החנות שמזמינה את המפונות לשופינג בלי להוציא שקל מהארנק

שיפרית אביב | צילום: אינסטגרם shif_to_chic@
שיפרית אביב | צילום: אינסטגרם shif_to_chic@

לידיעת חברותינו המפונות: הכירו את חנויות הפופ אפ שפזורות ברחבי הארץ ורק רוצות לפנק אתכן בבגדים ופריטי אופנה שווים - על חשבון הבית

88 שיתופים | 132 צפיות

למעלה מ-126 אלף איש ואישה פונו מבתיהם במהלך מלחמת "חרבות ברזל". במקרה הטוב הם נאלצו לארוז מעט וכמה שיותר מהר, ולעזוב הכל מאחוריהם. במקרה הרע ביתם ורכושם הוחרבו כליל ונבזזו. כך מצאו עצמן אלפי נשים חיות על תיק או מזוודה קטנה, ואם בימים כתיקונם הן יכלו לגשת לארון בבית ולהתלבש בכיף מתוך מבחר הבגדים הפרטי והאהוב שלהן, בימים אלה הן נאלצות ללבוש "מה שיש", וזה מעט מאוד.

>> דווקא עכשיו: אם שופינג לריפוי הנפש – אז של מעצבים ישראלים

מתוך המקום הזה נולדה יוזמה חדשה ומהממת בשם "עטופה בסטייל" – רשת חנויות פופ-אפ נעימות ומחבקות הנודדות ברחבי הארץ, ומציעות לנשים שפונו מבתיהן אפשרות להתחדש בבגדים ואקססוריז שנאצרו ונבחרו בקפידה – וכל זה מבלי להוציא שקל מהארנק. מאחורי המיזם עומדת הסטיילסטית שיפרית אביב, שרצתה לסייע לכל הנשים שנאלצות בעל כורחן להקים לעצמן מלתחה חדשה מאפס, תוך שהן מתמודדות עם אובדן הבית שלהן ושינויים רבים בחיים. אביב רצתה לאפשר להן רגע קטן של נחת וחוויה כמה שיותר קרובה למה שהן מכירות בימים כתיקונם.

אחת החנויות של "עטופה בסטייל" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shif_to_chic@
אחת החנויות של "עטופה בסטייל" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shif_to_chic@

חנויות הפופ אפ גדושות בפריטי יד שנייה במצב מעולה לצד פריטים חדשים לחלוטין עם הטיקט, במגוון מידות, צבעים וגזרות. כל מי שתגיע להתחדש תוכל לקבל עזרה אישית מסטייליסטית, שתסייע לה לבחור בהתאמה אישית את הבגדים והפריטים שתרגיש בהם בנוח, כמו בבית של עצמה.

>> משהו טוב אחד ביום: האירי את יומך עם קורס איפור חינמי ברשת

אחרי פיילוט מוצלח בתל אביב, ממשיכה חנות הפופ אפ לנדוד ברחבי הארץ, במטרה להאיר את יומן ואת מלתחתן של נשים נוספות עם שלל בגדים, נעליים, תיקים, תכשיטים ומה שלא תרצו. מוזמנות באהבה.

אחת החנויות של "עטופה בסטייל" בת"א | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shif_to_chic@
אחת החנויות של "עטופה בסטייל" בת"א | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shif_to_chic@

מיקום החנויות ומועדי פעילות: קיבוץ נחשולים 9-10 בנובמבר; קניון G יקנעם 13-16 בנובמבר; קיבוץ גינוסר 11-14 בנובמבר; מודיעין 15-16 בנובמבר; יערות הכרמל 19 בנובמבר.

כדי לשמור על הנחיות התקהלות של פיקוד העורף (לחנות יוכלו להיכנס עד 40 נשים בלבד בו זמנית) – יש להירשם לפני ההגעה כאן. לעדכונים על מיקומן המדויק של חלק מהחנויות ופרטים נוספים, היכנסו לאינסטגרם של שיפרית אביב או צרו קשר במספר 050-5324300.