נועה קירל קיבלה פרס מרגש במיוחד

מוטי רייפ, נועה קירל ובר רפאלי בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: דנה קופל
מוטי רייפ, נועה קירל ובר רפאלי בשבוע האופנה קורנית 2021 | צילום: דנה קופל

במהלך ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב נודע כי נועה קירל תקבל פרס לכבוד שינוי אידאל היופי. "נועה מוכיחה כי להצלחה צריך כשרון ואמונה במי שאת, ללא קשר למידות שלך"

88 שיתופים | 132 צפיות

במהלך צילומי ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב שנערכו אמש, הוכרז כי הזמרת נועה קירל תקבל פרס "שינוי אידיאל היופי": "בשבוע האופנה הקרוב אנו גאים להעניק את פרס 'שינוי אידיאל היופי' לכוכבת הענקית ביותר שלנו נועה קירל", מסביר מפיק שבוע האופנה מוטי רייפ, "נושא שינוי אידיאל היופי היה בשבועות האופנה הקודמים דגל ומטרה. כתוצאה מהעבודה הרבה הנעשית בכל התעשייה הישראלית ובעולם, מהתקשורת ועד המעצבים, נושא שינוי אידיאל היופי נכנס לסדר היום הציבורי והוא חלק מאתנו בכל עשיה שלנו. השנה בחרתי בנועה קירל, אחת הכוכבות הגדולות ביותר שלנו, מוזיקאית, יוצרת, זמרת, שחקנית, מולטי טאלנט אגדית ואייקונית לדורה, המהווה מודל יופי, מודל לחיקוי וסמל להצלחה לצעירות רבות. חלקן ילדות ונערות, וחלקן גדל עם נועה והפכו כמוה לנשים צעירות. נועה מוכיחה כי להצלחה צריך כשרון, עבודה מאומצת, רצון ובעיקר אמונה בעצמך במי שאת, ללא קשר למידות שלך, לצבע העור שלך ולא לגובה שלך. נועה מהווה סמל לצעירות רבות, עד כמה חשוב לכל אחת להאמין בעצמה במי שהיא בדיוק. ואין חשוב מזה עבור כל ילדה, נערה ונשים בכל גיל".
הענקת הפרס לקירל תשודר יחד עם אירועי ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב ברשת 13, הכוללים גם את תצוגת הסטרפלסים אותה תסגור שירה איסקוב. כפי שכבר סיפרנו לכן, גזרת הסטרפלס נבחרה בכוונה כאות מחווה לאירוע אותו סיפרה שירה בריאיון ל"עובדה" כי בעלה לשעבר אביעד משה הכריח אותה לזרוק שמלת סטרפלס לפח ואסר עליה ללבוש אותה.

לצד צילומי התצוגה אתמול, צולם גם קטע הענקת הפרס לקירל אותו קיבלה מהמפיק מוטי רייפ ובר רפאלי, שהנחו את האירוע. למעמד המרגש בחרה קירל בחליפה לבנה של המעצבת אסיה רביבו למותג Asia , שגם מציגה בשבוע האופנה, ותכשיטים של רויאלטי. "אני גאה ושמחה לקחת חלק בשבוע האופנה קורנית תל-אביב 2021 ונרגשת מאד לקבל את הפרס" הצהירה קירל. "אין מסר חשוב יותר להעביר לכל האנשים שתומכים בי ובדרכי: תאהבו את עצמכם בדיוק כפי שאתם. כל אחד ואחת מאתנו יפה ונפלאה. תאמינו בעצמכם ובדרך שלכם, להיות יפים ומצליחים לא קשור למידות שלנו ולא קשור לגובה שלנו, רק לכמה כל אחד מאיתנו מאמין בעצמו".

נועה קירל | צילום: רפי דלויה
נועה קירל | צילום: רפי דלויה
מוטי רייפ, נועה קירל ובר רפאלי | צילום: נוי ערקובי
מוטי רייפ, נועה קירל ובר רפאלי | צילום: נוי ערקובי
נועה קירל | צילום: נוי ערקובי
נועה קירל | צילום: נוי ערקובי

>> גל גדות ושירה האס הבריקו בטקס פרסי המבקרים