"מדובר בהונאה": מי מתחזה לאסף אמדורסקי?

אסף אמדורסקי במסיבת סוף שנה רנואר 2023 | צילום: אור גפן
אסף אמדורסקי במסיבת סוף שנה רנואר 2023 | צילום: אור גפן

אזהרת הונאה ברשת: אדם אלמוני החליט להתחזות לזמר ולשופט "הכוכב הבא" אסף אמדורסקי. איך תדעו אם הוא מנסה להונות גם אתכן? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן שבישראל היו עסוקים אתמול (שלישי) בבחירות המקומיות, לזמר ולשופט "הכוכב הבא", אסף אמדורסקי, היו דרמות רוויות מתח משלו. מתברר שמישהו ברשת החליט להתחזות לאמן האהוב.

>> אסף אמדורסקי חוגג 53 עם שיר חדש ובו וידוי קורע לב

"חברים וחברות, יש מתחזה בפייסבוק ובאינסטגרם ששולח הודעות ובקשות חברות בשמי", בישר אמדורסקי לעוקבים ולעוקבות שלו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות שלו אתמול. "לא ידוע לנו עד כמה העמוד הזה מסוכן אבל מדובר בהונאה", כתב.

איך תדעו אם אותו מתחזה מנסה להונות גם אתכן? אמדורסקי מסביר: "תוכלו להבדיל על ידי הווי הכחול (שיש לנו!) וכמות העוקבים". ויש לו גם בקשה לקהל הרחב: "אם קיבלתן או קיבלתם פניה – אל תהססו לדווח, נתראה בהופעות".

מי מתחזה לאסף אמדורסקי? | צילום: אינסטגרם amdursky@
מי מתחזה לאסף אמדורסקי? | צילום: אינסטגרם amdursky@

רק בחודש שעבר חגג אמדורסקי יום הולדת 53 עצוב במיוחד, עם שיר עוצמתי ששחרר בשם "יותר מדי פרחים", ונתן לנו בוקס בבטן. "חדשות שוברות לי את הלב, במקום להתנתק רוצה להתקרב עוד", שר אמדורסקי בשירו החדש, שכתב יחד עם רונן בן חורין. "לתת חיבוק ולקבל מה שכבד לך, שים עלי את המשא אח. באתי פה רק בשבילך, נחזיק ביחד ת'כאב שלנו".

>> נסרין קדרי משיבה אש: "להשפיל אותך ברבים זה הכי רעיל שיש"

אמדורסקי התוודה בשירו כי כמעט חמישה חודשים לתוך המלחמה, הוא עדיין מתקשה לחזור לשגרה – ואנחנו מזדהות עמו מאוד. אחרי הכל, איך אפשר לחזור לשגרה כשיש כל כך הרבה כאב מסביב ו-134 ישראליות וישראלים עדיין מוחזקים בשבי בעזה? "בא לי רק לבכות, בא לי רק לבכות. כל יום, כל יום, כל הלילה", שר אמדורסקי, "אני רק רוצה לבכות, לשחרר את הדמעות. כל יום נשבר. עד אתמול הרגיש לי לא נכון להתפרק ראשון, להיות חלש מול אמא שאיבדה את הכוכב שלה. למלא את החלל כבר אי אפשר. יותר מדי פרחים. יותר מדי פצעים פתוחים".

ובחזרה לסאגת המתחזה, אין ספק שזה לא תורם לאווירה הכללית. נקווה שהתרמית תיחשף בקרוב.