כריסמס טיים: וויליאם וקייט חושפים את הצילום השנתי

קייט מידלטון | צילום: Phil Noble - Pool/Getty Images
קייט מידלטון | צילום: Phil Noble - Pool/Getty Images

בזמן שבארמון ממתינים בנשימה עצורה להמשך הדוקו של הארי ומייגן, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון משדרים עסקים כרגיל בצילום הכריסמס המסורתי. מה עובר על וויליאם ומה חשבנו על הלוק של קייט?

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן שבארמון ממתינים בנשימה עצורה לחלק השני והעסיסי יותר של סדרת הדוקו של הארי ומייגן בנטפליקס, משפחת המלוכה מנסה לשדר כלפי חוץ עסקים כרגיל. הנסיך וויליאם והנסיכה קייט מידלטון ממשיכים להתעלם באלגנטיות מההשחרות וההכפשות שצפויות להופיע על המסך בסופ"ש הקרוב, ומשחררים הבוקר לאוויר העולם ולאינסטגרם את צילום הכריסמס המסורתי בכיכובם ובכיכוב שלושת ילדיהם המתוקים, הנסיך ג'ורג' בן ה-9, הנסיכה שרלוט בת ה-7 והנסיך לואי בן ה-4.

>> יצא לה עקום: מה קרה לשמלה של קייט מידלטון?

וויליאם, קייט והג'מעה נראים אביביים משהו, שלא לומר מאולצים משהו. בצילום הם נראים אוחזים ידיים בשרשרת, כאשר שלושת הזאטוטים מפרידים בין ההורים. בעוד ג'ורג' ושרלוט מחייכים למצלמה, לואי הקטן נראה כאילו הוא היה שמח להיות בכל מקום אחר, ממש כמו אבא וויליאם שבכלל מביט הצדה אל עבר הלא נודע במעין חצי חיוך מוזר ולא ברור. קייט מישירה מבט למצלמה ומחייכת חיוך טבעי יחסית, בלוק קז'ואלי מוצלח על טהרת הקלאס בחוסר מאמץ. מידלטון לבשה ג'ינס כחול ככה בגזרת סקיני, כן, אותה גזרה מושמצת שעושה קאמבק בימים אלה (כפי שהדגימה לאחרונה בר רפאלי), בשילוב עם חולצת תחרה לבנה מכופתרת עם צווארון סיני ונעלי סניקרס לבנות. אהבנו!