פותחת תיק

"התחלתי לטפח את העור שלי רק בגיל 40": סודות הטיפוח של מאיה בוסקילה

מאיה בוסקילה | צילום: רונן פדידה
מאיה בוסקילה | צילום: רונן פדידה

היא לא מתה על כושר, יש לה בושם סודי, היא לא מבינה נשים שמסתירות ניתוחים פלסטיים ומודה בכל בוקר על מה שיש לה. מאיה בוסקילה פותחת תיק איפור ומדברת על כשלונות, ויתורים ואהבה

88 שיתופים | 132 צפיות

מאיה בוסקילה. זמרת ויוצרת. בזוגיות ואם ללני בן השמונה, מתגוררת בתל אביב. משיקה סיבוב הופעות חדש, שיר וקליפ

>> שרון חזיז מגלה: "אני לא הולכת בגלל לטיפולים קוסמטיים"

שגרת טיפוח

"הודות לגנים המרוקאים שלי, התחלתי לטפח את העור שלי רק בגיל 40. יש לי סוג עור יחסית רגיל, אבל עם נטייה ליובש בחורף. אז אני שוטפת פנים בסבון של אלבה בוטניקה (ALBA) שאני ממש מאוהבת במוצרים שלהם ואז עוברת לסרום ויטמין סי של אבלון. מעל הכל אני מוסיפה קרם לחות שהתמכרתי אליו, של נון אסטטיקס (NOON) שיש להם מוצרי קוסמטיקה עם חומרים פעילים. מדי פעם אני משתמשת במסכה השחורה של גלאם גלואו, שגם מנקה, גם סוגרת נקבוביות וגם נותנת גלואו לפנים. בעבר היו לי אלרגיות בעיניים, אז מבחינתי מסיר האיפור המושלם הוא של קליניק ׳Take the day off׳. הוא פשוט פתר את הבעיה. קרם הגוף שלי הוא בייבי ג'ונסון שגיליתי מאז שלני נולד".

סרום Vitamin C של Avalon Organics | צילום: יח"צ
סרום Vitamin C של Avalon Organics | צילום: יח"צ
מסכה YOUTH MUD גלאם גלואו 209 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכה YOUTH MUD גלאם גלואו 209 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאי

"את הקוסמטיקאי המדהים עמוס גאווי מרמת גן, שאני אישית קוראת לו עמוסי, הכרתי דרך הזמר מיכאל בן דוד שמטופל אצלו. אני מגיעה אליו פעם בחודש וזה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בשנים האחרונות. הוא עושה לי טיפול ניקוי על פי צורך ומשלב טכנולוגיות של מכשור למיצוק העור בגלי רדיו. התוצאות נהדרות".

>> שני יוסיפון: "ההשתתפות בחתונמי גרמה לי להעריך את עצמי מחדש"

אנטי אייג'ינג

"אני מטופלת אצל ד"ר אמיר זרח שעוסק ברפואה אסתטית. הוא גם דבר נהדר שקרה למראה שלי. אני עושה אצלו מילוי בחומצה היאלורונית ובוטוקס. אני אוהבת את הגישה שלו: מינונים לא גדולים של חומרי מילוי ושמירה על מראה טבעי".

מאיה בוסקילה | צילום: שלומי ביטון
מאיה בוסקילה | צילום: שלומי ביטון

איפור

"ביום יום אני לא מהמתאפרות ובהופעות יש לי את המאפרת הקבועה, טלי מאוס. אני משתמשת במייק אפ של ׳קלה דה פו׳ הצרפתי. אין אותו בארץ והוא וואו. משאיר אותי עם מראה אחיד וטבעי. אני גם משתמשת במסקרה היפנוז של לנקום שמעגלת ומעבה. בגזרת השפתיים אני מוותרת על תוחם, כי הן גדולות באופן טבעי, אבל משתמשת בטינט של אמיר בוהדנה שיוצר מראה טבעי של השפתיים ונשאר כל היום. אני גם מתה על הסומק החדש הנפלא של ויטני יוסטון למאק. הוא משאיר מראה ורדרדי עם גלואו".

סומק WHITNEY HOUSTON של MAC. מחיר 140 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק WHITNEY HOUSTON של MAC. מחיר 140 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"יש לי אהבה לבשמים – אבל מאד ספציפיים. והמכנה המשותף שלהם הוא ניחוח טלקי של ניקיון ופרשיות. בעבר רכשתי את ה'אינפינימנט' של שופרד בחנויות התכשיטים של החברה וכיום אני מערבבת את הקוקו מדמאזל של שאנל עם הפרמייר של נינה ריצ'י. השילוב יוצר מן ריח ייחודי מדהים ותמיד שואלים אותו במה אני משתמשת. עד עכשיו לא גיליתי".

שיער

״השיער שלי מאד חלק וארוך והדבר היחיד שאני עושה במספרה, אצל מעצב השיער הקבוע שלי שי בוטה, הוא שטיפה של השורשים בגלל שיער לבן. אני אצלו פעם בשבועיים ובבית ואני חופפת כל יום בשמפו ומרכך של פינוק. אני מודעת לזה שלא מומלץ לחפוף מדי יום, אבל יש לי הרגל שכזה ואני חייבת לחפוף יחד עם המקלחת היומית".

מרכך לשיער רגיל בתוספת רוזמרין. 12.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מרכך לשיער רגיל בתוספת רוזמרין. 12.90 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"לפני עשור עשיתי מיקרובליידינג שלא צלח ולאחרונה הגעתי לניקול שרביט, שהיא מקצוענית אמיתית בתחום. כרגע אנחנו בשלב של הסרת הקעקוע הישן לפני שנתחיל הכל מחדש".

מני פדי

"מדי שלושה שבועות אני מתייצבת בניילס סטודיו שברחוב בזל אצל דנה המניקוריסטית. אני עושה אקריל על ציפורניים קצרות בגוון טבעי או אדום-כתום. בחורף אני הולכת על שחור".

כושר

"אני לא עושה כרגע בכלל, כי עברתי ניתוח להרמה והקטנת חזה אצל ד"ר אריאל טיסונה – אחרי שכבר סבלתי מכאבים מכובד החזה. ואני מרגישה שנתתי לעצמי מתנה. אני לא מבינה את אלה שמתביישות בניתוח. בעיניי אם משהו עושה לך טוב – תעשי אותו. אגב, באותה הזדמנות עשיתי גם שאיבת שומן קטנה בצידי הגוף והתוצאה מדהימה. אני מרגישה שהוא החזיר אותי שנים אחורה. אני מודה שאני לא משתגעת על כושר אבל מודעת לחשיבות שלו. אחרי שזה יתאפשר לי, אני אתחיל בקטנה עם פילאטיס והליכות".

תזונה

"אני לא אכלנית גדולה, אבל אוהבת לבשל. אני גם לא אוהבת מתוק אבל מאוד אוהבת בורקסים וגם מרשה לעצמי להתפנק על שניים קטנים בסופי שבוע. אני מקפידה לאכול לא יאוחר מהשעה שמונה בערב וככה אני קמה קלילה בבוקר. אני מדלגת על ארוחת בוקר ובצוהריים אוכלת לחם משיפון מלא עם אבוקדו או לחילופין סלמון, או חזה עוף שעדיף בעיניי על שניצל. ובערב אני אוכלת מוזלי יוגורט".

טיפים לחיים

"תקומו בבוקר ותגידו 'מודה אני לפניך'. על כל הגלוי וגם על הנסתר. על כל הטוב וגם על הפחות טוב. כי בסוף הכול לטובתנו. הגישה שלי, היא שהחיים הם כאן ועכשיו ולכן צריך לחיות את ההווה ולמצות אותו עד תום ולמלא את הנפש והנשמה. גם על זוגיות למדתי שהדבר הכי חשוב בה, הוא חברות וכבוד הדדי. להצליח לקבל את הדעה של האחר, לחמול ולדעת שוויתורים זאת לא מילה גסה. שלושת הדברים החשובים לי בחיי הם היותי אימא, המוזיקה ואהבה. ואני לא מצטערת על זה שיש לי ילד אחד. לא לכל אדם מתאים חמישה ילדים. אבל אם יבוא לי עוד ילד אני אשמח – כי זה מה שהיה צריך לקרות.

בשנה הבאה ימלאו 20 שנה לקריירה שלי ולזמרים מתחילים אני יכולה להגיד כי הכישלון הגדול הוא לא להמשיך לנוע. גם אם אתם למעלה וגם אם למטה, אל תוותרו לעצמכם ואל תפסיקו לנסות. בשנתיים הראשונות אחרי שהפכתי לאימא עשיתי ויתורים מרצון וידעתי שתהיה רגרסיה בקריירה אבל לא צריך להיבהל מזה, כי כשאנחנו עושים ויתורים במודע, הם מבורכים".