פער גילאים? מעין דורי מדברת על הפער הבאמת חשוב ביחסים

מעין דורי במסיבת פתיחת הקיץ של קלאב מד | צילום: Marvin photography
מעין דורי במסיבת פתיחת הקיץ של קלאב מד | צילום: Marvin photography

מעין דורי קיבלה ג'וב חדש בפריים טיים ויש לה הרבה מה לומר, למשל על העניין שעושים מפער הגילאים ב"חתונה ממבט ראשון". מהו הפער שבאמת משנה לדעתה?

88 שיתופים | 132 צפיות

"חתונה ממבט ראשון" חזרה השבוע למסך (קשת 12), והחזירה איתה למסך גם את מעין דורי, אחת המשתתפות האהובות בתולדות לתוכנית. דורי, שביומיום היא דוגמנית ואדריכלית, קיבלה ג'וב חדש לרגל העונה החדשה של חתונמי, ופרסמה מוקדם יותר היום באינסטגרם שלה כי תגיש פינה קבועה בתוכנית של פאולה וליאון רוזנברג.

>> מעיין אדם מגיבה לסרטון העירום של בר זומר: "נשים לא נראות ככה"

רגע אחרי הגשת פינת החתונמי הראשונה שלה, העלתה דורי סטורי, ובו התייחסה לזוג הראשון שהוצג העונה ול"סערה" התורנית – יחסים בהם האישה מבוגרת מהגבר. מי תשמע.

הזוג הראשון בעונה החדשה של חתונמי. עינב כפיר ורז איתן | צילום: שחר וין
הזוג הראשון בעונה החדשה של חתונמי. עינב כפיר ורז איתן | צילום: שחר וין

"רז ועינב הם זוג מתוק ברמות, פער הגילאים הוא כל כך שולי בעיניי", אומרת דורי, "ואני אומרת את זה בתור מישהי שיצאה עם בחור שצעיר ממנה בשש שנים והייתה מאוהבת בו בטירוף".

דורי העלתה זווית מעניינת יותר: "אם כבר, יש פער שהוא הרבה יותר חשוב בעיניי, ורז הביא אותו למסך בצורה מדהימה. מדובר בפער שהרבה פעמים מתחולל אצל כולנו, בין מה שיש לנו בראש לבין המעשים שלנו, כמו שהוא דיבר על הפער בין מה שהוא מרגיש או רוצה להביע לבין מה שהוא מצליח בפועל להביע. זה פער הרבה יותר חשוב, וזה שהוא מדבר על זה הופך אותו להכי בוגר שיש".

מסכימות עם כל מילה.