עונת המלפפונים: שיטה טבעית שמחייה את עור הפנים

עיסוי מלפפון | צילום: Gettyimages
עיסוי מלפפון | צילום: Gettyimages

בלוגריות טיפוח ברחבי הרשת עדכנו גרסה לשיטת פרוסות המלפפון על העיניים, ולקחו צעד אחד קדימה את השימוש בירק הירוק כאביזר טיפוח טבעי לעור הפנים. התוצאות מדהימות

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו מכירות את שיטת פרוסות המלפפון שמרגיעות עיניים טרוטות. ואולי גם לכן יש זיכרון ילדות כזה מסבתא דינה (שם קוד), שנהגה לעמוד במטבח ולפלש את עור הפנים שלה עם קליפות מלפפון.

>> הטריק הטבעי שגילינו לצמיחת השיער הוא משנה חיים

אז עכשיו, בלוגריות טיפוח ברחבי הטיקטוק והאינסטגרם עדכנו גרסה. הן לקחו צעד אחד קדימה את השימוש במלפפון כאביזר טיפוח טבעי לעור הפנים, וזה הולך ככה: במקום לזרוק את קצוות המלפפון אפשר להקפיא אותם, או פשוט להשתמש בהם מקירור ולעסות את הפנים בוקר וערב.

המלפפון הקריר/קפוא מפוצץ בוויטמינים ובמינרלים, מעניק בוסט של לחות ומעכב את הזדקנות העור. השילוב של לחות וקרירות מכווץ נקבוביות, מוריד נפיחויות ומחייה את התאים ואת העור. התוצאה מרעננת להפליא, במיוחד בקיץ – עור הפנים מבריק, רך ובהיר. מוזמנות לנסות בבית ולעדכן אותנו בתוצאות.

@galitshalgi

טוב זה שוס!! מלפפון קפוא לעור הפנים! מעולה לכהויות מתחת לעיניים, נותן בוסט של לחות לעור, מכווץ נקבוביות רחבות, נעים ומרגיע! לעוד טיפים לעור בריא ויפה המשיכו לעקוב ❤ #קוסמטיקהטבעית עור

♬ צליל מקורי – Galit Shalgi