אסף אמדורסקי חוגג 53 עם שיר חדש ובו וידוי קורע לב

עצב, קווים לדמותו. אסף אמדורסקי מתוך השיר "יותר מדי פרחים" | צילום מסך
עצב, קווים לדמותו. אסף אמדורסקי מתוך השיר "יותר מדי פרחים" | צילום מסך

הזמר ושופט "הכוכב הבא" אסף אמדורסקי חוגג יום הולדת 53. לרגל כך הוא משחרר שיר חדש ויפה, ובו וידוי שפשוט מציף את העיניים בדמעות

88 שיתופים | 132 צפיות

מבחינתנו הוא אדם חסר גיל, אבל נסיך הרוק האהוב עלינו חוגג היום 53, אז תאחלו מזל טוב לאסף אמדורסקי. הדיסוננס הזה, שבו החיים נמשכים כבר כמעט ארבעה חודשים בזמן שעוד ועוד חיים נקטפים מוקדם מדי בשדות הקרב בעזה, ובזמן ש-136 ישראליות וישראלים שבויים על ידי חמאס – הוא פשוט בלתי נתפס. מהמקום הזה נולד הסינגל החדש של אמדורסקי, אותו הוא בחר לשחרר דווקא ביום הולדתו.

>> קרן פלס: "גם מי שמכיר אותי לא יודע שאני בוכה את החיים שלי"

"חדשות שוברות לי את הלב, במקום להתנתק רוצה להתקרב עוד", שר אמדורסקי בשירו החדש "יותר מדי פרחים" (שכתב יחד עם רונן בן חורין), "לתת חיבוק ולקבל מה שכבד לך, שים עלי את המשא אח. באתי פה רק בשבילך, נחזיק ביחד ת'כאב שלנו".

אמדורסקי מתוודה תוך כדי השיר: "בא לי רק לבכות, בא לי רק לבכות, כל יום, כל יום, כל הלילה. אני רק רוצה לבכות, לשחרר את הדמעות. כל יום נשבר. עד אתמול הרגיש לי לא נכון להתפרק ראשון, להיות חלש מול אמא שאיבדה את הכוכב שלה. למלא את החלל כבר אי אפשר. יותר מדי פרחים. יותר מדי פצעים פתוחים".

אווירת הנכאים לא פוסחת על אף אחת ואחד. רק אמש (שני), הקולגה שלו לשולחן השיפוט ב"הכוכב הבא" (קשת 12), שרטה לנו את הלב בטקסט חשוף ומלא כנות. "כבר יותר מדי זמן שאני רק בוכה", כתבה קרן פלס בפוסט יפהפה באינסטגרם, "לעיתים נדירות רואים עליי דמעה, רוב הזמן אני מחייכת, למרות שגם אז אני בוכה. אפילו יותר".

>> "הלב שלי שבור": רותם סלע נפרדת מסרן שאול גרינגליק ז"ל

לאחרונה ביכו אמדורסקי ופלס את מותו של סרן שאול גרינגליק ז"ל, שנפל בקרבות בעזה זמן קצר לאחר שהצטלם לאודישנים של "הכוכב הבא". כ-200 חיילות, חיילים, נשות ואנשי מילואים קיפחו את חייהם מאז פרוץ המלחמה. בינתיים עסקת החטופים עודנה באוויר, מאות אלפי משפחות מנסות לשקם את חייהן ומיליוני אזרחיות ואזרחים מנסים להתגבר על תחושת הייאוש שחונקת את הגרון. שנזכה כבר לבשורות טובות ולימים טובים.