המלון המשפחתי בעל הלוקיישן המושלם

כפר הנופש וילג' מטיילים נהר הירדן | צילום אורי אקרמן
כפר הנופש וילג' מטיילים נהר הירדן | צילום אורי אקרמן

מחפשות מלון משפחתי לישון בו כאשר אתן בצפון עם המשפחה (כולל הילדים)? מלון מטיילים נמצא מרחק יריקה מהירדן ומציע ארוחת בוקר נהדרת וחדר סביר בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

ככל שמתקרב הסופ"ש, מיום שלישי אחה"צ ואילך, אפשר לראות את התופעה הבאה: אנשים בגילאי שלושים פלוס, הורים לילדים צעירים וסבים וסבתות במשמרת פעילה, מתחילים לחפש פעילות שבת עם הילדים, מרפרשים אתרי מזג אוויר מדי דקה ומייחלים לשמיים כחולים. מן הידועות היא שאין דבר שמפחיד הורים יותר מסופ"ש גשום בלי תוכניות עם הילדים, כי אז נתקעים בבית ומשתגעים. הדבר מפחיד רק מעט יותר מן האפשרות השנייה, שאשכרה תמצאי משהו לעשות עם הילדים ואז תצטרכי לעשות אותו. רשימה חלקית של דברים שעשתה כותבת שורות אלו: קטפה תותים, ביקרה במבוך תירסים בשרון, קטיף עגבניות שרי בשלושה צבעים, ג'ימבורי הכולל פינת "נינג'ה ישראל", פארק טרמפולינות, הצגות בקניון וכו'. לכן, טיול עם הילדים היא אופציה נהדרת להעביר סופ"ש נעים כמו זה שהיה לנו כשנסענו לצפון ושהינו במלון מטיילים. בעצם מדובר ברשת המפעילה שישה בתי מלון באווירת אירוח כפרי בצפון. אנחנו שהינו במלון ליד הירדן, אבל יש גם במטולה, גשר הזיו ועוד.

>> יוון בחורף? כן, מה ששמעתן

הלוקיישן: המלון נמצא מרחק הליכה מטיילת "בן עמי", המאפשר ללכת קילומטר לאורך הירדן וליהנות מיופיו. בחורף הגשום הזה זו הייתה אחת מפסגות הטיול, ועשינו את הדרך הלוחזור עם שלושה ילדים שהגדולה ביניהם בת 6. כמו כן המלון קרוב, מרחק עשר דקות נסיעה, מקיבוץ הגושרים שבו יש מתחם מסעדות ראוי, ולא רחוק גם מקריית שמונה, וממוקם מרחק עשרים דקות נסיעה ממפל סער ועשר דקות מנחל שניר.

החדר במלון וילג' | צילום אורי אקרמן
החדר במלון וילג' | צילום אורי אקרמן

מה לעשות שם? חוץ מאשר לטייל ליד הירדן אפשר לקפוץ לטיול ברפתות בשאר ישוב, לראות איך מכינים גבינות ולקנות אותן, ולעשות את כל שאר הדברים שהצפון הנהדר מציע: ביקור בנחלים הקוצפים (שניר, ירדן), אגם החולה, טיול שקיעה עם עגורים באגמון החולה, ביקור בצוק מנרה וכו'. במלון עצמו אפשר להתייעץ ויעזרו לכם בשמחה.

הכפר: מדובר בכפר נופש הממוקם ממש על גדות הירדן ויש בו 72 בקתות עץ לזוגות או משפחות, בריכה (סגורה בחורף) וגן שעשועים קטן וחביב ללא נדנדות. לא יודעת אם הושקעה בזה מחשבה אבל עבור מי שתמיד אומרת לילדים שלה "לא איכפת לי ללכת לגן משחקים אבל אני לא מנדנדת", זה היה נהדר. נכון שהגשם הרטיב את המתקנים והיה קשה לשחק בחוץ, אבל זה לא הפריע לילדים ליהנות. לכאורה אפשר לחשוב שזה מסוג המקומות שאפשר לשחרר את הילדים בבחינת "שגר ושכח" ושיתרוצצו להם בכפר, אבל בפועל אי אפשר לעשות זאת, כיוון שהבקתה שלנו שכנה ממש ליד הכביש הטבעתי שבכפר ונאלצנו לגלות כישורי הורות ולהשאיר אותם בהשגחתנו בכל שעה.

ארוחת הבוקר במלון וילג', החלק כי מסעיר בשהייה | צילום אינס שילת ינאי
ארוחת הבוקר במלון וילג', החלק כי מסעיר בשהייה | צילום אינס שילת ינאי

הוילה: הוילה שלנו כללה שני חדרי שינה, חדר אמבטיה ובו ג'קוזי מרווח, אליו נכנסו שלושה ילדים ושני מבוגרים בדוחק, מקרר, שולחן, שתי טלוויזיות וקומקום פלסטיק. אני מציינת את הקומקום כי זה היה קצת דאונר. נכון שאנחנו לא במלון חמישה כוכבים, אבל זה לא בית ספר שדה. החדר ספרטני ואין בו דבר מלבד מה שממש צריך. אין סיבה שהיום לא יהיה בכל חדר בית מלון מכונת קפה. גבירותיי, טיסות מסחריות לחלל יוצאות החל מ-2021, אין צורך להסתפק בלהרתיח מים ולשתות בחדר קפה שחור ללא חלב. בנושא הזה אציין לטובה את תה הצמחים הנמצא בלובי המלון וזמין לשתייה בכל עת. הצמחים גדלים ממש ליד הלובי ואפשר לרחרח אותם כשמטיילים עם הילדים בחוץ.

ארוחת הבוקר במלון וילג' | צילום אינס שילת ינאי
ארוחת הבוקר במלון וילג' | צילום אינס שילת ינאי

ארוחת הבוקר: במפתיע, ארוחת הבוקר הייתה גולת הכותרת של כל השהייה. היא כללה את כל החשודים המיידיים שמתאימים לארוחה עם ילדים: קורנפלקס, מעדני חלב, גבינות צהובות וקוטג', לחמניות, חלבה ומיצים, אבל גם לגדולים וגדולות יש מבחר מהמם של סלטים טריים ובריאים עם עדשים, קינואה, בורגול, כרוב סגול וירוק, גרגירי רימון, עשבי תיבול וכל מה שצריך, שני סוגי טחינה, ג'חנון, בורקסים (אפשר לוותר, גם על הג'חנון) וגרנולה. הארוחה הייתה ממש מצטיינת ונהנינו ממנה גדולים כקטנים. ארוחת ערב לא כלולה בדיל ועולה כ-80 שקל לאדם, אז ויתרנו ונסענו לקיבוץ הגושרים, שם אכלנו פיצה, בשר מעושן וסלטים בזול יותר.

>> חמישה טיולי אופניים למשפחות

המחיר: שהינו שם בסופ"ש נאה לפני כחודש וכשבדקנו כמה עולה הוילה המשפחתית באתר בוקינג ראינו שהמחיר נושק לאלף ש"ח, זה לא זול, ממש לא זול ואפילו מתומחר יקר מדי לטעמי. בואו נגיד שאם זה היה עולה 700 שקל הייתי נוסעת לשם כל סופ"ש (שלישי), אבל 1,000 ש"ח ללילה למשפחה זה קצת יקר. בכל מקרה המחירים לזוג הם 450-600 ש"ח לחדר זוגי בחורף ו-950-1,000 ש"ח לחדר זוגי באוגוסט.

נקודות זכות: אפשר להכניס בעלי חיים ואפשר לאכול ולהזמין ארוחת בוקר טבעונית.

מלון וילג' כפר הירדן, שדה נחמיה 2, 04-688-3040
>>למבצעים והזמנת מקום

>>המלונות הכי ידידותיים לילדים בישראל

* הכותבת היתה אורחת המלון