מסכות הקורונה הכי יפות ויצירתיות שמצאנו ברשת

ג'ניפר קים | צילום מסך מאינסטגרם
ג'ניפר קים | צילום מסך מאינסטגרם

המסכות הפכו לחלק בלתי נפרד מהלוק אז שלפחות יהיו בסטייל. מצאנו ברשת מסכות יפות במיוחד שתוכלו לרכוש או להכין לבד

88 שיתופים | 132 צפיות

החוק כעת מחייב בלבישת מסכות במרחב הציבורי, מה שגרם ללא מעט מעצבים ישראליים להרים את הכפפה ולהציע ללקוחותיהם גם מסכות מעוצבות, וכשאנחנו חושבות על זה, למה לא להתאים את המסכה לאאוטפיט?

> המסכה שמחזירה לחירשים את היכולת לתקשר

שתי מעצבות אופנה ישראליות חברו יחד למיזם יפה ומבורך בימים אלה, בו הן מציעות מסכות מעוצבות שעל כל מסכה שנקנית הן תורמות מסכה למשפחה חסרת אמצעים. כך שגם תקבלו מסכה יפה, איכותית ומעוצבת וגם תתרמו לקהילה.

המעצב נדב רוזנברג בעל המותג נורת'ן סטאר לוקח את ההדפסים הייחודיים והצבעוניים שלו שהפכו את המותג להיות קסום ואהוב במיוחד על ידי פאשניסטות, והופך אותם למסכות, תוך שמירה על האסתטיקה ורמת הגימור הגבוהה המאפיינת את המותג, שמתאימות לפריטים נוספים מהקולקצייה שלו.

יובל לוי המתמחת באיסוף פרטי וינטג' מדליקים, החלה גם היא בהכנת מסכות קורונה מדליקות לא פחות, וגם יש כובעים תואמים.

 

 

רשת סטורי הוסיפה למלאי מגוון מסכות סופר מתוקות שיתאימו לכל אאוטפיט איתו תרצו לשלב וכן, גם הילדים יעופו עליהן.

מסכה של סטורי, מחיר 39 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכה של סטורי, מחיר 39 ש"ח | צילום: יח"צ

מעצבת הצעיפים המצליחה, עדי בקשי, השיקה ליין מסכות מעוצבות עם הדפסים מגניבים במיוחד, שמתאימים גם לקטנקטים, אבל לא רק, כל מי שיש לה טעם טוב ושיק תעוף עליהן לגמרי.

>>> עוד מסכות מגניבות לילדים

הפולנייה, הלוא היא מיכל פישביין, מוכרת גם היא מסכות בד מצחיקות עם מיטב משפטי הז'אנר כמו "37.2 זה לא חום", "אל תיגע, לך תדע איפה זה היה", "השיעול שלך לא מוצא חן בעיניי" ועוד.

מסכה של הפולניה
מסכה של הפולניה

גם משכית החלו לייצר מסכות מלאות שיק בצבעים חלקים.

המעצבת הגר סתת, שידועה בעיקר כמעצבת תכשיטים, מציעה מסכות עשויות 100% כותנה מבד עבה צפוף ונושם. יש בצבעים חלקים ויש כאלה שכוללות איזשהו אלמנת עיצובי קטן.

אז הבנתי שמסיכה מעוצבת זה התכשיט החדש ????כולנו כבר מבינות מה עומד להיות האקססורי הכי חשוב בתקופה הקרובה אז עיצבתי לכן…

Posted by Hagar Satat on Wednesday, April 15, 2020

גם המותג זוהרה, שבימים כתיקונם מוכר טייצים מצוינים, עבר במקביל לייצור מסכות בשלל עיצובים.

 

אושיית הרשת ג'ניפר קים בעלת מותג הנושא את שמה, הידוע בשימוש בבדי סאטן ועיצובים סקסיים ונשיים, התחיל לייצר ליין מסכות. המסכות מעוצבות באותו קו של המותג ויכולות להתאים בקלות לבילוי לילי, בבוא העת.

לכאלו שהתמלאו השראה ומעוניינות להכין בעצמן, תויאו את החוטים והמחטים, עם בגדים ישנים מהבוידעם. הנה סרטון הדרכה וכמה רעיונות יצירתיים למסכות שתוכלו להכין בעצמכן.

>> המשקה שיסייע בהגנה על דרכי הנשימה

וקצת השראה: מסכות קורונה משוגעות שמצאנו בשיטוט באינסטגרם:

הדפס נסיכות של דיסני

תוכלו לקחת חולצה, ציפה ישנה של הבת שכבר הפכה למתבגרת ובמקום להתרפק על העבר למצוא להן סוף סוף שימוש מועיל. תראו כמה שזה מגניב.

מסכה עם פאייטים

"רייז אנד שיין" אמרה בעבר קיילי ג'נר, וככל הנראה היא התכוונה בדיוק לזה. כי אם כבר היציאה היחידה שלך מהבית היא לסופר או לזרוק את הזבל, שלפחות זה יסנוור את כולם.

לוגואים של מותגים

אנחנו מודעות לעובדה שטיפת השפיות וההיגיון שנשארה לנו לא תאפשר לנו לגזור את התיק של גוצ'י שבדיוק קנינו. אבל אם במקרה יש לך איזה תיק, צעיף, חולצה שכבר לא מתאימה לך, את יכולה לשקול להפוך אותו למסכה עם ווייב יוקרתי.

מסכות לילדים

המעצבת מיטל סופר מציעה מבחר מסכות בעיצובים חמודים ובגדלים שמתאימים גם לילדים.

תחתונים

ברשת רצים לא מעט מימז על תחתונים שהופכים למסכות, אז כן, זה גם אפשרי.

מסכה סרוגה

אם במקרה ניחנת ביכולות סריגה אז זאת אחלה דרך ליצור מסכה יפה וגם להעביר את הזמן.

שקיות של איקאה

שקיות של איקאה הן פריט אופנתי נחשק ברשת כבר לא מעט זמן, לא סתם וירג'יל אבלו, מנהל האמנותי של אוף ווייט ולואי ויטון גברים עשה איתם שיתוף פעולה. בחודשים האחרונים לא מעט בלוגרי אופנת רחוב לקחו את השקית הכחולה והפכו אותה לשלל פרטי אופנה, אז כנראה שזה היה מתבקש שהיא תהפוך גם למסכת קורונה.

אפשר גם לקשט מסכה קיימת

אם כבר יש לך מסכות בבית ואת מחפשת תעסוקה לילדים, אפשר לקחת את העניין לשעת יצירה, כל אחד מהם יכול להכין לעצמו מסכה כאוות נפשו. אפשר להדביק פרחים, זרקונים, לייצר ציורים וכל מה שיגרום להם אושר ולך כמה שעות של שקט.

לא ייגן עלייך מהקורונה אבל ברשת יש לא מעט אמני איפור שיוצרים לוקי איפור בהשראת הווירוס, גם מהם אפשר לקחת השראה כשאת מכינה לעצמך מסכה. הנה כאן שתי אמניות איפור ישראליות, מאיה רפאל ונועה סול עם לוקים שיצרו בהשראת הקורונה.