עצרו תוכניות לסופ"ש: הדוקו של הארי ומייגן כאן

מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images

וגם קארה דלווין לוקחת אותנו למסע אישי על סקס, כוכבת "בוורלי הילס 90210" יצרה מותחן פסיכולוגי על מאחורי הקלעים בהוליווד וניקולס קייג' בסרט חדש וקורע שעושה מטעמים מהקריירה הכושלת שלו

88 שיתופים | 132 צפיות

דוקו מלכותי: הסרט "הארי ומייגן" חלק א'

הכינו את הפופקורן והגלידה: אחרי כמעט שלוש שנים ואינספור שמועות, הנסיך הארי ומייגן מרקל פודים את הצ'ק ע"ס 100 מיליון דולר (על פי פרסומים בתקשורת העולמית) שקיבלו מנטפליקס כדי לחשוף את האמת מאחורי סיפור ה"מגזיט", הפרישה מחיי המלוכה. צרחות, אנחנו יודעות. החלק הראשון של המסמך הדוקומנטרי סביב הפרשה מבטיח צלילה לקרביים של הארמון, ליחס הגזעני שקיבלה מייגן מהעובדים בשירות המשפחה (או "החברה", כמו שהם מכנים אותה), ומותח קו ישיר בין הטראומה של הארי מאובדן אמו, הנסיכה דיאנה, לחרדה לאבד מסיבות דומות את אשתו. העיתונות הבריטית די מאבדת את זה רק סביב הטריילר, אז יש לנו יסוד להאמין שאחרי החלק הראשון צפוי לנו עוד הרבה אקשן בלייב, מה שאומר שזה הדבר הכי דחוף לצפות בו.
איפה צופות: נטפליקס

>> "אני, אני ואני": מייגן מרקל רק חזרה לחיינו, והיא כבר מעצבנת

דרמת מתח: הסדרה "לשחות עם כרישים"

האם הגיע הזמן לקצת תככים ומזימות היישר מגבעת הוליווד? חד משמעית. קירנן שיפקה (סאלי דרייפר מ"מד מן") גדלה מאוד ועכשיו היא מתקבלת לעבוד כמתמחה בתור עוזרת אישית למנכ"לית של אולפנים הוליוודיים (דיאן קרוגר). מהרגע הראשון מבהירים לה שהקיום שלה שווה ערך לגרגר אבק במקסימום, ולכן כדאי שתעשה בדיוק מה שאומרים לה, גם אם זה אומר לאכול לא מעט חרא, מניפולציות וסביבת עבודה רעילה. מהר מאוד מתברר שמושא הטרף העדין הופכת להיות טורפת, שלא תהסס לעשות הכל, אבל ממש ממש הכל, כדי לרשת את מקומה של מושא ההערצה שלה. ניימדרופ חשוב: מיטיבות הלכת מהניינטיז הזוכרות את דמותה של קלייר ארנולד מ"בוורלי הילס 90210" (נו שהייתה חברה של סטיב, הלו?!?), ישמחו לגלות שהשחקנית קת'לין רוברטסון שגילמה אותה – חתומה על הסדרה הזו. קת'לין אפילו מפציעה בתפקיד משנה, והרי אי אפשר להזכיר את בוורלי בלי לגרום לנו לצפות על אוטומט.
איפה צופות: ב- yes VOD, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

קומדיה ישראלית: הסדרה "חאנשי"

חאנשי (עליזה חנוביץ', אולי זוכרות אותה מתפקיד משנה בעונה הראשונה של "המפקדת") היא יהודייה חב"דניקית מברוקלין שמגיעה לארץ לרגל חתונת חברת הילדות שלה, וגם קצת בורחת מהחתונה שלה עצמה שאמורה להתרחש בקרוב. במהרה ההגעה ארצה מתגלה כחלום הרטוב של חאנשי, במובן הכי כחול של המילה: היא דלוקה על הארץ בקטע אירוטי – וליתר דיוק על גברים ישראלים – ואם אפשר שיהיו חיילים שחומים אז זה בכלל וואו. בניגוד לסביבה השמרנית שלה חאנשי פועלת בעקבות התשוקה שלה, מה שמביא אותה למחוזות הקרינג' בטיל בכל מיני מפגשים עם גברים, וגם גורם לה לפספס כמובן את הבחור שנמצא לה מתחת לאף.
איפה צופות: ב-HOT VOD וב-NEXT TV, פרק שבועי בימי חמישי ב-22:00 ב-HOT3

אימה: הסרט "X"

תשכחו מנב קמפבל, ממסכות מכוערות ופעורות פה ומ"צעקות" למיניהן. תשכחו גם מילדות באיפור חיוור מרצדות על הסך ב"צלצולים" למיניהם. הדור החדש של סרטי האימה מדבר בשפה אחרת לגמרי. במקרה הזה, הבמאי טיי ווסט לוקח את הדמויות לשנות השבעים של המאה העשרים, לחווה נידחת בדרום ארה"ב, על מנת לצלם סרט פורנו עצמאי – וככה קיבלנו את סרט האימה הכי מדובר של השנה. יש פה גם הרבה ביקורת חברתית על תעשיית הפורנו, מוסר, מיניות ומה שביניהם. העיקר לא לצפות לבד, אם אתן רוצות לישון בלילה.
איפה צופות: סלקוםTV

דוקו מיניות: הסדרה "עולם הסקס עם קארה דלווין"

השחקנית-דוגמנית מעוררת הסנסציות מהממלכה המאוחדת, משחררת שוב את הרסן ויוצאת לחקור היבטים שונים של מיניות סטייל פורנו פמיניסטי, סוגיות מגדר, משיכה מינית, עונג נשי ועוד. להבדיל ממאות הסדרות והסרטים שעסקו בז'אנר, כאן דמותה של דלווין, שנחשבת יחסית פרובוקטיבית, בצד המסע שהיא עוברת – מקבלים נפח משמעותי וזה מה שהופך את הסדרה הזו למוצלחת. מי שניהלה מערכות יחסים עם גברים ועם נשים והצהירה על עצמה כפאנסקסואלית – נמשכת לכל מי שמוצא חן בעיניה בלי קשר למין או מגדר – מגלה דברים חדשים על עצמה, על ילדותה ועל הטראומות שעברה. במשך שישה פרקים היא מצליחה להביא תובנות אישיות ופוקחות עיניים, שלא לומר מפתיעות ביחס למוניטין המשוחרר שלה. בקיצור, אל תעזו לפספס.
איפה צופות: HOTVOD או שני פרקים בשבוע, ימי שני ושלישי בשעה 22:15 ב-HOT8 

קומדיית אקשן: הסרט "משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק"

אחד הפולמוסים העתיקים בקרב חובבי הקולנוע נוגע לשאלה "האם ניקולס קייג' הוא שחקן טוב או איום ונורא אלוהים ישמור?". התפלגות הסרטים בהם שיחק מצביעה על בערך פיפטי פיפטי, אבל מה שהופך את קייג' לשחקן אדיר באמת היא העובדה שהוא תוקף את השאלה הזאת בדיוק בסרט הקומי. כשהוא בשפל ויש די קונצנזוס לגבי זה שהוא על הפנים, מגיעה הצעה מפתה מבחור עשיר שמזמין אותו למסיבה שלו, והסוכן, ניל פטריק האריס בשבילכן, דוחק בו לקחת את ההצעה. מהר מאוד מתברר שמי שחולה לו על הצורה הופך לחבר טוב שלו שמשנה את חייו, אבל גם לאיש מסוכן מאוד וליעד מבוקש מאוד בממשל. במי ניקולס קייג' יבחר? אנחנו נהיה שם לגלות כי זה פאן במקסימום.
איפה צופות: סלקום TV

>> כשסמנתה מסקס והעיר הגדולה פגשה את אמילי בפריז