברמה הקריאטיבית אני אגיד או אציע, אבל כן, זה לא סט שלי. אני אישית מאוד מתחברת לאותנטי ולאמיתי, והייתי מוסיפה לצילומים המקצועיים האלו גם את הרבדים של להסתובב בקניון, לבחור שילובים שמתאימים למה שאני אוהבת, כמו שבשוטף אני מתייעצת עם העוקבים שלי על מה לבחור ומשתפת אותם בקניות שלי. החיבור מהמקום האותנטי תמיד חשוב בעיני. אני חושבת שבאופן כללי הקונספט של דוגמנית פלקט, נטולת אישיות ואופי, שבאה להצטלם והולכת הביתה, פחות עובד היום".

ובכל זאת, את תמיד נראית מושלם, תמיד מצטלמת מושלם, האינסטגרם שלך טיפ טופ. עם כל הדרמות והסערות שאת כן חושפת אותנו אליהן, את לא משדרת פגיעות.
"אני לא משדרת אננסים וקוקוסים כשאני לא מרגישה אננסים וקוקוסים. הפגיעות שלי מתבטאת בעיקר בטקסטים שלי. לאחרונה העליתי פוסט, השארתי פתק על השולחן וכתבתי שהלוואי שמישהו היה קורא את זה כדי להרגיש שאני לא בבית. רציתי שמישהו יחכה בבית, מישהו שהוא לא ריף. תחושה כזו שאולי לא אמרתי את זה הרבה זמן – שבא לי את השלם. כלומר, אנחנו עולם ומלואו, אין לי תלונות ואני באמת מברכת על הקיים, אבל כן יש רצון להרחיב את התא שלנו".

אז השמועות על הקאמבק שלך ושל אבא של ריף לא נכונות?
"לא. תמיד היינו ביחסים טובים, הוא נוכח בחיים של ריף ואנחנו מגדלים אותו יחד. אבל אנחנו לא בזוגיות".

לפני כמה שנים אמרת שציפית מעצמך כבר בגיל 24 להיות בזוגיות ועם ילדים. את אימא יחידנית היום. את מודאגת מהיעדר דמות אב לריף?
"ממש לא! יש לו דמות אב מדהימה! אני כל הזמן אומרת שאני לא חד הורית. אנחנו דו הורים חד זוגיים. יש לו אבא, יש לו אימא והוא חווה ילדות מאושרת, הלוואי עליי הילדות שלו, ואימא מאושרת. אבל בשבילי אני רוצה כתף רחבה יותר משל ילד בן שלוש בסוף היום".

"לריף היו שלושה ימים קשים בגן החדש. מצד אחד זה הכריח אותי לזייף מולו עוצמה ולשדר שהכול בסדר, אבל אחר כך התפרקתי באוטו, בכיתי שעה"

התחלנו לא מזמן את שנת הלימודים וריף התחיל גן חדש, איך הולך עם זה?
"עברתי שלושה ימים נורא קשים – מעבר עיר, מעבר לגן חדש. זה הכי חי אצלי כרגע. ביום הראשון הגענו לגן, היו צרחות והוא נתלה לי על הרגל. זה מצד אחד מכריח אותך לזייף מולו עוצמה ולשדר שהכול בסדר, הכול טוב, אבל אחר כך אני מתפרקת באוטו, בוכה שעה. זה קושי של ממש, דמעות בעיניים, שאת לא מאמינה שזה מה שמפרק אותך בסוף. והינה היום, שלושה ימים אחרי, הוא לא הסתובב אפילו אחורה. פתאום את חווה את חרדת הנטישה ולא הוא".

View this post on Instagram

הבוקר אני בעיקר אמא , אמא מתרגשת מרוגשת ובכלל קצת מפוחדת, וגם חופרת! אז זהירות! כמה פעמים הוא ישמע לא בא לי לשחק איתך ואנחנו לא מכירים אותך כי בגיל שלוש זה לא כל כך רוע ואין כל כך מודעות אלו פשוט תהליכי הסתגלות… שריף שלי צריך לעבור כדי לגדול… ובכלל לשחרר מאמא עם צרחות מבלי להבין שנקרע לי הלב מפנים! אילו כלים אני יכולה לזרוק לכם לתוך ילקוט הלימודים ולחיים . מסתבר שהסוד הכי גדול שעזר לי מאוד הוא  להצמד ליצר הטוב שבכם.  אתם אתם ואף אחד לא דומה לכם ,  זה הקסם שלכם. הכח האמיתי שלכם. השיעור האמיתי שבא לי לתת לכם אלופים שחוזרים היום למוסדות הלימודים הוא שלצד כל מה שלימדו אותי 12 שנה בבית ספר פלוס שלוש שנים מתמטיקה במכללה שמתוך זה אני בערך לא זוכרת כלום ולא השתמשתי בדבר. {אתמול בסופר חישבתי בחילוק ארוך ובערב קצת פיטגורס לפני השינה (לא באמת) אבל חשוב ללמוד שלא תבינו לא נכון } אז לפני כל מה שצריך וחייב ללמוד בואו נלמד איך להיות אנשים טובים יותר, מכילים יותר, מוארים ומאירים…. בית הספר עלול להיות מקום ענק ומפחיד כשאתה פצפון וגם כשאתה גדול. כשעברת עיר או סתם כי אתה לא מכיר , וגם לאותם אלו שמכירים אבל רק התפללו שלא יגמר החופש הגדול לעולם. בואו נעשה להם נעים. לעיתים נוטים להשתמש בחרמות , באלימות , קצת לא  לקבל את השונה… אל תשפטו! אל תתיימרו לחשוב שאתם מכירים  ויודעים.  בהפסקות תניחו פלאפונים בצד ותסתכלו לחברים בעיניים אתם לא יודעים באיזה חבר חדש תזכו . תהיו רגישים ומכילים כלפי כל אדם.  אתם לא יכולים אפילו לדמיין כמה תצליחו לפגוע ולצלק אם לרגע תבחרו ביצר הרע כלפי חבר (כן כולם חברים!) לא תדעו לעולם מה אותו אדם עובר עם עצמו או בביתו באמת !  ואם לא אהבתם גם זה בסדר , זה קורה, אבל לא למהר לשנוא. לתת הזדמנות שווה לכולם גם אם  קיימת בכם סלידה או נדמה לכם שאין מה לאהוב,  שם המבחן האמיתי שלכם!!! תבחרו אהבה!!! לא משנה מה!!! ואם זיהיתם ילד שלא אוהב את עצמו תאהבו אותו עד שילמד לאהוב את עצמו בעצמו תמיד תדמיינו שהילד הזה הוא אתם. נשבעת שמפוחדת כמו אותה ילדה קטנה שהייתי בעצמי עבור פצפץ שלי . הורים תחבקו אותם חזק חזק ותגידו להם כמה אתם אוהבים רק ככה ילכו עם השיעור הכי חשוב לחיים . אני וריף אוהביםםםםםםם בבוקר של פצפציםםםםם חפרנו אנחנו יודעים יאללה שנת לימודים מלאת חוויות ונצנצנים #רקאהבהתנצח #ואהבתלרעךכמוך #הטוביםמנצחים ♥️ @reef_refael_dadon_perlis @natalydadon

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

למה באמת עברת להרצליה פיתוח?
"רציתי לגדל את ריף בתוך ירוק, נהיה לי קצת צפוף בעיר. עד עכשיו זה באמת היה לי מאוד נוח, אבל לאט לאט רציתי תחושה של בית, של קרקע. מה שהוביל אותי לשם זה הרצון לראות אותו יוצא לתוך ירוק בבוקר, לתוך גינה. בשבילי החיים ממש דומים למה שהיה קודם, רק שיש לי יותר נסיעה. היום המינון של אירועים, השקות ועבודה ירד. בגדול אני מעדיפה את הבית היום. אני אוהבת לבלות, אוהבת את הדרינק עם החברות בערב".

מתי נכווית מהתקשורת?
"הייתה ביקורת קשה סביב העסק של המכונות (מכונות להקפאה והמסת שומן שהיא שיווקה, ת"מ), אחר כך התפרסמה גם התנצלות אבל החוויה הזו הייתה מאוד קשה – ניסו להציג אותי כנוכלת. זה מאוד מאוד פגע בי. עברתי הרבה וספגתי הרבה לאורך השנים ובאמת פיתחתי עמוד שדרה יציב מול זה, אבל זה בטח לא קל. לא כשזו פגיעה באינטגריטי המקצועי ולא כשזו ביקורת על האימהות שלי. אני לא רובוט, דברים נוגעים בי עם כל זה שאני מתחזקת ומתחשלת עם כל דבר שכותבים עלי".

View this post on Instagram

מר עדי לאון היקר שבשם החברות בינינו תמיד מנופף באמירה שבסהכ השמעת הצעת ייעול על מנת שאהיה מושלמת. שתמיד טענת שאני פחדנית שלא אומרת את דעתי. להלן דעתי לאחר הראיון המביך. הכרזת קבל עם ועדה : "אני רוצה להגיד לכן בנות ישראל, חודש אלול עכשיו, יש לכן הזדמנות לתפוס גברים אמיתיים שיאהבו אותכם ומי שאתם ולא את הגוף שלכם, תעיפו את כל התמונות האלה, תחזיקו מעצמכן מה שצריך". העילגות — במקור. הדובר אינו רב אורתודוקסי. הדובר אינו דתי. הוא מתחזה לאדם שמחזיק בערכים דתיים כדי לבטא מיזוגניה. כוחנית. הוא מחפיץ נשים סדרתי, שכבר הודיע ליותר מאשה אחת על המסך כיצד היא צריכה להיראות ומדוע עליה להפקיר את גופה לניתוחים כדי להיראות כיאות.״ (אריאנה מלמד -עיתון הארץ) נשים יקרות תחגגו את הנשיות שלכן בכל דרך שבה תבחרו כל עוד אינכן פוגעות בסביבה שלכן והגבר שיאהב יאהב את כל המכלול הפנים והחוץ גם יחד , אין כפיית צפיה ואתה מוזמן לסגור את חשבונך אם הדבר כל כך מזעזע ומחריד בעיניך. שכן אתה עוקב אחרי מיטב חברותיי המושלמות כמו שהן, למה להתייפייף תוריד מהן עוקב! לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש ולציין איזו ״פצצה״ ושיכולתי להיות מושלמת רק אם…… אז בשם החברות בינינו אני מרשה לעצמי בחזרה להביע את דעתי מאחר וזה חוזר וצף בכל ראיון שלך, במקום התנצלות והבנה שזה היה מ ט ו מ ט ם . אתה נאחז ומצדיק שכולה נתת ביקורת כדי לשפר את הבן אדם. תודה על האכפתיות בהחלט תואם את חודש אלול. ובשם חודש אלול הקסום הזה אני פונה לכל אדם צאו ועשו מעשים טובים שכן החודש אנחנו נכתבים לא על הליכה לים בבגד ים ולא על חזה יותר קטן, אלא על האדם שאתם הנתינה והאהבה ???????????????????? @adileon2

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

בתור אישה שהכריזמה המינית שלה מאוד נוכחת ומדוברת נתת דוגמה אישית כשהגבת לעדי לאון, ואת מרבה להתבטא באופן נחרץ נגד החפצת נשים.
"אני רוצה שנפתח חברה מספיק חזקה בשביל שנשים ירגישו בטוחות ויפעלו כמו שהן באמת רוצות עם מה שבאמת עושה להן טוב, ואני לא שופטת ולא נכנסת לסיטואציה כזו או אחרת. רוצה להאמין שאני אחנך את הבן שלי להיות גבר שמכבד נשים ומעצים אותן". 

שאלה אחרונה – איך מי שמעוניין יכול להכיר אותך? אפליקציות? פייסבוק? מתחילים איתך?
"לא, לא, לא, לא, אני לא באפליקציות וגם לא כל כך מתחילים איתי בפייסבוק. או שכן. אני לא יודעת, אני די נמנעת. אפשר לגמרי להפנות אלי את האצבע המאשימה. מציעים להכיר לי די הרבה – חברים, חברות, אבל אני מודה שבדרך כלל יש לי תירוצים למה לא. הבועה הזו של ריף ושלי, עם החוסר שבה, היא מאוד מוגנת. הייתי, אהבתי ואולי אני ככה בגלל כישלונות העבר והעובדה שנפגעתי לא פעם. את לא רוצה להיפגע ככה כשיש בסביבה ילד".