עם הילדים, בלי דרכונים: 6 צימרים מושלמים למשפחות

בקתות שילובים בטבע | צילום: סשה אלכוב
בקתות שילובים בטבע | צילום: סשה אלכוב

צימרים מכל רחבי הארץ שאפילו הילדים לא יהרסו את ההנאה מהם

88 שיתופים | 132 צפיות

פתרונות די יצירתיים – שלא לומר קונספטואליים, לחופשה משפחתית בצימרים ברחבי הארץ. לכן נשאר רק להזמין מקום, לארוז ולהעמיס את המשפחה.

>> מאמקיישן: החופשה לאימהות שרוצות לנפוש בלי המשפחה

צימר אגמה

החלטתם לקחת את הילדים לכינרת, אבל אתם פחות בעניין של להיזרק על החוף בלילה? צימר אגמה שבליבנים הוא פתרון מושלם לחזור אליו אחרי יום בחוף. חדר הקינג מפנק ואידיאלי למשפחה – יש בו מיטה זוגית ועוד שתי מיטות יחיד, אמבטיה שהיא גם ג׳קוזי (עם פינוקי תמרוקים למיניהם), טלוויזיה ומטבח מאובזר. לכל חדר יש מרפסת והמתחם עצמו גדוש בצמחייה מהממת שמקיפה חצר משותפת עם פינת ברביקיו, בריכה (שגם מחוממת בחורף) וג׳קוזי נוסף.
מ-841 ש"ח ללילה לזוג + 2.
>> להזמנות

צימר אגמה בכנרת | צילום: ארנולד בר
צימר אגמה בכנרת | צילום: ארנולד בר

>> גם המלון הזה מושלם לחופשה משפחתית בצפון

בקתות בערפל

ממש ליד החרמון ביישוב נמרוד, מסתתר מתחם הצימרים בקתות בערפל – בתי עץ יפהפיים וחמימים – סביבם נוף הגולן עוצר הנשימה. הם נמצאים במרחק נסיעה קצרה מנהר הירדן, יער אודם, הבניאס וכל הטוב שיש לרמת הגולן להציע. הבקתות התאומות מושלמות לוויקנד עם החברים הכי טובים שלכם (והילדים שלהם), כי הן צמודות ומתאימות למשפחות גדולות, יש בהן מטבחון, מרפסת, אח, אמבטיה עם ג׳קוזי ומתקני ברביקיו, והיי מה צריך יותר בשביל חופשה משפחתית מושלמת?
החל מ-552 ש"ח ללילה לזוג + 2.
>> להזמנות

בקתות בערפל | צילום: באדיבות בקתות בערפל
בקתות בערפל | צילום: באדיבות בקתות בערפל

וילה שילובים בטבע

אם חשבתם שחופשה משפחתית וחופשת ספא הם מונחים סותרים, תחשבו שוב. מתחם שילובים בטבע במושב שתולה בגליל המערבי מכיל 12 בקתות ספא מפנקות בגדלים שונים (1-3 חדרי שינה), כולן עשויות עץ (כן, גם הרצפה), מה שהופך את הלוקיישן למושלם עבור חופשה באווירה חמימה וביתית על טהרת משחקי הקופסה. כל הבקתות ממוקמות בתוך חורש טבעי, ויש בהן ג׳קוזי שצופה לעבר הנוף, סאונה יבשה וקמין. לרווחת ההורים יש גם מטבח מאובזר, לרווחת הילדים יש טלוויזיה ענקית מחוברת ללוויין, ולרווחת כולם – לכל בקתה מרפסת גדולה עם נוף לטבע, חצר פרטית ומתקן ברביקיו. בקיצור, כל מה שצריך בשביל חופשה משפחתית מושלמת בלי להוריד את החלוק ונעלי הבית.
החל מ-1,200 ש"ח ללילה לבקתה ביולי-אוגוסט וחגים.
להזמנות

בקתות שילובים בטבע | צילום: סשה אלכוב
בקתות שילובים בטבע | צילום: סשה אלכוב

שבילים במדבר

פינטזתם על סיני אבל נאלצתם לעשות אחורה פנה? באווירה מדברית קסומה ופשוטה במושב חצבה שבערבה (40 דקות מים המלח), נמצא מתחם שבילים במדבר. יחידות הלינה הן למעשה בתי אבן המתאימים גם למשפחות, ויש בהם חדרי אמבטיה פרטיים ומטבחון. לכל חדר יש מרפסת פרטית, אך הקסם שוכן בחללים הציבוריים. ביניהם חדר אוכל מרכזי, מטבח מאובזר בשירות עצמי, שולחנות משחקים (פינג-פונג וכדורגל) וזולות רביצה סטייל סיני רק בלי התקף החרדה של לעבור את הגבול עם הילדים. זה מקום מושלם לישון בו, בעיקר לאלה שבעניין של חופשה אתגרית (יש המון אופציות לטיולי ג׳יפים, סנפלינג וטיולים רגליים בסביבה) אבל מעדיפים לוותר על לינת השטח ומחפשים מתחם אירוח שתואם את הקונספט.
החל מ־934 ש"ח ללילה לזוג + 2.
>> להזמנות

שבילים במדבר | צילום: יח"צ
שבילים במדבר | צילום: יח"צ

>> הצימרים הכי טובים להתבודד בהם ולהשאיר את כל הצרות מאחור

אתנחתא בעין תמר

לפעמים לא בא לכם על מלון המוני וכל מה שאתם צריכים זה מקום פשוט ונקי עם מצעים לבנים לישון בו אחרי יום טיול. בלי בריכה, בלי גני שעשועים מסביב, בלי אטרקציות – פשוט בית. אתנחתא היא וילה מקסימה בת שני חדרי שינה, הממוקמת במושב עין תמר בדרום ים המלח, במרחק חצי שעה מעין בוקק והחופים הצפוניים. הוילה מוקפת גינה ירוקה, יש בה מטבחון, פינת אוכל וגינה מקסימה. יש גם מתחם ברביקיו בחוץ עם מטבח בגינה.
החל מ-850 ש"ח ללילה למשפחה בת ארבע נפשות.
להזמנות: 052-8991173.

צימר אתנחתא | צילום: באדיבות צימר אתנחתא
צימר אתנחתא | צילום: באדיבות צימר אתנחתא
צימר אתנחתא | צילום: באדיבות צימר אתנחתא
צימר אתנחתא | צילום: באדיבות צימר אתנחתא

וילה כליל הטבע

החלטתם לקחת את המשפחה המורחבת לחופשה? אם אתם מסתדרים מספיק טוב כדי לנפוש כחמולה, וילה כליל הטבע ביישוב האקולוגי כליל תהיה בחירה מצויינת. לא תצטרכו לצאת משם לאף מקום, והשטח מספיק גדול כדי לא להרגיש שעוד שנייה אתם הורגים מישהו. היא מבודדת על גבעה מקסימה בין מטעי זיתים ומתאימה ל-23 אורחים בשמונה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, שני מטבחים ופינות רביצה גדולות ומפנקות. יש חדר אוכל גדול במרפסת שממנה רואים את הים שיכול להכיל כמעט את כולם, יש אח וספרי קריאה ואפשר להזמין מהבעלים סדנת כתיבה יוצרת לילדים ולמבוגרים אם בא לכם על פעילות משותפת. בחוץ יש גן ירק אורגני, בריכת שחייה, שולחן פינג-פונג ופינות התבודדות למי שצריך שקט מההמולה.
4,000 ש"ח ללילה בסוף שבוע בהזמנת שני לילות.
להזמנות: 054-4879612

וילה כליל הטבע | צילום: רועי חן
וילה כליל הטבע | צילום: רועי חן