הוד והדר: התארחנו במלון הרברט סמואל החדש בים המלח

סוויטה ב'הרברט סמואל' ים המלח | צילום: אסף פינקוק. עיצוב המלון: ליאת חמישה
סוויטה ב'הרברט סמואל' ים המלח | צילום: אסף פינקוק. עיצוב המלון: ליאת חמישה

על בניין מלון "הוד" המיתולגי, רשת הרברט סמואל פתחה מלון חדש עם מתחם ספא מושקע. ירדנו לים המלח כדי לבדוק אותו מקרוב

88 שיתופים | 132 צפיות

כשמתחילים את הירידות של ים המלח מתחילים להרגיש איזשהו קסם באויר. נוף המדבר האינסופי והכביש המתפתל מטה, מגבירים את הציפייה ומכניסים אותנו להלך רוח מדברי ורגוע יותר. אחד המלונות החדשים שמחכים במתחם המלונות המפורסם של ים המלח הוא מלון הרברט סמואל ים המלח, שהוקם על בסיס מלון "הוד" המיתולוגי. ביקרנו בו זמן קצר אחרי הפתיחה:

אלגנטית ומפנקת. סוויטה ב'הרברט סמואל' ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק. עיצוב המלון: ליאת חמישה
אלגנטית ומפנקת. סוויטה ב'הרברט סמואל' ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק. עיצוב המלון: ליאת חמישה

המיקום

המלון צמוד לשפת ים המלח, כך שמתחם הבריכה והספא מתחברים ישירות לטיילת המטופחת שמובילה למיטות השיזוף שעל החוף. המלון גדול אבל עדיין נותן תחושה של אינטימיות. 210 חדרים מעוצבים ומפנקים מצטרפים לרשת שחרתה על דגלה להעניק חוויה איכותית ומפנקת, ומקיימת.

>> מלון דיוויד קמפינסקי היוקרתי נפתח בתל אביב ויש לנו הצצה ראשונה למה שמחכה לאורחים שם

רושם ראשוני

מבנה סבנטיזי קלאסי, בוהק בלובנו, עם עצי דקל בחזית. בלובי חיכתה לנו עמדת קבלת פנים של שתיה ונשנושים לכל אורחי המלון. חלל הלובי גבוה ומואר, מעוצב באלגנטיות, ממנו ניתן לצאת לגינה מטופחת ואף לרדת למתחם הספא ולבריכה. השוס: מיד בכניסה מבחינים בריח המיוחד של המלון, והריח ב'הרברט סמואל' מושלם! בכל חללי המלון הציבוריים מפוזרים נרות ודיפיוזרים עם ניחוח מובחן ומתוחכם, שניתן לרכוש בחנות ובאתר המלון.

עיצוב אלגנטי בחלל יפהיפה ומואר. מלון הרברט סמואל ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק מרפסת מרווחת הצופה אל קו החוף | מלון הרברט סמואל ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק
עיצוב אלגנטי בחלל יפהיפה ומואר. מלון הרברט סמואל ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק
מרפסת מרווחת הצופה אל קו החוף | מלון הרברט סמואל ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק

החדר

התארחתי בחדר אקזקיוטיב מרווח מאוד עם מרפסת ענקית הצופה לים. כל קו החוף עם שורת המלונות ניצב מולי. החדר מפנק ואלגנטי, מעוצב עם חשיבה לפרטים הקטנים ביותר. מצעי כותנה רכים וריחניים במיטה ענקית שהיה מאוד קשה לצאת ממנה בבוקר .המובן מאליו בכזה מלון: מכונת קפה וערכת תה – הפכו את הבוקר המוקדם במרפסת לנעים. גופי תאורה מפליז ופריטי נגרות מעוצבים משלימים את המראה העל זמני של החדר. לרוב חדרי המלון יש מרפסות המשקיפות להרים ולים.יש כמובן גם סוויטות וחדרים עם בריכה צמודה. ראש מקלחת עילי (גשם) עם זרם חזק, מראת גילוח (או פינצטה) מגדילה וליפה קשה וממריצה הפכו את הבילוי בחדר הרחצה לנעים במיוחד.


מסג' מעולה בחדרי טיפול מפנקים. ספא מלון הרברט סמואל | צילום: אסף פינצ'וק

מיטות רביצה מרופדות. ספא מלון הרברט סמואל | צילום: אסף פינצ'וק
מיטות רביצה מרופדות. ספא מלון הרברט סמואל | צילום: אסף פינצ'וק

ספא

המסג' שקיבלתי ב"ספא הרברט סמואל" היה פשוט מעולה. מסתבר שגם חברותי למסע נהנו כמוני מצוות המטפלים המיומן. מתחם הספא כולל 16 חדרי טיפולים, סאונה יבשה, סאונה רטובה, חמאם, ואפילו חדר כושר. כולם חדשים ומעוצבים. מיטות מנוחה נוחות פזורות לשפת   בריכת מי ים מלח עם מים חמים ונעימים. לצדה, בריכת גופרית וג'קוזי. החל ב – 480 ש"ח ,לטיפול של 50  דק'

לעוד מלונות חדשים שנפתחו לאחרונה בישראל

נשנושים

ארוחת בוקר עשירה ומגוונת מוגשת בחדר אוכל הצמוד לבריכה. ניתן לשבת במרפסת המקורה או בחלל פנימי,המשקיף אף הוא לים ולבריכה. בין היתר טעמנו מאפים,גבינות מכל הסוגים ולחמים בכל גוון אפשרי. חביתות טריות מוגשות בהזמנה. למי שרעבה בין לבין יש תפריט נשנושים טעים בלובי. בארוחת הערב דגמנו לא פחות מ-15 סוגי סלטים ומתאבנים המוגשים בכלים קטנטנים מעוצבים ו-8 מנות עיקריות בינהן: דג מרואי, קורדון בלו, דגים על הגריל, צלי בשר ועוד.


ד'ש מהסבניטז. מלון הרברט סמואל, זקוף ולבן על רקע ההרים. | צילום: אסף פינצ'וק

אטרקציות בסביבה

לחובבי האקסטרים: טיולי ג'יפים וטרקטורונים של "דרך השטח" עם הפסקת קפה אותנטית במערה, עצירה על גדות אגם ציורי והפתעות נוספות. לפרטים נוספים ושעות פעילות: 073-7823306. צניחה חופשית בים המלח ומצדה מגובה של 8,000 מטר מעל נופים עוצרי נשימה של ים המלח. מתחם הנחיתה כולל מאהל בדואי, שירותים וחניה. (הצניחה מלווה במדריך ונעשית בתנאי בטיחות בסטנדרטים מחמירים.) בר יהודה, למרגלות הר המצדה (מרחק של כ-10 דקות נסיעה דרומית למלונות עין בוקק). בתאום מראש. טלפון לפרטים: 1-700-5040-31 / 053-9369476.

לחובבי הסטוריה ומורשת:  חיזיון אור קולי באתר מצדה מתאר את תקופת המרד ואורח החיים במהלכו. בגן לאומי קומראן, הנמצא ליד קיבוץ קלייה בצפון ים המלח, אפשר להכיר את ההיסטוריה ואורחות החיים של ימי בית שני וראשית התפתחות הנצרות בארץ ישראל.

טיולי מים ונווה מדבר: בנחל ערוגות ונחל דוד, הזורמים כל השנה, אפשר ליהנות מהליכה בנווה המדבר הנמצא באזור הצפוני של שמורת עין גדי, שם ניתן להגיע אל המערה שמעל למפל הנסתר והבריכה שתחתיו, שכיף להתרענן בה. בהמשך, מגיעים גם אל מפל שולמית, הבריכה ושערות השולמית הירוקות הגדלות על קירות המפל. נחל דוד תחתון ידידותי במיוחד לילדים, קצר ולעניין ומתאים לכל המשפחה. אל תשכחו לבדוק את שעות הכניסה בשמורת עין גדי ולהזמין מקום מראש. עוד אפשרות לטיול היא סיור רגלי בנחל בוקק, שם תפגשו בעלי חיים מגוונים וצמחיית מדבר סבוכה אשר צומחת בסמוך למים.

שופינג ואוכל בעין בוקק: בקניון Dead Sea Mal  תמצאו מעל 100 חנויות עם הנחה תמידית – קניות ללא מע"מ ( 17% ) ומסעדת טאג' מאהל: מסעדה בסגנון אירוח בדואי, עם אוכל אותנטי, יכול להתאים לארוחה חוויתית עם הילדים.

ביוטי וקוסמטיקה: מרכז AHAVA הסמוך למצפה שלם, למי שמחפשת הזדמנות להצטייד במוצרי טיפוח מהבוץ, המינרלים והמלחים של ים המלח.

מחיר

בחול המועד: החל מ- 1900 ש"ח ללילה, לזוג, לאירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, בחדר סופיריור. המחירים יורדים דרמטית מיד אחרי החג: 1116 ש"ח לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.
לפרטים והזמנת מקום במלון הרברט סמואל הוד ים המלח