אמיצה: מי-רן מנקס מככבת בסרט חדש בלי איפור

מי רן מנקס | צילום: אינסטגרם meyran.menkes@)
מי רן מנקס | צילום: אינסטגרם meyran.menkes@)

השחקנית ומשפיענית האינסטגרם מככבת בתפקיד ראשי בקומדיה הרומנטית "החבר השמן שלי" כשהיא ללא איפור כלל. כמה אפשר לאהוב אותך, תגידי?

88 שיתופים | 132 צפיות

תעשיית הקולנוע אינה חומלת במיוחד על שחקניותיה. לא פעם הן נבחנות לתפקיד לא רק בשל יכולות המשחק שלהן, אלא נמדדות גם במראה; המשקל, השיער, מבנה הגוף, תווי ועור הפנים. עד כדי כך, שתפקידה של מאפרת על סט צילומים הוא תפקיד שגור ומובן מאליו. לכן כה הופתענו ושמחנו לגלות שהשחקנית מי-רן מנקס מככבת ב"החבר השמן שלי", קומדיה רומנטית ישראלית שעולה היום (ה') לאקרנים בבתי הקולנוע בישראל – ללא איפור כלל.

>> עכשיו באים? אקנה במגיע בגיל 35, קווים לדמותו

מנקס, שחקנית, מדריכת יוגה ומשפיענית אינסטגרם, עוסקת בנושאים כמו מיניות, ווסת ואידיאל היופי, ונוהגת גם לפרסם תמונות וסרטונים שלה ללא איפור. היא שיתפה לא פעם בדבר האקנה ממנו היא סובלת, וכיצד הוא משפיע עליה אסתטית ורגשית, וזכתה לתגובות אוהדות של נערות ונשים שהרגישו שמנקס מנרמלת את מצבן. על ההחלטה להצלם ללא איפור ל"החבר השמן שלי", הסרט שכתבה ליאת אלקיים, סיפרה מנקס בריאיון ל"מאקו סופ"ש": "בזמן החזרות הבמאי, גודיס שניידר, הציע שנצלם את את הסרט הזה בלי איפור, מתוך כוונה להראות משהו נטורליסטי, טבעי כזה. כשהא הציע את זה מאד היה קל לי להגיד כן כי זו באמת אג'נדה שאני מאמינה בה".

מי-רן מנקס | צילום מסך מהאינסטגרם meyran.menkes@
מי-רן מנקס | צילום מסך מהאינסטגרם meyran.menkes@